Modele Romania Modele Romania

Modele noi Massimo Dutti pentru toamna 2012

V-ati făcut ordine în garderobă? Tendinţele toamnă-iarnă 2012 vin mult mai aproape de dumneavoastra cu ajutorul colecţiei Massimo Dutti. Lookbook-ul septembrie aduce cele mai noi tendinţe, mai ales culoarea roşie, cu ajutorul modelului român Andreea Diaconu.

Eleganţa Massimo Dutti se simte şi în această toamnă, iar ţinutele sunt mai feminine şi mai confortabile ca niciodată. Cea mai recentă colecţie aduce o paletă de culori neutre, în care vişiniul iese în evidenţă în ţinute confortabile şi casual, ca pulovere oversize, jachete din piele, parka, pantaloni pană, eşarfe şi paltoane pentru ţinutele de zi cu zi.Elementele Massimo Dutti pentru noul sezon sunt versatile şi uşor de combinat între ele.

Vreti să fiti stylish un sezon întreg, brand-ul spaniol nu trebuie să va lipsească din dulap. În plus, oricât de casual sunt look-urile Massimo Dutti, au un vibe elegant şi ladylike! Cu foarte puţin efort puteti să va îmbracati în tendinţe, fără să va abateti de la stilul personal!

Adele şi Burberry vor lansa o colecţie cu modele de haine dedicată femeilor cu forme

Femeile cu forme încep să primească din ce în ce mai multă atenţie, iar asta pentru că merită. Adele colaborează cu brand-ul de haine şi accesorii, Burberry, pentru o colecţie nouă dedicată femeilor voluptoase!
Cântăreaţa Adele, care aşteaptă cu nerăbdare să dea naştere primului său copil, este implicată într-un nou proiect, alături de casa de modă Burberry, cu care colaborează pentru crearea unei linii de haine pentru femeile cu forme.
Această colaborare ar putea să dea un impuls companiei Burberry, după ce săptămâna trecută valoarea de piaţă a casei de modă a scăzut cu 1,3 miliarde de lire sterline. De la Adele se aşteaptă să contribuie la crearea unor ţinute din postura sa de “ambasador” al femeilor elegante, cu forme, însă ştirea nu a fost confirmată oficial.
“Adele a fost mereu interesată de modă, iar Christopher este încântat de implicarea artistei, pentru că ea ştie exact ce i se potriveşte şi îi place să fie implicată în procesul de creaţie”, a declarat o sursă.
Adele a anunţat în iunie că este însărcinată cu primul ei copil. Cântăreaţa în vârstă de 24 de ani şi omul de afaceri Simon Konecki au o relaţie din luna ianuarie. Cei doi şi-ar fi oficializat, în secret, relaţia, potrivit presei americane, care a scris la sfârşitul lunii august că vedeta a fost văzută purtând o verighetă de aur.

Zac Posen: modelele Spring Collection 2013

La New York Fashion Week, designer-ul Zac Posen şi-a prezentat creaţiile ce vor constitui noua colecţie pentru primăvara anului 2013.

El a valorificat prin aceasta stilul retro al anilor ’40; o altă sursă de inspiraţie pentru Zac este perioada de glorie a faimosului club Studio 54.

Pe podium au defilat modele celebre precum Naomi Campbell, Karolina Kurkova sau Coco Rocha.

Modelele colecţiei de primăvară-vară de la Jason Wu

Pentru noua colecţie Jason Wu ar fi valabilă afirmaţia: “Vreau să fac tot ce este interzis, tot ceea ce tu nu ai face”.

Aceasta nu se supune criteriilor clasice şi aduce în prim-plan ideea de provocare şi tentaţie.

Materialele predominante sunt pielea neagră, dantela şi tulul.

În ceea ce priveşte machiajul modelelor care au defilat pe catwalk s-a optat pentru ruj roşu, sprâncene bine conturate şi ten imaculat.

Coafura respectă cerinţele designer-ului: costisitoare, elegantă, fără a fi vulgară.

Silviu Tolu şi Ştefania Ivănescu modele în cea mai recentă campanie Il Passo

Silviu Tolu, cel mai titrat model masculin din România din toate timpurile, în ultimii doi ani a colaborat şi cu brand-uri internaţionale, este noua imagine a brand-ului Il Passo. Pentru campania toamnă – iarnă 2012/2013, alături de el, o vei putea admira pe Ştefania Ivănescu, revelaţia modelling-ului autohton.

„Pentru sezonul toamnă – iarnă 2012/2013, ne-am dorit să lucrăm cu două modele IT ale momentului, care să exprime cu succes spiritul brandului Il Passo şi procesul nostru continuu de dezvoltare. Noua campanie este una puternică şi de impact, iar Silviu Tolu şi Ştefania Ivănescu au fost alegerea perfectă. În plus, am continuat colaborarea cu Tibi Clenci, păstrând acelaşi art director, Alin Gălăţescu, aceştia reuşind să dea viaţă unei poveşti ce reflectă stilul unic IL PASSO.”, a declarat Anca Buzatu, Marketing Manager IL PASSO.

Silviu este cel mai de succes model masculin român, fiind inclus în top 100 cele mai influente modele ale lumii de către revista Client, pe poziţia 28. Cunoscut pentru cele sase campanii principale consecutive ale brand-ului Guess, modelul a realizat de asemenea campanii pentru branduri precum Longcroft, sOliver, Garnier şi Drykorn.

Pe catwalk el a colaborat cu brand-uri precum Christian Dior, Tom Ford, Hermes, Gianfranco Ferre, Donna Karan sau Comme des Garçon, iar în acest sezon Silviu Tolu reprezintă bărbatul IL PASSO: puternic şi stylish.

Partenera sa în campania brandului de pantofi este Ştefania Ivănescu, model în ascensiune al agenţiei Allure Management, ce a semnat la numai două săptămâni de când a fost descoperită contracte cu două dintre cele mai influente şi mai selective agenţii din lume: DNA NY şi VIVA Paris.

Cu o frumuseţe inspirata parca din anii ’80, Ştefania a atras deja atenţia unor clienţi celebri, fiind selectată în lista scurtă pentru a prezenta în exclusivitate următoarele două colecţii Christian Dior şi Jil Sander.

Stradivarius, campanile de modele black&white pentru toamna 2012

Pentru toamna 2012, Stradivarius îşi schimbă “hainele” şi ni le propune într-o poveste “black&white”. În sezonul toamnă-iarnă 2012, brand-ul dedicat femeilor ne recomandă ţinute casual, romantice şi tinereşti, cu un vibe boem, dar în tendinţe.

În galeria foto  va veti întâlni cu campania şi lookbook-ul Stradivarius pentru toamna 2012, iar ambasadoarea acestui sezon este modelul Julia Frauche, fotografiată de Nico. De make-up şi păr s-au ocupat Sonia Pena şi Karim Belghiran, iar styling-ul stă sub amprenta lui Lidia Aguilera.

Campania Stradivarius pentru toamna 2012 atrage imediat atenţia, asta pentru că în acest sezon toate brand-urile par să se reinventeze cu pictoriale inedite. Ţinutele label-ului sunt uşor de adoptat şi cu siguranţă vor aduce elemente moderne în garderoba ce necesită a fi reîmprospătată.
Pentru sezonul friguros Stradivarius va propune câteva piese „must have”, cum sunt jachetele din denim, bluzele lejere şi aplicaţiile punk-glamour. Pentru un look boem optati pentru fuste maxi, jachete de biker, ţinte şi culori închise.

În acest sezon se poartă jacheta din denim cu mânecile imitaţie de piele, brăţările aurii cu ţinte, animal şi camuflaj print, mocasini, skinny jeans şi cămăşile din denim cu un sacou negru pe deasupra.

Ludmila Corlăteanu –noile modele din colecţia toamnă/iarna 2012/2013

The Swan Lady, colecţia Ludmilei Corlăteanu pentru sezonu toamnă iarnă 2012/2013, este caracterizată de liniile clasice, volanele din sifon decupat în formă de pene, detalii din catifea şi trene lungi.

Deşi adoptă un nou stil, mai feminin şi mai exclusivist, brandul Ludmila Corlăteanu păstrează acelaşi slogan: “Made for Supergirls”

“The Swan Lady este doamna care tace, îşi ascunde sentimentele, este stăpână pe sine şi are o putere aparte. Acestea sunt aparenţele. Ce se petrece în interior însă, este o drama şi o luptă constantă între mai multe personalităţi, care dintr-o nefericire şi-au găsit lăcaşul într-un singur corp. Vorba cântecului “sometimes I think I am too many people”. Lupta interioară dintre forţele albe şi negre este realitatea ei zilnică”, spune Ludmila Corlăteanu.

Paleta cromatică este restransă la alb/negru pentru rochiile de zi şi cocktail, iar piesele de seară au inserţii de roşu.

Ţesăturile folosite sunt dintre cele mai preţioase: dantelă Sophie Hallette, sifon creponat de mătase, catifea de mătase.

Colecţia The Swan Lady poate fi achiziţionată din boutique-uri din Cote d’Ivoire, Kuwait, Arabia Saudită, Bahrein şi Qatar, iar în curand si online.

Inna, urban-chic în Bucureşti – inspiratie pe ModeleRomania

Cântăreaţa a adoptat un stil mai puţin glamorous, dar care i se potriveşte de minune. Va place cum s-a îmbrăcat Inna în Bucureşti?

Inna a publicat pe pagina sa de pe un cunoscut site de socializare,  câteva imagini de la un photoshoot.

Vedeta a adoptat un stil urban-chic: a purtat o cămaşă neagră, delicată, cu colier bogat sub guler şi pantaloni scurţi largi, înfloraţi. În picioare a avut o pereche de saboţi cu talpă groasă cu design interesant.

Într-o altă serie de imagini, Inna a purtat o pereche de colanţi animal-print cu talie înaltă, o bluză largă, scurtă  cât să-i lase abdomenul la vedere, iar în picioare o pereche de ghete butucănoase, cu toc mic.

V-ati imbraca  si voi ca ea ?

Silence II ,colecţia toamnă/iarnă 2012/2013 semnată de Ştefan Muscă pe ModeleRomania

Pentru sezonul de toamnă/iarnă 2012/2013 designerul Ştefan Muscă propune o colecţie în nunanţe de negru, gri si alb, cu piese caracterizate de reprezentanţii brandului ca fiind simple şi moderne.

Pentru realizarea colecţiei designerul şi-a găsit inspiratia în locurile pe care le-a vizitat în întreaga lume.

“Calatoriile si locurile noi pe care le-am vizitat in ultimul timp au fost intr-adevar o sursa de inspiratie”, spune Ştefan.

Iata cateva  piese vestimentare propuse de  Ştefan Muscă pentru sezonul rece:

Noua colecţie de modele Karl by Karl Lagerfeld, lux la preţ redus

Karl Lagerlfeld a lansat cea de-a doua colecţie a brandului său cu preţuri accesibile, Karl by Karl Lagerfeld.

La fel ca prima colecţie, linia vestimentară este caracteristică stilului personal al celebrului designer, cu un mix sofisticat de haine şi accesorii, printre care jachete tuxedo, gulere ornamentale, rochii cu tăieturi îndrăzneţe, fuste feminine, rochii plisate şi, bineînţeles, nelipsitele mănuşi din piele. Nunaţele predominante ale colecţiei sunt alb şi negru însă Karl a avut grijă să includă şi modele de rochii colorate.

Colecţia are preţuri cuprinse între 40 şi 1800 de euro, iar piesele vestimentare pot fi achiziţionate de pe Net-A-Porter.

Prima colecţie Karl by Karl Lagerfeld a fost lansată în ianuarie, piesele vestimentare epuizându-se într-un timp record.

Karl Lagerfeld a anuntat, în octombrie 2011, că va lansa o linie vestimentară accesibilă, pentru femei, ce se va numi Karl, ce va cuprinde piese vestimentare cu preţuri mai mici.

“Este gustul şi stilul meu actual şi o părere despre cum cred că le-ar plăcea oamenilor să se îmbrace. Îmi doresc haine nu foarte scumpe pe care oamenii să-şi dorească să le poarte. Acesta a fost conceptul meu de foarte mult timp însă partenerii mei de business din trecut şi-au dorit să fie ca Chanel sau Fendi fără să se gandescă la ce este necesar pentru a fi aşa”, a declarat Llagerfeld , la lansarea colecţiei de debut.