Modele Romania Modele Romania

Soirées de la Mode seara de modă dedicată lui Constantin Brâncuşi

De curand a avut loc cea de-a 19-a ediţie a Soirées de la Mode, show-ul fashion multibrand marca Alin Gălăţescu, pentru care 16 designeri au creat ţinute tematice.

În atmosfera elegantă a salonului Le Diplomat din incinta hotelului Athenée Palace Hilton, s-a desfăşurat cea de-a 19-a ediţie a Soirées de la Mode, dedicată marelui creator român Constantin Brâncuşi, în anul Centenarului.

Ca de fiecare dată, analistul de modă Alin Gălăţescu a lansat provocarea designerilor autohtoni de-a crea ţinute tematice, inspirate din lucrările ori simbolistica lui Constantin Brâncuşi, pentru un fashion show spectaculos.

Cei 16 designeri care au răspuns acestei provocări au fost: Agnes Toma / Aida Lorena / Aleha Toncea / Andreea Micle / Andreea Ciortea şi Raluca Elena Coșăreanu pentru NO’HAI / Anemona Stanchi pentru Lia Aram / Crina Moldovan pentru Rias Couture / Isabelle Vijiiac / Iza Van Dee / Cristina Lazăr / Maressia / Marie Ollie by Don Arthur / Mimi Chipăilă / Sandra Suciu Chira / Simona Semen / Studio Cabal by Diana Dianu.

Noutatea acestei ediţii a fost premiul pus în joc pentru mini-colecţia cea mai conformă cu tema din acest an. Astfel, dintre toate creaţiile prezentate, câştigătoare au fost desemnate cele realizate de designerul Agnes Toma.

La eveniment au asistat în front-row vedete precum Oana şi Catinca Roman, Cristina Şoloc (TVR), Ilinca Obădescu (Kanal D), Andra Miron (Realitatea TV), Camelia Căpitanu, Cristina Turnagiu-Dragna, Irina Margareta Nistor.

Asian Moods Resort 2012 by Simona Semen – pe ModeleRomania

Simona Semen nu este un nume nou în industria modei, însă de data aceasta vine cu o colecţie ce explorează spiritualitatea, Asian Moods Resort 2012. Înainte de a va  învălui în misterul colecţiei pret-a-porter, Heaven Inside, pentru toamna 2012, Simona va mai lasă să va bucurati de vară.

Publicul a făcut cunoştinţă prima oară cu o parte din această colecţie, cu ocazia evenimentului Soirees de la Mode, ediţia cu numărul XII. Asian Moods reprezintă o tentativă de a se întoarce la origini şi tradiţii, unde haina în maniera reinterpretată de Simona are funcţii contemporane de estetică şi reflectare personală.

Pentru crearea acestei colecţii, creatoarea a apelat la tehnici tradiţionale de croitorie japoneză, iar ţinutele ne uimesc prin actualitate şi versatilitate. Chimonoul pare să fie personajul principal feminin al colecţiei, însă chiar şi el a fost transformat cu ajutorul materialelor: voal şi tafta.

Personajul principal masculin sunt pantalonii hakama care simbolizează – prin cele 7 pliuri dispuse inegal în faţă şi spate – curajul, caritatea, dreptatea, respectul, sinceritatea, loialitatea şi onoarea.

Piesele neo-etnice ale colecţiei Asian Moods sunt comode, purtabile şi inedite, în culori calde, de vară: bej auriu, aramă stinsă, iar în campania de mai jos, făcută de fotograful Doina Ionescu, va veti întâlni cu ele pe modelele Medeea Pintilie şi Adriana Andreicuţ.

Fotografiile campaniei au fost realizate exclusiv pe film, pentru a întregi întoarcerea la origini şi puntea trecutului cu prezentul explorate în colecţie. Campania l-a avut ca art director pe Alin Galatescu, iar ca locaţie a fost ales Podul Basarab.