Modele Romania Modele Romania

Moda 2013: cum se pot purta pantalonii scurţi si iarna!

Aveti în garderobă o pereche de pantaloni scurţi care va plac, dar pe care i-ati lăsat deoparte pentru că e frig afară?

Aflati cum puteti să îi purtati şi iarna şi să fitii stilată, asemeni vedetelor de la Hollywood!

Vreti să compuneti o ţinută chic cu un articol vestimentar mai neobişnuit pentru perioada iernii? Puteti lua perechea preferată de pantaloni scurţi şi să ii purtati acum, când e frig afara!

Mixeati o pereche de jeanşi scurţi bleu cu nişte colanţi negri maţi, un pulover maxi tricotat, o parka kaki, o curea metalică aurie şi o pereche de botine negre. Iată un look perfect pentru o zi de ianuarie!

Dacă vrtei o ţinută mai elegantă, potrivită şi pentru birou, atunci alegeti o pereche de pantaloni scurţi din stofă, cu imprimeu cadrilat, pe care asortati-i cu o dresuri opace negre, o bluză cu guler Peter Pan, un blazer şi ghete cu toc. Stilat!

Pentru club, mergi pe varianta pantalonilor scurţi din piele, combinaţi cu topuri preţiose sau cămăşi fluide şi neapărat tocuri ameţitoare.

Designeri români la Berlin Fashion Week

Colecţiile pentru sezonul toamnă-iarnă 2012/2013 au debutat acum cateva zile la Berlin Fashion Week, iar designerii români sunt din nou prezenţi aici.

Între 15 şi 20 ianuarie 2013, Mercedes-Benz Fashion Week Berlin găzduieşte cel mai mare catwalk al sezonului şi prezintă noile colecţii de toamnă-iarnă 2013. La fel ca la ediţiile precedente, evenimentul are loc la Poarta Brandenburg.

În cadrul show-ului Romanian Designer, au fost prezentate colecţii semnate de Adelina Ivan, Stephan Pelger şi Andra Cliţan. Acesta este al cincilea sezon în care designerii români participă la eveniment. Andra Cliţan este prezentă pentru prima dată la Mercedes-Benz Fashion Week Berlin, Adelina Ivan pentru a doua oară, iar Stephan Pelger pentru a cincea oară.

De asemenea, în zilele care urmează, Irina Schrotter şi Lucian Broscăţean îşi vor prezenta împreună creaţiile. Mai multe fotografii de la show-ul Romanian Designer vor fi făcute publice de Mercedes-Benz România pe pagina unui cunoscut site de socializare.

Mercedes-Benz Fashion Week Berlin este unul dintre cele mai cunoscute evenimente de profil din Europa, iar Berlinul devine, în această perioadă, capitala internaţională a modei. Cătălin Opriţescu, singurul fotograf român acreditat pentru runway şi backstage, este colaboratorul Mercedes-Benz România în cadrul acestui eveniment de anvergură.

Accesoriile Mulberry, disponibile acum în magazinul Sport/Couture – afla pe ModeleRomania

Genţile şi plicurile Mulberry reprezintă accesoriile pe care orice “fashionista” şi le doreşte în garderoba ei. De când Alexa Chung a început să poarte aceste accesorii la evenimente mondene, popularitatea genţilor Mulberry a crescut.
 

Această colaborare a dat tonul lansării genţilor cu nume de celebrităţi. Astfel au apărut: Mulberry Gisele (Gisele Bundchen) sau Mulberry Del Rey.
 

Mulberry, brand-ul anului 2011 la British Fashion Awards, este în momentul de faţă un fenomen, un accesoriu „must have” în arsenalul de lux al trend-setter-ilor din întreaga lume.Genţile Mulberry, sunt printre preferatele vedetelor de la Hollywood, printre care se află Olivia Palermo, Sarah Jessica Parker, Leighton Meester, Christina Hendriks şi nu numai.

Înfiinţat în 1971 de către Roger Saul, brand-ul şi-a propus să reprezinte stilul de viaţă tradiţional britanic. Încetul cu încetul, Mulberry a fost asociat cu activităţile din timpul liber, care impuneau un stil chic, dar nu studiat.
 

Azi, Mulberry este un brand comercializat pe toate continentele, iar faptul că numărul magazinelor din Marea Britanie este acum mai mic decât cel al magazinelor din afară ţării de origine, spune multe despre succesul pe plan internaţional. În plus, Bruno Guillon, chief executive Mulberry (în trecut managing director al companiei Hermes), şi-a propus să poziţioneze brand-ul cât mai sus şi să mute producţia exclusiv în Europa.   
 
În România, genţile Mulberry sunt disponibile în magazinul Sport/Couture, dintr-un cunoscut mall bucurestean!

Georgia May Jagger prezintă modelele noii colectii H&M Rock’N’Roll Mansion

În luna februarie, modelul Georgia May Jagger prezintă colecţia Rock’N’Roll Mansion la H&M. Georgia, fiica lui Mick Jagger şi a lui Jerry Hall, reprezintă un mix de muzică şi modă prezent în colecţie, prin jacheta albă de biker cu ţinte, precum şi prin jeanşii cu zone decolorate, combinaţi cu sacouri din bouclé şi o rochie lejeră, purtată cu curea.

“Imi place la nebunie această rochie”, spune Georgia. Este o piesă versatilă, plină de atitudine rock’n’roll”.

Georgia a filmat campania într-o locaţie rock deosebită, înconjurată de chitare, tobe şi motociclete.

“Cred că muzica influenţează moda, şi o face de multe generaţii încoace”, declară Georgia. “Muzica induce o anumită stare de spirit, în funcţie de care oamenii îşi aleg stilul. Cred că lucrurile sunt chiar strâns legate.”

Stilul personal al Georgiei se reflectă în mixul colecţiei. “Nu am un look stabilit pentru fiecare zi” mai spune ea. “Port ceea ce mă face să mă simt bine. Poate într-o zi e o pereche de skinny jeans şi poate în altă zi e o rochie purtată cu bocanci.”

Georgia, care împlineşte 21 de ani în această lună, se dedică întru totul carierei în modă. “Îmi place cu adevărat ce fac acum”, spune ea. “Sunt încă tânără, aşa că îmi este greu să-mi imaginez ce voi face peste 10 ani. Îmi place mult fotografia, ar fi minunat să mă ocup de ea mai mult în viitor.”

Chanel lansează o campanie controversată cu modele minore

Chanel a lansat campania oficială pentru colecţia primăvară-vară 2013 . Fotografiată şi gândită de marele Karl Lagerfeld, pictorialul, inspirat de cultura japoneză, le are ca „ambasadoare” pe modelele Stella Tennant, Ondria Hardin şi Yumi Lambert.

Deşi conceptul campaniei este mai liniştit faţă de restul pictorialelor pe care şi-a pus Karl Lagerfeld amprenta, asta nu înseamnă că nu poate stârni controverse, ceea ce a şi făcut, deoarece Ondria şi Lambert sunt minore.

Campania minimalistă a fost fotografiată în luna octombrie, în New York, iar modelului veteran Stella Tennant, care are 42 de ani, i s-au alăturat “novicele” Yumi Lambert şi Ondria Hardin, care la momentul respectiv se zvonea că are numai 15 ani.
 

Deşi nici domnişoara Lambert nu este mai mare, are 16 ani, la americani atunci primeşti dreptul să conduci însoţit, iar ei consideră că de abia la această vârstă ar trebui să îşi înceapă modelele cariera.

Despre aceasta alegere designer-ul a spus “Nu arată de 15 ani, pare de 18 sau 19.”.

Ochelari Prada – modele cu personalitate pentru vara 2013

Colecţia Prada pentru vara 2013 a făcut deja furori şi înconjurul lumii, totul datorită elementelor neobişnuite pe care le propune Miuccia în noul sezon. De data aceasta, accesoriile cu personalitate ale brand-ului, respectiv ochelarii – de soare şi de vedere -, au parte de propria campanie de promovare.

Pentru a scoate în evidenţă caracterul fiecărei perechi de ochelari, casa de modă Prada ne dezvăluie campania pentru primăvară-vară 2013, cu modelele Raquel Zimmermann, Sasha Pivovarova, Vanessa Axente, Irene Hiemstra şi Saskia de Brau în rolurile principale.

Colecţia Prada de ochelari se adresează tuturor femeilor, atât celor îndrăzneţe care preferă modele animal print, cât şi celor care optează întotdeauna pentru eleganţa clasica.

Styling-ul campaniei fotografiată de Steven Meisel a fost făcut de Olivier Rizzo.

Modele de bijuterii de lux în campania Harry Winston

Freja Beha Erichsen străluceşte în cea mai recentă campanie Harry Winston. Brand-ul de lux propune pentru perioada sărbătorilor bijuterii opulente, pentru femeile care ştiu că diamantele le sunt cel mai bun prieten.

Cu toate că deja a trecut perioada sărbătorilor, Freja este destul de convingătoare în această campanie în care bijuteriile spectaculoase par să spună: suntem perfecte pentru un cadou.

Campania simplă, dar sofisticată, prezintă coliere opulente, dar şi seturi delicate, pentru toate gusturile. Fotograful care şi-a lăsat amprenta pe aceste fotografii, este nimeni altul decât Patrick Demarchelier.

Bar Rafaeli, sexy în modele de lenjerie intimă Passionata

Brand-ul de lenjerie Passionata strâneşte interesul pentru colecţia din 2013 cu câteva fotografii din campania de promovare. Ambasadoarea label-ului este nimeni alta decât modelul cu forme apetisante, născut în Israel, Bar Rafaeli.

Dacă încă mai aveti de făcut câteva cadouri, această colecţie de lenjerie este un început bun. Bar Rafaeli este cunoscută pentru spiritul său ludic şi jucăuş, iar acest pictorial îi “vine ca o mănuşă”.

“Simt că arăt cel mai bine când sunt confortabilă – mai ales când vine vorba despre lenjerie. Dat fiind că este obiectul care ajunge cel mai aproape de pielea mea, vreau să mă complimenteze, nu să fure toată atenţia!”

Campania cu vibe retro, dar în orice caz sexy, o pune în valoare pe supermodelul în vârstă de 27 de ani. Fotografiile au fost postate chiar de Bar, pe pagina sa a unui cunoscut site de socializare.

Jeffrey Campbell prezintă lookbook-ul: “Twice my burn”- afla pe ModeleRomania

Designer-ul de pantofi eclectici, Jeffrey Campbell reuşeşte să ne atragă din nou atenţia cu un lookbook inedit, intitulat “Twice my burn”. Dacă încă nu încercati să îl înţelegeti…nu aveti mari şanse să reuşiti!
Jeffrey Campbell tocmai a lansat un pictorial versatil pentru promovarea noii colecţii de încălţăminte, un amestesc de stiluri cu care femeile în pas cu moda deja s-au obişnuit. Acest label nu se adresează tuturor, ci în special, fashionistelor, bloggerilor punk şi femeilor cu spirit tânăr, cărora nu le este frică să se joace cu moda.
Campania a fost fotografiată de Richie Valdez şi ilustrează versatilitatea accesoriilor Jeffrey Campbell.

Inspiraţie în galeria foto: