Modele Romania Modele Romania

Gucci – conceptul “fara blana”

Gucci, marca favorita a mileniului, a interzis utilizarea blanurilor. Decizia se aplica colectiei pentru primavara-vara 2018. Gucci vinde multe articole de blana, deci este un pas imens. Printre cele mai populare produse Gucci cu blana, sunt manusile cu captuseala si paltoanele. Oricum, marca a decis sa inlocuiasca toate produsele din blana adevarata cu alternative de blana si materiale inovative.

Gucci a folosit multa blana in trecut. Deci decizia de a o interzice in colectiile lor a luat lumea prin surprindere. Oricum, activistii pentru drepturile animalelor au salutat cu aceasta decizie. Gucci a lucrat cu Humane Society si LAV (un grup italian bazat pe bunastarea animalelor) sa se alature aliantei importiva violentei animalelor. Directorul executiv al Gucci, Marco Bizzarri, a facut anuntul in timpul conferintei Kering Talk din 2017 de la London College of Fashion.

Directorul creativ Alessandro Michele sprijina, de asemenea, decizia. Chiar si colectia sa cea mai recenta a inclus blana, deci a fost putin surprinzator. Designerul a explicat ca aceasta decizie este un lucru pe care clientii il asteptau foarte mult. Deci, el este de acord ca Gucci are nevoie de conceptul “fara blana”.

Din fericire, multe marci de lux au trecut in ultima vreme la conceptul “fara blana”. Una dintre primele marci care au devenit fara blana a fost Calvin Klein inca din 1993. O conversatie intre Calvin Klein si activistul PETA a convins proiectantul sa nu mai foloseasca blanuri in colectiile sale. Ralph Lauren a facut aceeasi decizie in 2006. Tommy Hilfiger i-a urmat exemplul si a devenit “fara blana” in 2007. Una dintre cele mai placute surprize a fost retailerul de lux online Net-a-porter. Gigantul de moda de lux a eliminat toate produsele de blana de pe site-ul sau la inceputul acestui an. De ani de zile, Stella McCartney se concentreaza asupra modurilor de productie ecologice, fara a afecta mediul sau animalele. Utilizarea blanurilor in moda este inca prezenta, dar cel putin exista un progres lent in ultimul deceniu.

Marsala – culoarea anului 2015

2015 va fi anul în care Marsala va fi culoarea vedetă, conform celor de la Pantone.

Celebrităţile au purtat deja diverse rochii în această nuanţă maro-roşiatică de vin italian licoros, călduroasă şi elegantă în acelaşi timp, iar designeri ca Roberto Cavalli, Isabel Marrant sau Tommy Hilfiger au inclus-o în cele mai recente colecţii.

Marsala pare să se potrivească tuturor tipurilor de piele, are un şarm universal şi poate fi folosită în modă, frumuseţe, design industrial, mobilier si interioare.

Blake-Lively

Emma-Stone

Heidi-Klum

Kirsten-Stewart

Megan-Fox

Michelle-Monaghan

Miranda-Kerr

Noami-Watts

Olivia Palermo

Reese-Witherspoon

Tilda-Swinton

Naomi Campbell si Claudia Schiffer pentru Tommy Hilfiger

In acest an, topmodelele Naomi Campbell si Claudia Schiffer sprijina campania realizata de Tommy Hilfiger impreuna cu organizatia Breast Health International (BHI).

Pentru cea de-a saptea colaborare consecutiva, Tommy Hilfiger a creat o geanta de zi, in editie limitata, iar un procent din fiecare vanzare va fi directionat catre programul Fund For Living.

Misiunea acestuia este imbunatatirea calitatii vietii pentru persoanele afectate de cancerul la san si pentru familiile acestora.

Fotografiile campaniei sunt realizate de celebrul Patrick Demarchelier, iar geanta prezentata este disponibila, incepand cu aceasta luna, in magazinele Tommy Hilfiger selectate din intreaga lume.

„Implicarea in aceasta campanie admirabila inseamna foarte mult pentru mine. Din cauza ca mama mea a suferit de cancer la san, am vazut de aproape care sunt greutatile si provocarile pe care le cauzeaza aceasta boala. Sustin cu pasiune educatia pentru sanatatea sanului si sunt onorata sa pot contribui la impresionanta munca depusa de BHI”, a declarat Naomi Campbell.

Claudia Schiffer s-a declarat si ea onorata de a fi parte din acest proiect si spera ca acesta sa creasca awarness-ul despre importanta depistarii precoce a acestei boli si, totodata, sa sprijine cat mai multe persoane si familii aflate in nevoie.