Modele Romania Modele Romania

Naomi Campbell, ne prezinta modelele campaniei Love Republic

Naomi Campbell, după o viaţă în faţa aparatului de fotografiat şi pe podium, îşi permite să îşi aleagă proiectele, iar acestea, în ultimii ani, au fost din ce în ce mai rare. De aceea, apariţia sa în  în campania 2012-2013 pentru Love Republic a fost o supriza pentru toata lumea!

Radiantă ca un star, supermodelul Naomi Campbell străluceşte în fotografiile campaniei şi pune în evidenţă hainele casual sau elegante, pe care le face să pară confortabile.

Stilul pare ceva simplu şi care vine de la sine când o vezi pe încrezătoarea Naomi purtând aceste haine. Alternative stylish la ceea ce ai văzut pe podium în acest sezon.

Toate ţinutele de mai jos sunt alcătuite din elemente care nu trebuie să va lipsească din garderobă, cum este o rochie senzuală roşie, un tricou chic sau o geacă feminină. Cu aşa idei stilistice, sărbătorile nu va vor găsi nepregătită.

Naomi arată ca o zeiţă atât într-o rochie albă, simplă, un “must have” al toamnei, deşi dificil de purtat, cât şi într-o ţinută fresh, alcătuită din pantaloni şi tricou!

Colectia de modele Anna Karenina de la Banana Republic – pentru fashionistele nostalgice si romantice

Filmul “Anna Karenina”, cu Keira Knightly si Jude Law, va avea premiera in cinematografele americane pe 16 noiembrie.

Banana Republic lanseaza colectia de haine si accesorii “Anna Karenina”, dedicata fashionistelor pasionate de costume de epoca si de tinutele glam ale secolului XIX.

Colectia, inspirata de romanul lui Tolstoi si de filmul lui Joe Wright, contine mai multe rochii, fuste, cape de lana, dar si gulere, caciuli si manusi din piele si blana ecologica, bijuterii si pantofi.

Pentru realizarea pieselor, cei de la Banana Republic au colaborat cu designerul care a creat si costumele din film, Jacqueline Durran. Nu este prima data cand Jacqueline o imbraca pe Keira in costume de epoca, insa, cele doua au mai colaborat si pentru filmul “Atonement”.

“Mici accente, precum dantela si blana zugravesc un lux clasic, fara sa fie nevoie de o tinuta completa, care aduce prea mult a costum. Chiar daca incorporezi piese vintage, nu trebuie sa arati specific secolului XIX din cap pana in picioare. In schimb, amesteca piesele clasice cu altele mai moderne pentru un look actual.”, a spus designerul pentru revista “InStyle”.

Cele 76 de piese ale colectiei includ atat haine si accesorii pentru femei, cat si pentru barbati si au preturi cuprinse intre 29.50 si 500 de dolari.

Modele la moda de cizme UGG pentru iarna

Practice, comode si cu design din ce in ce mai atractiv, cizmele UGG nu pot sa lipseasca din garderoba de zile reci a oricarei femei. Ultramodernele cizme din piele de oaie tind sa cucereasca teren pe zi ce trece si sa inlocuiasca botinele, bocancii si cizmele cu toc.

De la o pereche la o intreaga colectie de Ugg-uri nu sunt decat cativa pasi, caci sunt atat de comode si caldute incat in cazul lor daca nu e dragoste la prima vedere, atunci sigur e dragoste la prima incaltare. Indiferent de stilul, varsta sau personalitatea fiecarei femei, cizmele UGG sunt extrem de versatile. Purtate cu jeansii preferati si cu un hanorac, ele devin perechea de cizme iconice pentru stilul casual din orice garderoba. Dar pot fi si foarte chic – cu rochia si cu atitudinea potrivite.

 

Campania H&M pe ModeleRomania

Brand-ul H&M a lansat o nouă campanie de promovare a creaţiilor vestimentare pentru toamnă/iarnă 2012-2013 în care prezintă un concept inedit adoptat de curând: Divided Grey.

Iniţial această colecţie a fost destinată doar bărbaţior, dar mai târziu designerii au decis să includă şi piese vestimentare feminine. 

Maison Martin Margiela modele pentru colectia H&M

 

S-au lansat fotografiile cu toată colecţia Maison Martin Margiela pentru H&M, colectie care se va lansa in magazinele din intreaga lume pe 15 noiembrie.
Margiela a creat pentru H&M atât produse pentru femei, cât şi pentru bărbaţi.
Pentru toamna 2012, femeile se pot aştepta la tot felul de paltoane, geci şi cardigane, dar şi la accesorii „must have” cum sunt geanta plic în formă de bomboană sau portofelul în formă de mănusa.

Fiecare articol în parte este însemnat cu câte o etichetă unică, indicând astfel sezonul din care provine, de pe tot parcursul celor 23 de ani de la înfiinţarea casei de modă.

 Articolele cele mai semnificative din arhiva casei Maison Martin Margiela sunt recreate în forme şi materiale actualizate şi sunt oferite publicului larg ca un rezumat exclusiv al istoricului lor.

Doutzen Kroes model pentru Tiffany & Co.

Tiffany & Co. îşi „schimbă hainele” pentru sărbători, iar când Doutzen Kroes nu se pregăteşte pentru următorul show Victoria’s Secret, aceasta se pare că devine, ca un cameleon, o Grace Kelly a zilelor noastre.

Pentru noua campanie de bijuterii Tiffany & Co. Doutzen dă dovadă de graţie extremă, iar fotograful Michael Thompson a facut minuni, păstrând imaginea curată.

În fotografiile de mai jos, alături de Doutzen se află şi modelul Grace Gao, care se află la prima ei campanie mare.

Doutzen şi Grace vor face multe femei să râvnească la bijuteriile de lux pe care le poartă, în special colierul şi diadema, respectiv colierul retro cu piatră albastră.

Accesorii inedite:noile modele de bijuterii parfumate

Parfumierii Tom Binns si Lisa Hoffman au lansat luna aceasta o colectie ce revolutioneaza lumea bijuteriilor. Creatiile acestora sunt parfumate, permitand nu numai incorporarea unor esente in bujuterie, ci si schimbarea miresmelor dupa bunul plac al posesoarei.

Bratarile, colierele si cerceii au atasate mici bilute de lemn, puternic parfumate, care se pot schimba intre ele si care isi patreaza proprietatile timp indelungat.

Bijuteriile parfumate ofera astfel confortul ideii ca un parfum poate fi “purtat” si schimbat in functie de starea posesoarei, fara a se denatura in contact cu pielea. Cei doi designeri de parfumuri au creat aceste bijuterii pornind de la ideea ca femeile isi dau cu parfum in aceleasi locuri in care isi pun bijuteriile (la gat si incheieturi).

Doritoarele pot achizitiona aceste bijuterii online, costurile lor incepand de la 200 de dolari pentru cercei, 250 de dolari pentru coliere si 300 de dolari pentru bratari. Flacoanele cu bilute parfumate se pot achizitiona separat la pretul de 20 de dolari.

Tom Binns si Lisa Hoffman nu sunt primii care au lansat bijuterii parfumate. In urma cu 3 ani, Jean Paul Gaultier a propus o editie limitata de bijuterii si accesorii impregnate cu parfum, dar fara posibilitatea schimbarii esentelor.

Brad Pitt: imaginea Chanel – afla pe ModeleRomania

Brad Pitt este protagonistul ultimei campanii de promovare a celebrului parfum Chanel No. 5. El este primul actor care apare într-un spot publicitar al unui parfum pentru femei.

În trecut, în campaniile publicitare Chanel No. 5 au mai apărut Catherine Deneuve, Nicole Kidman, Audrey Tatou sau Vanessa Paradis. 

Tendinţe modă 2012: hainele din mătase

Mătasea este celebrată în sezonul rece de marile case de modă, aşadar, dacă eşti pasionată de fashion, se impune să aveti în garderobă măcar o piesă de mătase!

Mila Kunis, de exemplu, a mixat cu succes o pereche de pantaloni scurţi cu croi clasic, din mătase olive, cu un top nude, sacou negru şi pantofii peep toe tot nude.

 O ţinută elegantă, unde pantalonii sunt piesa cheie!

Dacă mergeti la o petrecere, o nuntă sau un eveniment cu ştaif, optează pentru o rochie chic din mătase!

 Roşu burgundy, verde smarald, galben muştar, orice variantă cromatică este câştigătoare!

Noua colecţie Musette, modele pentru toamnă/iarnă 2012 – 2013

Brandul Christhelen B. , din magazinele Musette, este unul dintre cele mai puternice de pe piaţa autohtonă de accesorii, fiind o referinţă pentru pantofii şi genţile propuse sezon de sezon.

Modelele clasice, însă mereu cu un „touch” în vogă, fac deliciul amatoarelor de piese statement.

Magazinele Musette te întâmpină în sezonul de toamnă/iarnă 2012 – 2013 cu o multitudine de modele, potrivite oricăror preferinţe.
Dedicată femeii puternice, independente , dar în acelaşi timp misterioasă şi delicată, noua colecţie Christhelen B.  surprinde modelele de pantofi esenţiale pe care trebuie să le ai mereu în garderobă , dar şi noutăţi sezoniere.

Campania de imagine a noii colecţii, realizată pe străzile Parisului, dezvăluie întocmai conceptul de feminin combinat cu masculin, puternic cu sensibil.

Tocurile înalte îşi fac loc în garderobă alături de botinele tip bocanc, iar pantofii joşi împrumută elemente din ţinutele de seară, prin materialele sclipitoare şi texturile deosebite.

Faimoşii „slipppers”, pantofii cei mai râvniţi în acest sezon, sunt şi ei prezenţi în magazinele Musette. Disponibili în varianta de piele clasică, velur sau glitter – acesta din urmă vine în 3 nuanţe, auriu, argintiu şi negru.

Glitter-ul, elementul de senzaţie al acestui an, este prezent şi pe alte modele, cum ar fi pantofii clasici cu vârful ascuţit. Aceştia sunt confecţionaţi din piele lăcuită, în diferite variante cromatice, iar vârful este acoperit de sclipici.

A doua atracţie a sezonului sunt arhi-cunoscutele ţinte. Acestea sunt aplicate pe o serie de modele, de la slipperş-ii mentionaţi anterior, la botinele din piele metalizată, la cizmele joase din material textil sau la bocancii tip biker. Chiar şi pantofii clasici, negri, cu tocul gros, uşor retro, sunt accesorizaţi pe toc cu ţinte de mici dimensiuni.

Pentru cele care preferă o tinută clasică, elegantă si fără aplicaţii, rămân la îndemană modelele de pantofi uni, simplii, cu toc mediu sau înalt. Roşu, grena, verde închis, negru sau muştar sunt câteva dintre opţiunile cromatice la care poţi apela.

Pentru o ţinută de efect, destinată unui eveniment deosebit, pantofii peep-toe cu toc înalt şi baretă pe gleznă, într-o nuanţă de auriu sunt cei mai potriviti. Acelaşi model este disponibil şi în varianta piele lacuită, de culoare roşie, care vor fi cu siguranţă atracţia serii.

In completarea pantofilor din magazinele Musette, genţile de diferite dimensiuni, de la clutch-uri până la gentile maxi, sunt alegerea potrivită pentru o ţinuta completă.

 

1 34 35 36 37 38 40