Modele Romania Modele Romania

Cele mai noi modele de mănuși pentru toamna si iarna 2014-2015

Tendințele modei la mănuși din acest an

Modele de mănuși pentru toamna anului 2014

Tendințele la mănuși în această toamnă- iarna

În sezonul de toamnă-iarnă 2014-2015 sunt la modă manușile din piele cu vărfurile degetelor decupate și cu perforații, sau mănușile de motociclist mai puțin delicate. Pentru ținutele elegante sunt potrivite mănușile în stil clasic, din piele netedă sau decorate cu ornamente interesante.

Colecția Dolce&Gabbana de mănuși, genți decorate impresionant

Mănuși Rodarte

Mănuși Victoria Andreyanova

O nouă tendință în acest sezon este reprezentată de mănușile foarte lungi realizate din piele mată sau croite frumos astfel încât să prezinte diferite falduri ce oferă o imagine mai distinsă și seducătoare. Foarte interesante sunt mănușile din piele foarte fină realizate de Armani Privé și care au fost asemănate cu niste mănuși chirurgicale.

Mănuși Maison Martin Margiela

Mănuși subțiri din piele marca Armani Privé

Moda Armani Privé din toamna anului 2014

Moda Armani Privé

Tendințele modei la mănuși din acest an, Colecția John Galliano

În articol puteți admira astfel de accesorii deosebite ale unor mari brand-uri internaționale precum sunt: Chanel, Christian Dior, Rodarte, Iris van Herpen, Rochas, Altuzarra, Rick Owens, Maison Martin Margiela, Vivienne Westwood, Armani Privé și Victoria Andreyanova.

Accesorii la modă în acest sezon

Mănuși și genți, marca Dolce&Gabanna și Fendi

Noi modele de mănuși în tendințele modei din acest an

 

Noul model de frumuseţe la Săptămâna Modei de la Paris: femeia mulatră, cu forme!

În capitala franceză se celebrează diversitatea. Creatorul Rick Owens a adus pe podium, pe lângă propriile manechine, şi un grup de mulatre voluptoase pentru a atrage atenţia asupra discriminării rasiale şi a tiparului 90-60-90 promovat de industrie.

Anticonsumerism, antirasism, anticonformism. Acestea au fost mesajele pe care designerului american a vrut să le transmită prin intermediul ţinutelor expuse joi la Paris. Pentru a trage un semnal de alarmă asupra lacunelor cu care industria modei se confruntă, Rick Owens a cooptat în echipa sa, pe lângă propriile modele, şi câteva mulatre cu o constituţie robustă.

Showul regizat de Owens a fost o sărbătoare a diversităţii, căci designerul a reuşit să demonteze mitul potrivit căruia moda înseamnă tinere albe şi anorexice, în ţinute de milioane de dolari.

Spectacolul de la Paris reprezintă un răspuns adus la adresa celor care au acuzat industria de rasism şi conturarea unei imagini false vizavi de idealul de frumuseţe. Cu două săptămâni în urmă, supermodelele Naomi Campbell (43 de ani) şi Iman (58 de ani) au sesizat că designerii refuză să mai colaboreze cu modele de culoare, argumentând că în anii ʼ70 şansele ca o mulatră să fie distribuită în cadrul unei prezentări erau mult mai mari decât acum.

Potrivit declaraţiilor celor două manechine, designeri precum Victoria Beckham şi Marc Jacobs fie au omis să coopteze în echipa lor manechine de culoare, fie au avut o singură reprezentantă din această categorie.

Calvin Klein, Donna Karan, Chanel, Armani, Gucci, Saint Laurent şi Roberto Cavalli completează lista caselor de modă, în culisele cărora modelele de alte etnii nu au avut un „bilet“ de acces.

Acţiunea lui Rick Owens nu a fost singura care „a zguduit“ universul modei. În luna martie, un retailer de îmbrăcăminte din Suedia a avut parte de o rundă de aplauze virtuale după ce o fotografie cu două manechine voluptoase îmbrăcate în lenjerie intimă, a ajuns pe cea mai cunoscuta retea de socializare din lume, unde a strâns peste 57.000 de aprecieri în doar câteva zile de la postare.