Modele Romania Modele Romania

Curentul vintage astazi

De aproximativ 2-3 ani, stilul vintage a luat amploare si in Romania, tot mai multe persoane fiind inspirate de tinutele vremurilor de mult apuse. In moda, stilul vintage sau retro este definit simplu, ca fiind o reinterpretare a unor tendinte trecute.

Pasionati de inspiratiile deceniilor trecute si fascinati de amploarea curentului vintage astazi, majoritate designerilor uimesc in fiecare sezon prin cel putin o colectie care pare reciclata dintr-o epoca apusa.

Astazi, o tinuta vintage este o adevarata declaratie de stil, covoarele rosii fiind incarcate de vedete care poarta cu gratie piese de colectie rare care ne duc cu gandul la anii elegantei si ai romantismului. Desi o pasiune, dar si o cerere foarte mare pentru hainele din epocile trecute a existat intotdeauna, o vizibilitate a expunerii acestora s-a remarcat la inceputul anilor 90 cand, vedete cunoscute precum Vanessa Paradis, Renee Zellweger, Julia Roberts sau Reese Witherspoon au inceput sa apara la evenimente in tinute vintage sau second-hand. In general, cele mai multe piese au fost purtate inainte de catre o persoana, dar exista si piese nou-noute, produse intre 1920-1960 care au fost achizitionate cu etichetele originale.

Trebuie sa intelegem faptul ca piesele vintage nu sunt pur si simplu piese vechi si ca nu orice obiect vestimentar second-hand poate fi integrat in categoria vintage. Restrictiv vorbind, piesele vintage sunt cele create intre 1920 si 1960 sau piesele care imita, in totalitate, stilul anilor respectivi. Cu toate acestea, timpul trece si astazi putem considera vintage sau retro tinutele purtate acum 15-20 de ani.

Pentru un obiect vestimentar vintage, provenienta este elementul esential care ii acorda valoare. Adevaratii cunoscatori si colectionari de vintage sunt interesati de istoria obiectului vestimentar, de persoanele care l-au purtat, de combinatiile posibile, chiar si de evenimentele sau contextele la care au fost purtate.

Pentru a fi vintage, o femeie are nevoie de dorinta si creativitate. In acest sens, daca ultimele tendinte ale modei au drept scop entuziasmul de a soca, vintage-ul aduce prospetimea nostalgiilor din anii trecuti. Cu siguranta aveti si dumneavoastra cateva piese vintage sau anumite tinute vintage va atrag atentia de fiecare data, motiv pentru care in continuare veti regasi categoriile in care piesele vintage se incadreaza:

– Anii 20: camasi descheiate, pulovere cu nasturi, siraguri de perle, rochii cu talia cazuta si franjuri, pantofi cu barete in forma T

-Anii 30: umeri pronuntati, maneci ample tip fluture, rochii prinse in jurul gatului, blanuri

– Anii 40: pantofi cu talpa de lemn, plase de par, fundite, gulere ample, fuste pana la genunchi

– Anii 50: curele prinse in talie, dresuri cu model, rochii ample

– Anii 60: rochii in forma de A, tunici, bentite, fuste mini si utilizarea liniilor geometrice.

In cele din urma, atunci cand alegeti sa adoptati stilul vintage, indragostita fiind de moda anilor apusi, amintiti-va ca este important sa puneti in valoare o anumita piesa din tinuta dumneavoastra. Nu va lasati coplesita de dorinta de a le purta pe toate impreuna pentru ca riscati sa cadeti in extrema cealalta. Oricum veti avea parte de suficiente iesiri sau evenimente la care sa va etalati piesele pe care le iubiti.

Vanessa Paradis, imaginea H&M a colectie de modele din bumbac organic Conscious

Vanessa Paradis este noua imagine a H&M Conscious Collection.

Colecţia este parte a „ angajamentului brandului pentru o dezvoltare durabilă a domeniului modei”.

Colecţia, care va putea fi găsită în magazine începând cu luna martie, este realizată doar din materiale care susţin demersul brandului, cum ar fi bumbacul organic sau poliesterul reciclat.
„Îmi place să fiu parte a colecţiei Conscious a H&M. Şi eu fac tot posibilul să cumpăr astfel de produse vestimentare, iar hainele vintage ocupă o parte semnificativă a garderobei mele. Îmi place acest stil şi faptul că este eco-friendly, deoarece îmi place să refolosesc hainele vechi”, a declarat Vanessa.

În acelaşi timp, H&M lansează şi o nouă iniţiativă, încurajând clienţii să aducă hainele pe care nu şi le mai doresc, de la orice brand, în unul din magazinele H&M din Marea Britanie sau Irlanda pentru a fi reciclate. În schimbul acestor haine, clienţii vor primi câte un voucher pentru fiecare pungă de haine, la o limită de două pungi/ client / zi. Aceasta este pentru prima dată când un brand high street promovează şi recompensează reciclarea la scară mare.

Brad Pitt: imaginea Chanel – afla pe ModeleRomania

Brad Pitt este protagonistul ultimei campanii de promovare a celebrului parfum Chanel No. 5. El este primul actor care apare într-un spot publicitar al unui parfum pentru femei.

În trecut, în campaniile publicitare Chanel No. 5 au mai apărut Catherine Deneuve, Nicole Kidman, Audrey Tatou sau Vanessa Paradis.