Modele Romania Modele Romania

Culorile care nu pot da gres la petrecerea de Revelion!

Poate fi cu adevarat dificil si stresant sa-ti alegi o rochie noua pentru fiecare petrecere de Revelion. Ca sa nu mai spun ca e si costisitor! Cel mai simplu si rapid truc pentru a alege o tinuta perfecta de party este sa tineti cont de culoare!

Fie ca investiti intr-o rochie noua sau restilizati una mai veche, iata care sunt culorile cu care nu dati gres la petrecerea de sfarsit de an:

Nunatele metalice

Cum sarbatorile inseamna in primul rand stralucire si opulenta, ganditi-va inainte de toate, la nuantele metalice. Stralucirile metalice sunt cele de sezon, precum rosu, verde, negru sau albastru dar si cele clasice auriul si argintiul. Pentru un look stylish optati intotdeauna pentru nuante intense si inchise !

Rochie Topaz de la www.talis.ro

Rochie verde smarald de la www.talis.ro

Rochie neagra cu paiete si tul de la www.talis.ro

Rosu

Pentru multe dintre noi, luna decembrie este echivalenta cu rosul – este culoarea Craciunului si, in plus, se spune ca aduce noroc sa purtam rosu de Revelion.

Rochie rosie cu broderie de la www.talis.ro

Rochie rosie din triplu voal de la www.talis.ro

Culori roiale

Rosu este prea puternic? Optati pentru o nuanta mai inchisa cum este burgundy sau un roz puternic. Sunt culori cu aspect luxuriant si, in plus, arata bine cam pe toata lumea. Faptul ca sunt in tendinte sezonul acesta e un motiv in plus pentru a le imbraca la petrecerea de Revelion.

Albastrul inchis si verdele smarald sunt culori potrivite pentru cocktail, insa conteaza mult textura materialului. Alegeti materiale fine, luxuriante precum matasea, taftaua sau brocartul.

Rochie Afrodita de la www.talis.ro

Rochie albastra de la www.talis.ro

Salopeta albastra de la www.talis.ro

Rochie verde smarald de la www.talis.ro

Rochie roz tare de la www.talis.ro

Negru

Cand nimic altceva nu perge, puteti oricand sa apelati la eternul si sofisticatul negru. O rochie neagra poate fi reinventata cu usurinta cu ajutorul catorva accesorii. In plus, negrul ascunde defectele, slabeste si, chiar daca materialul nu este cel mai calitativ, pe negru va arata mai bine.

Rochie neagra Princess de la www.talis.ro

Rochie de seara neagra de la www.talis.ro

Rochie lunga neagra de datela de la www.talis.ro

 

 

Expoziţia “Death Becomes Her: A Century of Mourning Attire”

Expoziţia Death Becomes Her A Century of Mourning Attire

Muzeul Metropolitan din New York vernisează  o expoziţie dedicată ţinutelor de doliu, „Death Becomes Her: A Century of Mourning Attire”, al cărei titlu se inspiră din cel al unui film clasic hollywoodian („Tinereţe veşnică/ Death Becomes Her”, 1992).

Expoziţia se afla în sediul renovat al Institutului Costumelor din cadrul Muzeului Metropolitan, care poartă numele Annei Wintour, redactorul-şef al revistei Vogue SUA.

Prin intermediul unor ţinute diverse, precum cele din tafta neagră purtate de regina Victoria a Marii Britanii (1837 – 1901) şi rochiile cu paiete ale nurorii ei, regina Alexandra, expoziţia newyorkeză explorează legăturile dintre doliu şi modă.

Expoziţia Death Becomes Her A Century of Mourning Attire 0

Incluzând 12 rochii, dar şi bijuterii, pălării, accesorii şi ziare de epocă, expoziţia prezintă o perioadă în care femeile din Europa şi America trebuiau să se conformeze unor norme rigide în ceea ce priveşte doliul.

Însă atmosfera nu este total întunecată. Expoziţia “Death Becomes Her: A Century of Mourning Attire” prezintă şi “povestea” unei tinere văduve care, eliberată de obligaţia de a se căsători, era curtată de alţi bărbaţi.

„Negrul este seducător, iar tinerele văduve, frumoase şi trupeşe, cu zâmbetele şi privirile lor maliţioase sub voalul negru sunt foarte seducătoare”, se afirmă într-o carte americană despre normele de conduită în societate, publicată în 1855.

Expoziţia Death Becomes Her A Century of Mourning Attire 1

„Requiem”-ul de Gabriel Fauré îl însoţeşte pe vizitator, invitat să descopere pasaje din jurnale intime feminine, reviste şi cărţi din epocă, care apar şi dispar pe zidurile clădirii, ca nişte fantome, cu ajutorul unor proiecţii speciale.

„Pentru multe femei, era un mod de a-şi exprima emoţiile, ele simţeau într-adevăr că hainele lor de doliu reflectă tristeţea interioară”, explică Jessica Regan, curatoarea expoziţiei.

Altele se plângeau din cauza monotoniei sau de costul ridicat al unei garderobe în întregime negre, care, progresiv, putea să cedeze locul griului şi movului monocrom, după ce tristeţea şi durerea deveneau mai puţin acute. Satinuri mai opulente, taftale şi catifele puteau fi purtate mai târziu, însă erau considerate prea somptuoase în prima parte a perioadei de doliu.

Expoziţia Death Becomes Her A Century of Mourning Attire 2

Expoziţia nu ar fi completă fără o rochie din 1894 – 1895 care a aparţinut reginei Victoria, cea mai cunoscută văduvă din secolul al XIX-lea, care a purtat doliu timp de 40 de ani după moartea soţului ei. Cele mai impresionante ţinute sunt cele purtate de nora ei, regina Alexandra, din mătase mov şi neagră, cu paiete, realizate în 1902 şi purtate în anul de după moartea reginei Victoria. Organizată într-o manieră cronologică, cu rochii create între 1815 şi 1915, ţinutele expuse provin în principal din colecţia Institutului Costumelor. Două ţinute care vin din Scoţia au fost împrumutate de la Victoria and Albert Museum din Londra.

Doliul american se inspiră pe larg din cel britanic, care urmează la rândul său normele de la curtea regală. Doliul putea să dureze doi ani pentru un soţ, un an pentru un părinte şi şase luni pentru un frate sau o soră.

A fost, de asemenea, un secol în care doliul a devenit şi un instrument de modă, un semn distinctiv pentru sofisticare şi eleganţă, întrucât ţesăturile negre şi de calitate erau costisitoare.

Expoziţia „Death Becomes Her: A Century of Mourning Attire” va rămâne deschisă până pe 1 februarie

 

 

Modele superbe de rochii de mireasă din Colecţia Cristallini 2013

Cristallini Boutique lanseaza o colectie “capsula” de rochii, dedicata viitoarelor mirese. Modelele simple, romantice, se remarca prin eleganta si rigurozitatea liniei.

Realizate din matase satinata, tul, tafta, dantela Chantilly, dantela cu aplicatii florale si paiete, innobilate de detalii sofisticate, realizate manual, acestea reprezinta alegerea ideala pentru femeile moderne.

Elementele detasabile, precum bretelele sau preplum-ul, dau o nota de versatilitate rochiei, in timp ce cupele de sustinere asigura confortul mult dorit.

Rochiile cu croiala sirena sau empire sunt ideale pentru o nunta clasica, intr-un decor romantic, in timp ce modelele scurte sunt perfecte pentru cununia civila sau pentru cea de-a doua tinuta din seara nuntii.

Asian Moods Resort 2012 by Simona Semen – pe ModeleRomania

Simona Semen nu este un nume nou în industria modei, însă de data aceasta vine cu o colecţie ce explorează spiritualitatea, Asian Moods Resort 2012. Înainte de a va  învălui în misterul colecţiei pret-a-porter, Heaven Inside, pentru toamna 2012, Simona va mai lasă să va bucurati de vară.

Publicul a făcut cunoştinţă prima oară cu o parte din această colecţie, cu ocazia evenimentului Soirees de la Mode, ediţia cu numărul XII. Asian Moods reprezintă o tentativă de a se întoarce la origini şi tradiţii, unde haina în maniera reinterpretată de Simona are funcţii contemporane de estetică şi reflectare personală.

Pentru crearea acestei colecţii, creatoarea a apelat la tehnici tradiţionale de croitorie japoneză, iar ţinutele ne uimesc prin actualitate şi versatilitate. Chimonoul pare să fie personajul principal feminin al colecţiei, însă chiar şi el a fost transformat cu ajutorul materialelor: voal şi tafta.

Personajul principal masculin sunt pantalonii hakama care simbolizează – prin cele 7 pliuri dispuse inegal în faţă şi spate – curajul, caritatea, dreptatea, respectul, sinceritatea, loialitatea şi onoarea.

Piesele neo-etnice ale colecţiei Asian Moods sunt comode, purtabile şi inedite, în culori calde, de vară: bej auriu, aramă stinsă, iar în campania de mai jos, făcută de fotograful Doina Ionescu, va veti întâlni cu ele pe modelele Medeea Pintilie şi Adriana Andreicuţ.

Fotografiile campaniei au fost realizate exclusiv pe film, pentru a întregi întoarcerea la origini şi puntea trecutului cu prezentul explorate în colecţie. Campania l-a avut ca art director pe Alin Galatescu, iar ca locaţie a fost ales Podul Basarab.