ATU – un nou brand românesc
ATU este cel mai recent brand românesc , iar creaţiile sunt ca o gură de aer proaspăt.
Colecţia ATU primăvară-vară 2012 este lejeră, în tendinţe – imprimeuri şi culoarea albastru mediteranean, este minimalistă pe alocuri, iar look-urile sunt „curate”.
ATU optează în acest sezon pentru simplitate şi rafinament, elemente la care râvnesc majoritatea consumatorilor feminini cu experienţă. În spatele ATU Body Couture se pare că stau tineri creativi instruiţi în UNARTE, care îşi doresc să aducă pe piaţa românească ţinute perfecte, din materiale de calitate.
Brand-ul românesc nu vrea să i se pună încă un label, vrea să respire liniştit, să înceapă cu dreptul şi cu bun gust, astea sunt ATU-urile lor şi piaţa noastră chiar avea nevoie de ele.Colecţia prezentă, chiar daca este de vară, ea este atemporală şi cuprinde: rochii, bluze, fuste şi chiar accesorii – gulere şi manşete.
Un lucru care o să va surâdă la această colecţie, pe lângă creaţiile din bumbac sau tul elastic sunt preţurile mici şi faptul că piesele le puteti personaliza.