Modele Romania Modele Romania

Victoria’s Secret Fashion Show 2014

victorias-secret-fashion-show-2014

Îngerii Alessandra Ambrosio şi Adriana Lima au condus anul acesta defilarea casei americane de lenjerie intimă Victoria’s Secret, eveniment care a fost organizat pentru prima dată la Londra, marţi seara. Pentru a continua tradiţia, colecţia a inclus şi anul acesta două sutiene-bijuterie, fiecare în valoare de 2 milione de dolari, realizate cu peste 16.000 de rubine, diamante şi safire.

Adriana Lima şi Alessandra Ambrosio 1

Alessandra Ambrosio şi Adriana Lima au fost anul acesta îngerii norocoşi care au îmbrăcat sutienele-fantezie în valoare totală de 4 milioane de dolari, în cadrul show-ului îngeri Victoria Secret care a avut loc marţi seara în capitala londoneză. Spectaculoasele piese de lenjerie intimă, confecţionate de casa de bijuterii Mouawad, au fost realizate în aproape 1.380 de ore.

Adriana Lima şi Alessandra Ambrosio

Adriana Lima (33 de ani) a purtat sutienul-bijuterie albastru cu argintiu, în timp ce sutienul roşu a fost prezentat de colega sa, Alessandra Ambrosio (33 de ani).

victorias-secret-fashion-show-2014

Pe podiumul de prezentare au defilat unele dintre cele mai frumoase femei din lume, care fac parte din echipa Victoria’s Secret, printre care Karlie Kloss, Doutzen Kroes (care a urcat pe scenă la numai 5 luni după ce a adus pe lume cel de-al doilea copil), Candice Swanepoel, Joan Smalls şi Jourdan Dunn.

Taylor Swift

taylor-swift

Ariana Grande

Printre artiştii invitaţi să susţină recitaluri în timp ce modelele au defilat în costumaţii sexy, foarte elaborate, din care nu au lipsit aripile devenite emblemă a show-ului, s-au numărat şi Taylor Swift şi Ariana Grande. Acesta din urmă au fost la rândul lor îmbrăcate cu ţinute Victoria’s Secret, provocatoare.

 Adriana Lima at the Victoria's Secret Fashion Show

Victoria's Secret Fashion Show - alessandra-ambrosio

Victoria's Secret Fashion Show

O explozie de culoare a invadat catwalk-ul, dar show-ul a avut şi o parte dedicată lenjeriei intime de culoare neagră, de o senzualitate aparte. O altă temă a spectacolului a fost Îngerul aurit, pe parcursul căreia modelele transformate în zeiţe au defilat în ţinute cu aripi aurii.

Candice Swanepoel

I Doutzen Kroes at the Victoria's Secret Fashion Show

Behati Prinsloo

Spectacolul s-a încheiat cu Balul Îngerilor (Angel Ball), unde invitaţii din public s-au distrat până târziu în compania modelelor care au defilat pe podium.

2014 Victoria's Secret Fashion Show - lily-aldridge

victorias-secret-fashion-show-2014

Săptămâna Modei de la Milano – un plus de senzualitate

Prezentarea colecţiei Gucci

Creaţiile prezentate la Săptămâna Modei de la Milano au adus mult aşteptatul plus de senzualitate tendinţelor din sezonul de primăvară-vară 2015, faţă de ceea ce au propus designerii pe podiumurile de la New York şi Londra.

Maeştrii modei italiene şi-au pus amprenta inconfundabilă asupra tendinţelor pentru sezonul de primăvară-vară al anului viitor. Între 17 şi 23 septembrie, cât a durat Săptămâna Modei la Milano, numele mari ale industriei au încercat să aducă un suflu nou în moda internaţio-nală. Infuzia de sânge proaspăt cerută încă de la începutul acestui an de critici de modă renumiţi, printre care editorul internaţional al revistei „Vogue“, Suzy Menkes, dar şi Alexander Fury, editor de modă al publicaţiei britanice ” The Independent“, s-a observat în efortul legendarului Giorgio Armani. Acesta a supervizat prezentarea tânărului designer de origine greacă Angelos Bratis.

Rochie Angelos Bratis

Bratis a adus în secolul al XXI-lea faldurile togilor greceşti, simplitatea liniilor fiind completată de culori dispuse aproape geometric pe suprafaţa materialelor. Rochiile drapate, croite din materiale fluide, au fost accesorizate cu amulete, coliere şi brăţări supradimensionate realizate din materiale în tonuri pale.

prezentarea Armani

Eleganţa şi senzualitatea s-au regăsit şi în prezentarea Armani, intitulată „Sand“

show-ul casei Dolce & Gabbana

Pasional şi vibrant a fost show-ul casei Dolce & Gabbana

Colecţia Pucci

Colecţia Pucci o reîntoarcere în timp, la finalul anilor ’60 – începutul anilor ’70, cu puternice influenţe hippy

Donatella Versace

Donatella Versace, ţinute sofisticate, îndrăzneţe, pline de strălucire, dar sport în acelaşi timp

Casa de modă Prada

Casa de modă Prada s-a remarcat prin omagiul adus simplităţii şi ţinutelor lucrate manual

Brand-ul de lenjerie Ludique – o colectie noua plina de modele ce emana senzualitate si mister

Brand-ul de lenjerie Ludique întâmpină sezonul cald cu o colecţie ce emană senzualitate şi mister, propunând piese de lenjerie intimă care sculptează şi provoacă formele feminine.

Numele acestei colecţii este „Madame Pogany”, însă este mult mai mult decât o simplă denumire, este conceptul care stă la baza întregii colecţii de primăvară-vară 2013. Colecţia întruchipează curtezana ce se regăseşte în fiecare femeie, iubita ridicată la rang de muză, încurajând spiritul feminin să îşi preţuiască şi sa dezvăluie propria senzualitate.

Colecţia susţine afirmarea feminităţii prin piese versatile de lenjerie ce pot fi purtate atât în intimitatea propriului boudoir, cât şi la vedere. „Madame Pogany” este învăluită de transparenţa tulle-urilor, răsfăţată de dantela cu fir de mătase şi îmbrăţişată de fineţea catifelei.Piesele de lenjerie se disting prin tăieturi grafice, ce reflectă identitatea brand-ului şi includ îmbinări de materiale delicate şi preţioase cu elemente îndrăzneţe care fac din colecţie un melanj fericit între piese funcţionale şi piese cu o vădită încărcătură erotică.

Gama de produse cuprinse în noua colecţie Ludique este diversificată şi include slipi cu talie înaltă şi cu elastice cordon reglabile ce se mulează pe siluete diferite, body-uri ce pot fi purtate şi la vedere dând o notă chic ţinutei, bikini şi sutiene cu bentiţe ce subliniază formele feminine fără a le încorseta.

Creat şi dezvoltat de designerul român Ruxandra Gheorghe, brand-ul Ludique întruchipează natura duală a spiritului feminin, într-un stil propriu care subliniază atât latura seducătoare şi încrezătoare, cât şi delicateţea şi graţia ce definesc feminitatea.

Campania o are ca protagonistă pe omniprezenta Delia Tudose şi jumătatea duo-ului de succes, fotograful Vali Bărbulescu.