Festivalul Brazilor de Crăciun 2018
Festivalul Brazilor de Crăciun, eveniment caritabil de strângere de fonduri dedicat accesului la educație pentru copiii proveniți din medii defavorizate, a ajuns la ‘majorat’. Nu doar brazii creați de designeri pentru a fi licitați au fost fabuloși, ci și ținutele de gală alese de vedete pentru această seară strălucitoare.
Sunt 18 ani de când organizația Salvați Copiii aduce magia sărbătorilor de iarnă prin Festivalul Brazilor de Crăciun, eveniment de strângere de fonduri pentru asigurarea accesului la educație și prevenirea abandonului școlar în rândul copiilor proveniți din medii defavorizate.
Punctul central al serii se învârte în jurul licitației de brazi de Crăciun, creați de unii dintre cei mai cunoscuți designeri români. Anul acesta gala în cadrul căreia a avut loc licitația brăduților a fost prezentată de Andreea Raicu, împreună cu Amalia Năstase. Dacă Andreea este o veterană a evenimentului, Amalia s-a aflat pentru prima dată în ipostaza de amfitrion al serii.
Brazii concepuți și donați de către designeri celebri din România au fost licitați cu sume cuprinse între 3.000 de euro și 137.000 de euro, de companiile care și-au asumat sprijinirea activă a programelor Școală după Școală derulate de Salvați Copii. Cel mai licitat brad al serii a fost creat de Dhaniel Nora – Purple Flowers, cu sprijinul Sephora, achiziționat cu suma de 137.000 euro.
În total, ediția de majorat a reușit să adune suma de 770 000 euro, fonduri ce vor fi utilizate în cele 29 de programe Școală după Școală dezvoltate de Salvați Copiii România.