Modele Romania Modele Romania

Stil masculin – cravata

cravata - butoni

Un accesoriu precum cravata este greu de asortat din cauza numeroaselor imprimeuri existente de aceea, iata cateva “reguli” de asortare ale acestui item!

Lungimea cravatei

Army cravata

-Lungimea cravatei

Vârful cravatei nu ar trebui să treacă de talia pantalonilor și de curea. Cravata nu trebuie să fie, în niciun caz, mai scurtă decât centura și nici mai lungă, să ajungă până la fermoarul pantalonilor.

nod-la-cravata

-Cravata sta lipita de gulerul camasii

Când va faceti nodul cravatei trebuie să aveti în vedere cât de strâns sau de larg va fi acesta. Cravata trebuie să urmeze linia gulerului, nu să atârne și nici să strângă cămașa în vreun fel.

Nodul de cravata

Nodul trebuie să arate natural, perfect încadrat de colțurile gulerului, iar dacă este făcut corect, rezultatul ar trebui să fie armonios.

Acul de cravata

-Acul de cravata

Este util atunci când veti prinde cravata de cămașă. Dacă nu aveti ac de cravata, va puțeti folosi de gaica cravatei. Partea subțire trebuie introdusă în gaica aflată pe interiorul părții late a cravatei.

cravata diferite modele

Regulile acului de cravata:

Nu este o mare filozofie cu acul de cravată, principalul lui rol este să țină cravata fix la locul ei! Însă trebuie să țineti cont de câteva lucruri!

1) Toate accesoriile care au componente metalice (ac de cravată, butoni, ceas, curea) trebuie să fie în aceeaşi nuanţă – argintie sau aurie.

Cravata culori

2) Nu achiziționa niciodată seturi “complete” de butoni, cravata și clips, în acelasi model. Împreunarea acestui gen de elemente este greșită. Butonii, cravata și acul pentru cravata trebuie să spuna o poveste, fiecare reprezentând un personaj.

Modele de cravata

3) Poziționarea acestui accesoriu se face în zona superioara a cravatei (între nasturii 3-4 ai cămășii), sub nicio forma nu se așează în partea inferioara a cravatei, poziționând în partea inferioară acul se poate crea o buclă a cravatei inestetica.

Asortarea cravatei

-Asortarea cravatei

-La o cămașă cu dungi se poartă o cravată într-o singură culoare și viceversa însă pe lângă combinațiile cravata uni+cămașă cu imprimeu și cravata cu imprimeu+cămașa uni, se pot combina și imprimeuri între ele cu condiția ca acestea să fie de dimensiuni diferite; de exemplu dacă dungile de pe cămașă sunt mai mici sau mai mari decât cele de pe cravata este în regulă.

Dacă ținuta cuprinde mai multe culori, aveti grijă ca una dintre nuanțele cravatei să se asorteze cu hainele dumneavoastra.

-În codul ținutei business, există trei nuanțe cu care nu puteți da gres în purtarea cravatei. Acestea sunt negru, albastru și gri. Evitati cravatele în culori țipătoare .

-Pentru ținutele nonconformiste se acceptă și cravatele cu diverse desene sau modele, însă hainele cu care acestea pot fi combinate au o arie destul de restrânsă.

cravata

Noua colectie Mihaela Glavan SS15

MihaelaGlavan SS15

Designerul Mihaela Glavan a lansat pe 24 martie colectia pentru primavara-vara 2015 in cadrul unui eveniment-expozitie ce a avut loc in serele Gradinii Botanice din Bucuresti.

MihaelaGlavan SS15 0

Noua colectie e sustinuta de culori, forme si texturi inspirate din natura: “Colectia acestui sezon este un dans al formelor si imprimeurilor inspirate din covorul persan. Motivele principale ale colectiei sunt: pasarile stilizate, care se retrag cu grija pe tocurile pantofilor, imprimeurile florale si fundele supradimensionate interpretate intr-o maniera noua, ce confera un plus de feminitate intregii colectii. Sandalele gladiator cu toc inalt sau flat raman in tendinte si sunt must-have-urile acestui sezon, fiind dezvoltate in jurul baretelor foarte inguste sau late. Colectia de primavara-vara 2105 este construita in totalitate pe forme noi!”, a declarat Mihaela Glavan.

MihaelaGlavan SS15 1

Evenimentul #MihaelaGlavanSS15 porneste de la ideea de zbor, libertate, creativitate: “Why walk when you can fly?” Acest univers fantastic recreat in serele din Gradina Botanica din Bucuresti completeaza perfect povestea colectiei.

MihaelaGlavan SS15 2

“Propunerea Mihaelei Glavan de a intra in jocul ultimei ei colectii a venit cumva firesc. Am pornit de la emotii, de la povestile legate de prieteni comuni, de la locurile preferate si am ajuns la Sicilia, locul care sta sub semnul soarelui. Asa am ajuns in gradina de citrice din gradina botanica unde am condensat emotiile gandurile, oglindirile, confortul si jocul, propunerile celei mai recente colectii. Este o invitatie cu aripi, un pic din spiritul lui Peter Pan! “declara Iuliana Valsan, scenograf.

MihaelaGlavan SS15 3

Expozitia de pantofi Mihaela Glavan va putea fi admirata in luna aprilie in cadrul celei mai cunoscute librarii din Bucuresti.

MihaelaGlavan SS15 4

Surori celebre din showbiz

Sunt nu doar celebre, ci şi surori. Uite cine sunt surorile care şi-au construit o carieră în showbiz demonstrând că uneori celebritatea este transmisă genetic.

Monica şi Penelope Cruz

Monica şi Penelope Cruz sunt cele mai cunoscute surori din Spania. În timp ce Penelope şi-a construit o carieră la Hollywood, unde a devenit una dintre cele mai apreciate actriţe, Monica s-a orientat spre producţiile de televiziune. Frumoase si senzuale, cele două surori au devenit imaginea Mango aparând în campaniile de publicitate pentru care au pozat în ipostaze extrem de sexy.

Mary Kate şi Ashley Olsen

Gemenele Olsen, mari admiratoare ale designerului Karl Lagerfeld şi ale creaţiilor acestuia, şi-au început cariera la o vârstă fragedă, devenind rapid unii dintre cei mai adoraţi copii din America. Mary-Kate şi Ashley Olsen au reuşit să strângă de-a lungul timpului o avere frumoasă, aproximativ 300 de milioane de dolari, bani strânşi din apariţiile TV, dar şi din afacerile pe care le-au creat. Astăzi conduc împreună brand-ul The Row, pe care l-au creat.

Paris şi Nicky Hilton

Paris şi Nicky Hilton, moştenitoarele imperiului Hilton, nu au trebuit să facă niciun efort pentru a deveni celebre si bogate. În timp ce Paris preferă petrecerile şi ţinutele extravagante, Nicky este mult mai discreta încercând să-şi facă o carieră ca actriţă, dar şi ca stilistă.

Venus şi Serena Williams

Venus şi Serena Williams şi-au câştigat notorietatea pe terenul de tenis. De-a lungul timpului au obţinut numeroase trofee, supremaţia lor fiind greu de doborât. Venus s-a văzut nevoită să se incline de mai multe ori în faţa surorii sale, însă acest lucru nu a făcut decât să sporească spectaculozitatea întâlnirilor.

surorile Kardashian

Cele mai cunoscute sunt surorile Kardashian care îsi datorează notorietatea unui show de televiziune, ele construindu-şi rapid un nume extrem de puternic în showbiz. Astazi, cea care se afla pe val este Kendall Jenner devenita un top model extrem de apreciat si o prezenta constanta pe podiumurile marilor prezentari.

Kaylie şi Danii Minogue

Beyonce şi Solange Knowles

Kaylie şi Danii Minogue sau Beyonce şi Solange Knowles şi-au facut o cariera in muzică, dovadă că talentul este o afacere de familie.

Cara şi Poppy Delevingne

Cara şi Poppy Delevingne sunt unele dintre cele mai cunoscute fashioniste. În timp ce Cara şi-a construit un nume în modelling, devenind un top model extrem de apreciat, Poppy este un adevărat fasion icon, fiind prezenta la mai toate show-urile de moda.

Dakota şi Elle Fanning

Dakota şi Elle Fanning au în faţa o carieră promiţătoare în cinematografie, ambele având apariţii appreciate în producţiile independente. Cu un astfel de început, viitorul se anunţa extrem de frumos pentru cele două surori.

Kate si Pippa Middleton

Kate si Pippa Middleton sunt admirate şi iubite în Marea Britanie. Kate se află în prim-plan, iar fiecare apariţie a sa este urmarită cu interes de fashionistele din lumea întreagă care încearcă să-i copieze stilul. Pippa a devenit cunoscută o data cu nunta surorii sale cu Prinţul William şi de atunci nu poate trece neobservată.

Ben Stiller şi Owen Wilson la Săptămâna modei de la Paris in prezentarea Valentino

zoolander

Celebra zicala  “viaţa bate filmul” se potriveşte perfect momentului susţinut de Ben Stiller şi Owen Wilson pe podiumul de defilare, la Săptămâna modei de la Paris, unde au făcut furori la cea mai recentă prezentare Valentino.

ben-stiller-owen-wilson-valentino-1

Ben Stiller şi Owen Wilson, protagoniştii peliculei “Zoolander”, au fost cooptaţi de Casa de modă Valentino pentru o prezentare aparte. Cei doi şi-au reluat rolurile şi au defilat la Săptămâna modei de la Paris în cele mai noi produse ale celebrului brand.

ben-stiller-owen-wilson-valentino-2

Show-ul lor a fost unul de excepţie, mai ales că, în timpul prezentării, artiştii s-au întrecut în poziţii amuzante, în semn de omagiu adus peliculei din 2001 care a parodiat numeroase aspecte din industria modei. Momentul lor a făcut furori pentru cei prezenţi la defilarea Valentino, care s-au întrecut în aplauze şi în făcut de fotografii.

ben-stiller-owen-wilson-valentino

Ben Stiller şi Owen Wilson, interpreţii rolurilor Derek Zoolander şi Hansel, două modele masculine care nu strălucesc prin inteligenţă în filmul “Zoolander”, vor reveni pe micul ecran în 2016, în continuarea celebrei pelicule.

 

Milano Fashion Week – Dolce & Gabbana – colectie dedicata mamelor

Dolce & Gabbana - colectie dedicata mamelor 1

Dolce & Gabbana - colectie dedicata mamelor 2

Dolce & Gabbana - colectie dedicata mamelor 5

La festivalul Milano Fashion Week, celebrul brand Dolce & Gabbana a surprins pe toata lumea, prezentand o colectie dedicata mamelor. Si nici nu putea gasi un moment mai potrivit decat luna martie, perioada dedicata mamelor si femeii in general.

Dolce & Gabbana - colectie dedicata mamelor 7

Dolce & Gabbana - colectie dedicata mamelor 11

Dolce & Gabbana - colectie dedicata mamelor 10

Brand-ul Dolce & Gabbana a luat prin surprindere, weekend-ul trecut, cand, in cadrul Milano Fashion Week, a prezentat o colectie dedicata mamelor. Noua colectie, cea de toamna/iarna 2015, se intituleaza simplu „The Mother” si vrea sa exprime faptul ca mama este inima unei familii.Dolce & Gabbana - colectie dedicata mamelor 4

Dolce & Gabbana - colectie dedicata mamelor 3

Dolce & Gabbana - colectie dedicata mamelor

Modelele au pasit pe catwalk purtand-si copiii in brate (toti imbracati in tinute Dolce), iar Bianca Balti a defilat chiar cu burtica de gravida.

Colectia contine rochii cu imprimeuri florale, dar si tinute cu mesaje de iubire dedicate mamei. Interesant este faptul ca imprimeurile au fost desenate chiar de nepotii si nepoatele designerilor.

Domenico Dolce si Stefano

Se pare ca aceasta colectie este inspirata chiar de relatiile speciale pe care Domenico Dolce si Stefano Gabbana le au cu mamele lor.

Prezentare colectia The Mother

 

Colecţia Victoria Beckham toamna-iarnă 2015/2016

Ţinutele prezentate de Victoria Beckham pentru sezonul toamnă-iarnă 2015/2016 sunt nu numai extreme de de frumoase, dar şi purtabile, Victoria transformându-se astfel într-un designer care chiar contează în moda actuală.

Pentru sezonul următor de iarnă ea propune mantouri, pulovere sau rochii într-o paletă de culori care trece de la portocaliu la albastru marin, de la gri la olive, care pare să fie culoarea preferată pentru toamna-iarna 2015/2016.

Colecţia Victoria Beckham toamna-iarnă 2015 / 2016 1

Colecţia Victoria Beckham toamna-iarnă 2015 2016 0

Colecţia Victoria Beckham toamna-iarnă 2015 2016 2

Colecţia Victoria Beckham toamna-iarnă 2015 2016 3

Colecţia Victoria Beckham toamna-iarnă 2015 2016 4

Colecţia Victoria Beckham toamna-iarnă 2015 2016 5

Colecţia Victoria Beckham toamna-iarnă 2015 2016 6

Colecţia Victoria Beckham toamna-iarnă 2015 2016 7

Colecţia Victoria Beckham toamna-iarnă 2015 2016 8

Colecţia Victoria Beckham toamna-iarnă 2015 2016

 

Cum s-au imbracat vedetele la Premiile BAFTA 2015

bafta-red-carpet

Pe 8 februarie, o multime de vedete au participat la gala de decernare a Premiilor BAFTA, desfasurata la Royal Opera House din Londra, facandu-si aparitia in rochii care mai de care mai spectaculoase.

Iata cum s-au imbracat vedetele la Premiile BAFTA 2015:

Amy Adams

Dianna Agron

Felicity Jones (Dior Haute Couture)

Gugu Mbatha-Raw (Prada)

Hannah Bagshawe (Valentino)

Julianne Moore (Tom Ford)

Keira Knightley (Giambattista Valli Haute Couture)

Laura Bailey (Emilia Wickstead)

Lea Seydoux (Prada)

Reese Witherspoon

Rosamund Pike (Roland Mouret)

Sophie Hunter (Maison Martin Margiela)

Stacy Martin (Louis Vuitton)

 

 

 

Noua colecție Zuhair Murad 2015

Noua colecție Zuhair Murad 2015

Unul dintre designerii preferați ai celebrităților, Zuhair Murad, și-a prezentat nouă colecție de rochii primăvara-vară 2015 în cadrul Paris Fashion Week.

În galeria de mai jos puteți admira rochii superbe, din dantelă fină, nuanțele alese fiind pastelate. Prețurile sunt însă destul de piperate (10.000$ – 13.000$) deoarece este vorba de o colecție exclusivistă:

zuhair-murad-rochii 1

zuhair-murad-rochii 2

zuhair-murad-rochii 3

zuhair-murad-rochii 4

zuhair-murad-rochii 5

zuhair-murad-rochii 6

zuhair-murad-rochii 7

Top cele mai ciudate rochii de mireasa din toate timpurile

Top cele mai caudate rochii de mireasa din toate timpurile

Conceptul haute couture exista undeva la limita dintre traditional si inedit, referindu-se la creatii vestimentare unice, de-a dreptul spectaculoase si de multe ori nonconformiste. Iata cele mai ciudate rochii de mireasa din toate timpurile, majoritatea facand parte din colectiile haute couture ale marilor case de moda internationale, o selectie facuta de specialistii de la o cunoscuta revista de moda.

Yves Saint Laurent Haute Couture (1965)

Yves Saint Laurent Haute Couture (1965)

 

Emanuel Ungaro Haute Couture (1986)

Emanuel Ungaro Haute Couture (1986)

 

Atelier Versace (1993)

Atelier Versace (1993)

 

Chanel Haute Couture (1994)

Chanel Haute Couture (1994)

 

Christian Lacroix Haute Couture (1998)

Christian Lacroix Haute Couture (1998)

 

Atelier Versace (1999)

Atelier Versace (1999)

 

Yves Saint Laurent Haute Couture (2000)

Yves Saint Laurent Haute Couture (2000)

 

Christian Lacroix Haute Couture (2002)

Christian Lacroix Haute Couture (2002)

 

Gaultier Paris (2002)

Gaultier Paris (2002)

 

Gaultier Paris (2003)

Gaultier Paris (2003)

 

Givenchy Haute Couture (2003)

Givenchy Haute Couture (2003)

 

Dior Haute Couture (2004)

Dior Haute Couture (2004)

 

Chanel Haute Couture (2014)

Chanel Haute Couture (2014)

 

Chanel Haute Couture (2015)

Chanel Haute Couture (2015)

 

Lumbersexualul, noul tip de bărbat?!

Lumbersexualul

Stilul unui bărbat este definit de vremurile pe care le trăiește și de trendurile pe care le urmează, de influențele sociale și de atributele pe care cred ei că ar trebui să și le însușească pentru a plăcea femeii secolului lor. Pentru că femeile sunt în schimbare și bărbații, vrând-nevrând, intră într-o criză a masculinității. Intră în vârtejul ăsta al schimbului cultural de identitate , a schimbării termenilor de la suprafața definiției bărbatului. Iar aceste schimbări spun multe despre statutul bărbatului secolului XXI.

Lumbersexualul, noul tip de bărbat 1

Termenul „Lumbersexual” este o contaminare lingvistică, un cuvânt format din două cuvinte incomplete: „Lumberjack” și „Metrosexual”. Neologismul a fost creat pentru a descrie bărbații interesați de modă dar care au un aspect mai aspru dar o barbă atent îngrijită. Urbandictionary îl definește astfel: „a sexy man who dresses in denim, leather, and flannel, and has a ruggedly sensual beard”.

Lumbersexualul

Cuvântul a apărut prima oară pe platforma Urban Dictionary (USA) acum ceva timp, pe 27 februarie 2008, când un utilizator, Adam Mateljan, a postat o descriere pentru termenul deja inventat „Lumersexual”- Adică un bărbat metrosexual dar cu o barbă atent îngrijită.

Este tot mai greu, pentru un bărbat al erei digitale, să-și dovedească virilitatea, bărbăția și instinctual de supraviețuire. Acesta din urmă este unul dintre argumentele care stau la baza creării unui astfel de arhetip al masculinității. Dar semnificația exactă a lumbersexulitații încă se negociază.

Lumbersexualul

În spatele acestui cuvânt stau stereotipurile despre cum ar trebui să arate un bărbat zilele astea. Iar stereotipurile coincid, în imaginarul colectiv, cu cele ale unui cherestegiu, sau al unui bărbat al pădurii, care este familiarizat cu vremea rece, cu condițiile de trai aspre și care are un comportament opus celui de gentleman. Totuși, comportamentul care îl definește pe lumbersexual nu este unul grosolan sau din topor, cu toate că în imaginile de prezentare toporul este și el pe undeva pe acolo gata să taie un copac.

Lumbersexualul

Bărbații lumbersexuali vor să aibă mai puțin de-a face cu confortul cotidian și mai mult cu masculinitatea oferită de drumul cel mai greu pe care îl urmezi pentru a obține ceva. Cum ar veni, lumbersexualitatea este o metaforă a următorului exemplu: Vrei căldură în apartament? Nu deschizi centrala, ci îți iei tu lemnele. Le tai cu sudoarea frunții și le așezi în șemineu. Evident, în zilele noastre o astfel de practică pare aproape imposibilă, asta dacă nu cumva stai lângă o pădure cu destule uscături.

Lumbersexualul, noul tip de bărbat 0

Dar totuși, asta să fie ideea centrală a noului tip de bărbat?

Schimbările în definirea bărbatului se dovedesc a fi ciclice: bărbații renunță la aparatul de ras și se reîntorc în sălbăticie. Sălbăticie mult spus atunci când ai un job de programator sau de web designer, biroul tău e în centrul orașului iar singura ta armă este un laptop perfomant. Dar asta nu-l împiedică să fie un „om al cherestelei” și să aducă îmbrăcămintea și accesoriile outdoor în cotidian.

Lumbersexualul

Lumbersexualul este un termen care descrie bărbatul care se reîntoarce în natură și luptă pentru supraviețuire. Probabil metrosexualul era atât de aproape de a se efemina încât bărbații din State au lansat un nou trend: cel al bărbatului puternic, „manly”, care chiar dacă nu lucrează în exploatarea forestieră, transpiră bărbăție prin toți porii la fiecare mișcare pe care o face. Cu toate astea, el are o apetență pentru grooming și pentru felul în care se îmbracă. Materialele folosite de el sunt dure, rezistente, pentru a-l face să reziste condițiilor nefavorabile. Printre ele se număra pielea, denimul, flanelul și țesăturile groase cu imprimeuri cadrilate.

Lumbersexualii vor să își dea o aură de bărbăție primordială, de bărbat reîntors la muncile grele dar care are totuși un telefon de ultima generatie, iar pe site-urile de socializate e maestru în folosirea filtrului retro.

Lumbersexualul, noul tip de bărbat

1 21 22 23 24 25 30