Alessandro Michele stie cum sa faca o intrare. Directorul de creatie al companiei Gucci a lansat noua colectie la saptamana de moda pentru primavara-vara 2018 din Milano, stabilind standarde inalte pentru viitoarele spectacole.
Locatia a avut ca inspiratie o carte despre vilele din Horacio. In mod neasteptat, intr-o lumina slaba, designerul a prezentat ultimele oferte ale casei de moda Gucci. Alessandro Michele a reusit sa faca din Gucci cea mai de succes marca de moda. Deci, i se permite sa ia decizii atat de indraznete. Fiecare oaspete a primit o mica cutie acoperita cu simboluri oculte in manuscrisul gotic. In interiorul cutiei se afla un mini set de lumanari negre si un pachet de chibrituri cu cuvantul “hipnotism” scris pe ambalaj.
Colectia a fost o alta idee despre istorie. In ultimul timp, Alessandro a primit critici ca trebuie sa-si dezvolte estetica. Dar designerul excentric are o viziune diferita asupra brandului.
Colectia Gucci primavara-vara 2018 spune povestiri din istoria modei. Dar, in acelasi timp, piesele sunt foarte contemporane.