Modele Romania Modele Romania

Spectacol de moda socant la Săptămâna Modei de la Paris

Imagine din Prezentarea Rick Owens  Imagine din prezentarea Vivienne Westwood

Designerii Vivienne Westwood şi Rick Owens, „copiii” rebeli ai modei, au şocat la Săptămâna Modei de la Paris. Modelele lui Westwood au fost folosite pe post de umeraşe umane pentru haine, în timp ce modelele din prezentarea lui Rick Owens au defilat cărându-se reciproc, într-o postură care aminteşte de poziţia sexuală 69.

Săptămâna Modei de la Paris a fost ocazia creatorilor de modă şi să strălucească, dar şi să şocheze. Este cazul designerului britanic Vivienne Westwood, în al cărui spectacol de modă modelele care au defilat au fost folosite pe post de „umeraşe umane” pentru haine. Nici americanul Rick Owens nu s-a lăsat mai prejos. În prezentarea din Franţa, designerul şi-a instruit modelele să se care unul pe celălalt pe podium, în ipostaze care amintesc de binecunoscuta poziţie sexuală 69, în care partenerii îşi fac sex oral simultan.

Vivienne Westwood, în vârstă de 74 de ani, cunoscută pentru activismul său în probleme de mediu, a declarat că pentru realizarea colecţiei pe care a prezentat-o la Săptămâna Modei de la Paris s-a inspirat din operele artiştilor săi italieni favoriţi, printre care Titian, Giorgione şi Bellini. În cadrul defilării, modelele au purtat creaţiile nonconformistei creatoare într-o manieră inedită: pe umeraşe montate pe umeri, deasupra capului.

Pe aceeaşi lungime de undă s-a aflat şi controversatul designer american Rick Owens, care anul trecut a şocat audienţa prin prezentarea sa din timpul Săptămânii Modei Masculine, când modelele au defilat în haine cu vedere în zona intimă.

Anul acesta, la ediţia pariziană a festivalului de modă, Owens şi-a instruit modelele să defileze două câte două, în poziţii dificile, în care una din femei stătea pur şi simplu suspendată de cealaltă. Creatorul în vârstă de 52 de ani a declarat că prezentarea sa a fost o reprezentare a puterii feminităţii.

Ţinută Vivienne Westwood Defilare Rick Owens  Prezentare Vivienne Westwood

Colectia H&M Studio pentru toamna/iarna 2015

Front HM 0

Sportul si curentul futurist sunt temele principale de inspiratie ale colectiei H&M Studio pentru toamna/iarna 2015, prezentata aseara pe podium la Grand Palais din Paris.

Audrey Tautou

Brand-ul H&M tocmai ce a lansat, aseara, noua colectie pentru toamna/iarna 2015. Modelele, printre care Kendall Jenner, Gigi Hadid si Edie Campbell, au purtat articole-cheie din colectia H&M a acestui sezon, care imbina piese vestimentare functionale cu suprapuneri feminine. Solange Knowles, Audrey Tautou si Noomi Rapace au fost printre invitatii speciali ai acestui eveniment, desfasurat in cadrul Saptamanii Modei de la Paris, intr-un decor selenar special construit in interiorul cladirii Grand Palais.

Caroline De Maigret

Cadrul a fost realizat astfel incat sa sugereze in mod metaforic o aselenizare a modei, cu o colonie de nave spatiale dispuse in jurul podiumului. Spectacolul a fost deschis de producatoarea de muzica si figura emblematica in moda Caroline de Maigret, care a defilat pe podium precum prima femeie pe Luna, intrand apoi intr-o capsula spatiala si dand startul prezentarii de la statia sa de DJ.

Front HM

La prezentare au participat 600 de invitati, printre care vedete si redactori ai celor mai importante publicatii internationale. In acelasi timp, site-ul H&M, publicul din intreaga lume a urmarit in direct evenimentul prezentat de jurnalista de moda si prezentatoarea franceza Alexandra Golovanoff.

colectia H&M Studio

hm

„Exista atat de multa energie in colectia H&M Studio. Iubesc articolele vestimentare sport si futuriste, care se imbina si se asorteaza perfect cu imbracamintea de exterior functionala si cu stralucirea lurexului si a paietelor”, afirma Ann-Sofie Johansson, Director de Creatie la H&M.

Colectia H&M

hm 1

Tonul sport al colectiei H&M Studio pentru toamna/iarna 2015 este dat de jachetele si mantourile cu fermoar, de pantalonii stramti pe corp, precum si de tricotajele si rochiile din lurex cu luciu futurist sau de piesele vestimentare functionale, precum hanoracele cu gluga si salopetele cu fermoar.

H&M Studio

hm 0

H&M Studio este o colectie in editie limitata realizata de propria echipa de design de la H&M. Aceasta va fi disponibila din 10 septembrie in 200 de magazine din intreaga lume, precum si online.

Solange Knowels

“Colectia H&M Studio din sezonul acesta a fost preferata mea de pana acum. Mi-a placut enorm prezentarea de moda a acestei colectii. Deja mi-am ales piesele preferate, o maleta verde si o pereche de pantaloni”, a declarat Solange Knowles.

Erin O Connor

Olga Kurylenko

Ben Stiller şi Owen Wilson la Săptămâna modei de la Paris in prezentarea Valentino

zoolander

Celebra zicala  “viaţa bate filmul” se potriveşte perfect momentului susţinut de Ben Stiller şi Owen Wilson pe podiumul de defilare, la Săptămâna modei de la Paris, unde au făcut furori la cea mai recentă prezentare Valentino.

ben-stiller-owen-wilson-valentino-1

Ben Stiller şi Owen Wilson, protagoniştii peliculei “Zoolander”, au fost cooptaţi de Casa de modă Valentino pentru o prezentare aparte. Cei doi şi-au reluat rolurile şi au defilat la Săptămâna modei de la Paris în cele mai noi produse ale celebrului brand.

ben-stiller-owen-wilson-valentino-2

Show-ul lor a fost unul de excepţie, mai ales că, în timpul prezentării, artiştii s-au întrecut în poziţii amuzante, în semn de omagiu adus peliculei din 2001 care a parodiat numeroase aspecte din industria modei. Momentul lor a făcut furori pentru cei prezenţi la defilarea Valentino, care s-au întrecut în aplauze şi în făcut de fotografii.

ben-stiller-owen-wilson-valentino

Ben Stiller şi Owen Wilson, interpreţii rolurilor Derek Zoolander şi Hansel, două modele masculine care nu strălucesc prin inteligenţă în filmul “Zoolander”, vor reveni pe micul ecran în 2016, în continuarea celebrei pelicule.

 

Karl Lagerfeld la Săptămâna Modei de la Paris

Karl Lagerfeld la Săptămâna Modei de la Paris 0

Karl Lagerfeld, „capul” casei de modă Chanel, şi-a luat inspiraţia din natură pentru prezentarea colecţiilor Haute Couture, din cadrul Săptămânii Modei de la Paris, care a început pe 25 ianuarie şi s-a terminat azi.

Anul acesta, în cadrul Săptămânii Modei de la Paris, Karl Lagerfeld şi-a primit invitaţii într-un decor inspirat din natură. Spaţiul în care a avut loc prezentarea a fost decorat cu flori albe tropicale gigantice, palmieri şi frunze de banane, toate realizate din hârtie, în stil origami.

Karl Lagerfeld la Săptămâna Modei de la Paris 1

Spectacolul a fost dechis de patru bărbaţi în rolul grădinarilor, care au „udat” plantele, iar acestea au înflorit şi au umplu încăperea de culoare.

Prezentarea a continuat pe aceeaşi temă, ţinutele şi accesoriile modelelor completând decorul fantezist prin culorile lor pastel, dar, pe alocuri, tema a obosit, scrie „The Guardian”, dând exemplul florilor multicolore de cristal de pe tivul paltoanelor, care nu au fost atât de delicate.

Totuşi, colecţia Haute Couture a lui Karl Lagerfeld a fost plină de lumină şi culoare. Tricourile din şifon lungi până la gleznă şi purtate peste fuste midi şi topuri scurte, cu o centură nonşalantă în talie, au făcut deliciul pasionaţilor, alături de costumele pastelate cu tul. De asemenea, rochiile de seară care arătau precum decoraţiuni de hârtie 3D, meşteşugite cu atenţie, au reuşit să impresioneze publicul.

Karl Lagerfeld la Săptămâna Modei de la Paris 2

Lagerfeld reuşeşte de fiecare dată să aducă un suflu modern colecţiilor couture, potrivit cotidianul american. Sezonul acesta, pe lângă piesele vestimentare fanteziste, designerul a pus în scenă costumul-emblemă Chanel, modernizat, însă, prin fusta de diverse lungimi şi scurtarea sacoului până deasupra taliei.

Imprimarea 3D revolutioneaza industria modei

Tehnologia de imprimare 3D a hainelor va pune capăt creaţiilor prêt-à-porter, de larg consum, lăsând loc designurilor-unicat. De la rochii, bijuterii şi până la pantofi, orice piesă vestmentară sau accesoriu se poate realiza cu ajutorul unei imprimante 3D.

Imprimarea 3D, o tehnologie pe care arhitecţii o folosesc de multă vreme pentru crearea machetelor de construcţii, îşi face tot mai mult loc în modă şi promite să revoluţioneze această industrie. Creaţie a americanului Charles „Chuck“ Hull, imprimarea 3D există din 1984, dar abia de câţiva ani a luat cu asalt lumea modei.

Dita Von Teese, în rochia semnată de Francis Bitonti şi Michael Schmidt

3D va crea o veritabilă revoluţie în moda haute couture. „În couture, ei numesc asta înşelăciune“, spune Francis Bitonti, arhitect devenit designer. Bitonti, proprietarul unui studio de modă de lux din New York, împreună cu designerul de modă Michael Schmidt, au semnat o creaţie de referinţă pentru industria modei: o rochie spectaculoasă imprimată prin tehnologia 3D. Creaţia s-a remarcat cu atât mai mult pe formele senzuale ale Ditei Von Teese, dansatoarea americană de burlesc făcându-şi apariţia în această rochie la la Hotelul Ace din New York, în februarie 2013.

„Escapism“, creaţie Iris van Herpen

Primul designer care a intuit posibilităţile nelimitate oferite de imprimarea 3D este olandeza Iris van Herpen. Membră a prestigioasei Camera Sindicală de Haute Couture, Herpen a a introdus pentru prima dată în modă această tehnologie revoluţionară. Imediat după ce compania belgiană „Materialise“, specializată în dezvoltarea de softuri şi soluţii aplicate în imprimarea 3D, a creat un material uşor şi flexibil special pentru industria modei, designerul olandez l-a folosit în colecţia prezentată la Săptămâna Modei de la Paris, din primăvara anului 2011.

Rochie Iris van Herpen pentru primăvara-vara 2015

În cea mai recentă colecţie 3D, prezentată în această toamnă la Săptămâna Modei de la Paris, Van Herpen s-a concentrat asupra detaliilor. Ţinutele prêt-à-porter translucide, negre sau în nuanţe de bej modelate în silicon cu tehnologia 3D.

Accesoriu Catherine Wales

Designerul britanic Catherine Wales a făcut şi ea un pas în noua eră a modei cu o colecţie de măşti şi accesorii create cu tehnologia de imprimare 3D.

Lenjerie intima Victoria's Secret 3D

Victoria’s Secret, cel mai important brad global de lenjerie intimă, a adoptat foarte rapid creaţiile high tech în colecţiile sale. O piesă vestimentară foarte complexă a făcut senzaţie la prezentarea Victoria’s Secret Fashion Show, de la sfârşitul anului 2013. Structura cu aspectul unui fulg de zăpadă a fost imprimată folosind o poliamidă cu praf şi cristale Swarovski, menită să-i dea un aspect spectaculos.

Continuum Fashion, un producător de îmbrăcăminte şi încălţăminte din San Francisco, SUA, a intuit potenţialul tehnologiei 3D şi s-a făcut remarcat datorită strategiei inedite pe care a aplicat-o: clienţii săi îşi pot crea propriul design online înainte de a fi imprimat. Rezultatul: piese vestimentare unicat, croite foarte bine pe silueta clientului.

In viitor, nu va fi imposibil ca o persoană obişnuită să înveţe cum se utilizează o imprimantă 3D, si probabil în aproximativ 10 ani, îmbrăcămintea creată cu această tehnologie se va afla pe rafturile magazinelor şi va fi la mare căutare!

Noul model de frumuseţe la Săptămâna Modei de la Paris: femeia mulatră, cu forme!

În capitala franceză se celebrează diversitatea. Creatorul Rick Owens a adus pe podium, pe lângă propriile manechine, şi un grup de mulatre voluptoase pentru a atrage atenţia asupra discriminării rasiale şi a tiparului 90-60-90 promovat de industrie.

Anticonsumerism, antirasism, anticonformism. Acestea au fost mesajele pe care designerului american a vrut să le transmită prin intermediul ţinutelor expuse joi la Paris. Pentru a trage un semnal de alarmă asupra lacunelor cu care industria modei se confruntă, Rick Owens a cooptat în echipa sa, pe lângă propriile modele, şi câteva mulatre cu o constituţie robustă.

Showul regizat de Owens a fost o sărbătoare a diversităţii, căci designerul a reuşit să demonteze mitul potrivit căruia moda înseamnă tinere albe şi anorexice, în ţinute de milioane de dolari.

Spectacolul de la Paris reprezintă un răspuns adus la adresa celor care au acuzat industria de rasism şi conturarea unei imagini false vizavi de idealul de frumuseţe. Cu două săptămâni în urmă, supermodelele Naomi Campbell (43 de ani) şi Iman (58 de ani) au sesizat că designerii refuză să mai colaboreze cu modele de culoare, argumentând că în anii ʼ70 şansele ca o mulatră să fie distribuită în cadrul unei prezentări erau mult mai mari decât acum.

Potrivit declaraţiilor celor două manechine, designeri precum Victoria Beckham şi Marc Jacobs fie au omis să coopteze în echipa lor manechine de culoare, fie au avut o singură reprezentantă din această categorie.

Calvin Klein, Donna Karan, Chanel, Armani, Gucci, Saint Laurent şi Roberto Cavalli completează lista caselor de modă, în culisele cărora modelele de alte etnii nu au avut un „bilet“ de acces.

Acţiunea lui Rick Owens nu a fost singura care „a zguduit“ universul modei. În luna martie, un retailer de îmbrăcăminte din Suedia a avut parte de o rundă de aplauze virtuale după ce o fotografie cu două manechine voluptoase îmbrăcate în lenjerie intimă, a ajuns pe cea mai cunoscuta retea de socializare din lume, unde a strâns peste 57.000 de aprecieri în doar câteva zile de la postare.

 

Săptămâna Modei la Paris: cele mai frumoase modele de rochii din colecţia Valentino

Casa Valentino a prezentat unele din cele mai frumoase creaţii haute couture la Săptămâna Modei de la Paris.
Toţi cei prezenţi la săptămâna modei de la Paris au fost de acord că show-ul Valentino a fost unul din cele mai frumoase, iar creaţiile designerilor Maria Grazia Chiuri şi Pierpaolo Piccioli le-au depăşit cu mult pe cele ale altor case de modă.

Creaţiile haute couture pentru primăvară-vară 2013 au fost inspirate de o grădină fermecată. Detaliile au fost atent lucrate, dar au arătat ca şi cum croitoresele nu au depus cel mai mic efort. Totul a părut foarte natural, iar broderiile, perlele şi aplicaţiile florale s-au potrivit perfect pe ţesături, în mare parte tulle şi chiffon foarte fine.

Aflat în primul rând, fondatorul casei de modă Valentino Garavani, acum în vârstă de 80 de ani, a aplaudat frenetic de mai multe ori. Atât el, cât şi ceilalţi spectatori au fost impresionaţi de creaţiile acestui sezon. Ca şi în alte prezentări, pe podium au predominat culorile neutre – alb, negru, nude – dar au existat şi câteva pete de un roşu aprins.

Săptămâna Modei la Paris: modele de rochii feminine şi delicate în colecţia Dior

Colecţia haute couture Dior pentru primăvară-vară 2013 prezentată la Săptămâna Modei de la Paris propune rochii feminine şi delicate cu broderii şi aplicaţii forale.

Printre rochiile prezentate de casa Dior la Săptămâna Modei de la Paris s-au numărat multe piese foarte feminine, rafinate şi delicate, cu aplicaţii florale fine.

Fie că au fost albe, roz pal sau negre, rochiile Dior au fost atent decorate cu multe floricele mici şi delicate, aplicate sau brodate pe ţesăturile fine. Din mâinile designerilor au ieşit adevărate opere de artă pe care sigur le vom vedea în curând şi pe covorul roşu al marilor evenimente de la Hollywood.

Broderia delicată a fost laitmotivul colecţiei, apărând şi pe rochii, şi pe topuri sau accesorii. În ce priveşte culorile, au predominat pastelurile, dar nu au lipsit petele de culoare aprinsă, precum galbenul solar sau roşul intens.

Colecţia haute couture Dior pentru primăvară-vară 2013 a fost realizată de Raf Simons, succesorul lui John Galliano pe scaunul de director de creaţie al casei Dior.

Colecţia de modele de lenjerie ciudata Zahia Dehar, la Saptamana Modei de la Paris

Printre designerii care şi-au prezentat creaţiile haute couture la Săptămâna Modei de la Paris se numără şi Zahia Dehar, o tânără care abia a împlinit 20 de ani şi este cunoscută ca fostă prostituată.
Colecţia de lenjerie Zahia Dehar a fost, evident, pe placul bărbaţilor, însă excentricele creaţii nu prea au impresionat criticii de modă. Fără o linie anume sau un punct de plecare, colecţia a fost un amestec fără sens de piese excentrice şi cuminţi.

Constumaţiile cu şorţuleţ minuscul au fost amestecate cu unele din pene sau aplicaţii sub formă de fluture.

Pe de altă parte, nimeni nu se aştepta la o colecţie prea coerentă din partea tinerei Zahia Dehar. Aceasta avea numai 18 ani când s-a descoperit că în adolescenţă, pe când era minoră făcea sex pe bani cu clienţi faimoşi şi bogaţi, printre care şi unii din cei mai cunoscuţi fotbalişti francezi.

Zahia a profitat de faima pe care a obţinut-o astfel ca să se lanseze în lumea modei şi a trecut de la meseria de model la cea de designer. Acum, fosta prostituată de lux este un designer de renume care îşi prezintă colecţiile sexy la Săptămâna Modei Haute Couture de la Paris.