Modele Romania Modele Romania

Noul model de frumuseţe la Săptămâna Modei de la Paris: femeia mulatră, cu forme!

În capitala franceză se celebrează diversitatea. Creatorul Rick Owens a adus pe podium, pe lângă propriile manechine, şi un grup de mulatre voluptoase pentru a atrage atenţia asupra discriminării rasiale şi a tiparului 90-60-90 promovat de industrie.

Anticonsumerism, antirasism, anticonformism. Acestea au fost mesajele pe care designerului american a vrut să le transmită prin intermediul ţinutelor expuse joi la Paris. Pentru a trage un semnal de alarmă asupra lacunelor cu care industria modei se confruntă, Rick Owens a cooptat în echipa sa, pe lângă propriile modele, şi câteva mulatre cu o constituţie robustă.

Showul regizat de Owens a fost o sărbătoare a diversităţii, căci designerul a reuşit să demonteze mitul potrivit căruia moda înseamnă tinere albe şi anorexice, în ţinute de milioane de dolari.

Spectacolul de la Paris reprezintă un răspuns adus la adresa celor care au acuzat industria de rasism şi conturarea unei imagini false vizavi de idealul de frumuseţe. Cu două săptămâni în urmă, supermodelele Naomi Campbell (43 de ani) şi Iman (58 de ani) au sesizat că designerii refuză să mai colaboreze cu modele de culoare, argumentând că în anii ʼ70 şansele ca o mulatră să fie distribuită în cadrul unei prezentări erau mult mai mari decât acum.

Potrivit declaraţiilor celor două manechine, designeri precum Victoria Beckham şi Marc Jacobs fie au omis să coopteze în echipa lor manechine de culoare, fie au avut o singură reprezentantă din această categorie.

Calvin Klein, Donna Karan, Chanel, Armani, Gucci, Saint Laurent şi Roberto Cavalli completează lista caselor de modă, în culisele cărora modelele de alte etnii nu au avut un „bilet“ de acces.

Acţiunea lui Rick Owens nu a fost singura care „a zguduit“ universul modei. În luna martie, un retailer de îmbrăcăminte din Suedia a avut parte de o rundă de aplauze virtuale după ce o fotografie cu două manechine voluptoase îmbrăcate în lenjerie intimă, a ajuns pe cea mai cunoscuta retea de socializare din lume, unde a strâns peste 57.000 de aprecieri în doar câteva zile de la postare.

 

Hayden Christensen are o colecţie vestimentară- afla detalii pe ModeleRomania

Nu cred că l-am fi văzut până acum pe actorul Hayden Christensen în postura de designer!

Acesta a obţinut un parteneriat cu brandul canadian RW&CO, el lansându-şi propria colecţie vestimentară ce va fi disponibilă începând cu luna noiembrie.

 

Linia este formată din 20 de piese vestimentare pentru bărbaţi, Hayden declarând următoarele:” Crescând în Canada, atât fraţilor mei, cât şi mie, ne-a plăcut să ne facem cumpărăturile la RW&CO, unde ştiam că vom găsi haine în trend de calitate, care să se potrivească stilului nostru. Sunt încântat că am devenit partenerul brandului cu care am o conexiune atât de autentică şi care promovează atenţia pentru detaliu în ceea ce priveşte design-ul”.

 

Frumuselul Hayden se va ocupa şi de promovarea colecţiei, el fiind protagonistul campaniei publicitare.

Fotografii de modă care au intrat în istorie

Când spunem fotografie de modă, mulţi oameni se gândesc că este numai un mijloc pentru ca stiliştii, modelele şi produsele de designer să strălucească. Cu toate acestea, pentru profesionişti, este şi felul în care un artist ia naştere: fotograful.

Fotografia de modă nu este o categorie superficială a artei pe film sau a celei digitale. Mulţi oameni s-au făcut cunoscuţi datorită abilităţii lor de a surprinde frumuseţea în detaliu şi s-au diferenţiat între ei datorită faptului că ochiul vede lucrurile diferit.

Bineînţeles, fotografii de modă fac ca ţinutele considerate în trecut intangibile să vină mai aproape în văzul publicului larg, iar unii chiar au ajutat ca anumite produse să se vândă mai bine. Însă, pentru că piaţa fotografilor de modă este destul de competitivă, cei mai buni trebuie să îşi împingă limitele şi să le depăşească pentru a crea imagini memorabile.

În prezent, există nenumăraţi fotografi de modă care ne-au atras atenţia, precum marele Karl Lagerfeld, Mario Testino sau Annie Leibovitz. Deoarece aceştia sunt destul de cunoscuţi, iata si alţi fotografi şi cu o operă a fiecăruia care a intrat în istorie.

Aşadar, în galeria veti vedea operele stylish, clasice, dar încă moderne, ale unor fotografi care au creat acest stil fotografic. În plus, de admirat este faptul că, în prezent, sunt nenumăraţi fotografi care imită la perfecţie aceste cadre de succes. Un exemplu îl putem vedea chiar într-o campanie a unui brand de accesorii, Aldo, care s-a inspirat din opera fotografului Guy Boudin, cunoscut pentru imaginile cu posterioare.

Fotografia principală nu mai este o surpriză pentru oamenii care lucrează în industria modei. Richard Avedon reuşeşte chiar şi cu o fotografie alb-negru să transmită emoţie, prin intermediul amprentei sale: “capturarea” în imagini a personalităţii şi a sufletului modelelor.

Pe urmă, în fotografia următoare poţi vedea opera lui Helmut Newton, cel care a lucrat îndeaproape cu designer-ul legendar, Yves Saint Laurent. Ceea ce a declanşat această trecere în revistă a fotografiilor care au intrat în istoria modei este tocmai cea mai recentă campanie a brand-ului Saint Laurent, pictorial inspirat de această fotografie.

În galeria foto va veti întâlni cu alţi artisti şi alte fotografii legendare, cum sunt Irving Penn şi feminitatea retro, Steven Meisel şi sexualitatea din jocul luminilor, Herbert Ritts, Edward Steichen, Erwin Blumenfeld, Horst P. Horst, Martin MunKacsi şi Toni Frissell.

 

 

 

 

Victoria Beckham nu dă greş ca designer la Săptămâna Modei de la New York

Cel mai recent show al său, prezent la Săptămâna Modei de la New York, a primit, în unanimitate, critici pozitive, inclusiv de la personalităţile prezente, precum Anna Wintour, redactor-şef „Vogue”, şi mereu stilata Rachel Zoe. David Beckham, alături de fetiţa cuplului, au privit din primul rând reuşita Victoriei.

Când fosta solistă Spice Girls s-a lansat în modă, scepticii nu au întârziat să apară. Dacă în muzică nu a fost strălucită, atunci moda nu avea să fie decât un moft al uneia dintre cele mai mediatizate vedete din lume.

Prima colecţia a brandului său a fost lansată în 2008, iar de atunci, Victoria Beckham nu face decât să crească în ochii specialiştilor, dar şi al publicului. „Poate şi-a găsit menirea adevărată”, a scris presa internaţională la acea vreme.

Astăzi este un designer în toată regula, cu două colecţii principale prezentate anual la Săptămâna Modei de la New York, magazine proprii şi linii vestimentare care se vând ca pâinea caldă, în ciuda preţurilor piperate.

În weekend, colecţia pentru primăvară-vară 2014 prezentată de aceasta a încântat cu nuanţe rar întâlnite în garderoba designerului: fuchsia, burgundi şi alb.

“Ţinutele cu o alură sport şi extrem de simple aduc aminte de perioada şcolii şi lecţiile de tenis”, scrie „Daily Mail”. Rochiile extrem de mulate pe corp, pentru care brandul ei a devenit cunoscut, au lipsit cu desăvârşire din această colecţie, prezentând o abordare mult mai relaxată şi naturală a modei.

Peplumul şi volanele nu pleacă nicăieri, cel puţin în viziunea Victoriei Beckham, iar fusta-pantalon de lungime midi va deveni senzaţia sezonului cald.

“Îmi plac rochiile bine croite pe corp, dar mai este o altă versiune a mea, care preferă stilul mai relaxat, dar pus la punct”, a spus Victoria Beckham. „Îmi place să mă provoc în fiecare sezon. Aş purta fiecare piesă din această colecţie, sunt foarte mândră de ea”, a adăugat ea.

Iar reacţiile nu au întârziat. „Simplitatea frumoasă şi eleganţa personificată”, a scris pe o platforma de socializare Marigay McKee, director al magazinului Harrods. Iar „Vogue” a descris muza Victoriei Beckham ca pe „o tânără cool, cu o sensibilitate aparte pentru spiritul urban şi genul de abordare în care masculinul se împleteşte cu femininul”.

 

Moda pentru toamna anului 2013- tinutele militare

Ţinutele militare se poartă din nou în toamna 2013, iar eu va declar ca le ador! Hainele “militare” sunt comode, uşor de combinat şi foarte chic în această perioadă!

Iată cum le poartă vedetele şi cum puteti sa va insiprati si dumneavoastra, indiferent de ocazie!

În ultimul timp, Rihanna adoră imprimeul camuflaj pe care l-a inclus şi în colecţia ei de toamnă Rihanna for River Island. Vedeta poartă camuflaj pe pantaloni, hanorace şi chiar sandale. E foarte uşor să copiati acest look. Aveti nevoie doar de un top cu imprimeu camuflaj plus o pereche de blugi şi ati obţinut o ţinută comodă şi cool!

Pe măsură ce vremea să răcesşte, nu ezitati să purtati jachete cu imprimeu camuflaj, aşa cum au făcut Geri Halliwell şi Elle Fanning.

Piesele kaki sunt foarte utile în garderobă şi le veti putea purta mult timp, chiar dacă ţinutele militare nu vor mai fi la modă. Pentru toamnă, o parka de culoare kaki este alegerea ideală, mai ales că e o nuanţă foarte practică. Adaugati şi o şapcă cu elemente militare, aşa cum au făcut Geri Halliwell şi Queen Latifah.

Tot pentru o ţinută comodă şi practică, puteti purta o pereche de pantaloni kaki, cu sau fără buzunare, şi un top negru foarte simplu. Iată cât de bine arată Ellen Pompeo şi Marcia Cross în astfel de outfit-uri!

Dacă doriti un plus de feminitate unei ţinute militare, luati exemplul lui Leighton Meester. Vedeta din “Gossip Girl” a purtat o pereche de pantaloni kaki cu buzunare cu o cămaşă vaporoasă şi sandale cu toc. S-a simţit atât de bine, încât a reluat ţinuta în altă zi, schimbând bluza şi sandalele.

Daca va simtiti excentrică, îndrăzniti să purtati piesele “speciale”, de exemplu o salopetă, cum a purtat Gwen Stefani sau nişte pantaloni “de călărie”, cum a avut Miley Cyrus.

Moda anului 2013: fusta midi noutatea sezonului tomana –iarna

Noutatea sezonului toamnă-iarnă 2013 este calculată după lungimea fustei: nici prea scurtă, nici prea lungă. Midi este termenul care defineşte noua senzualitate feminină, ce lasă la iveală un pic din gambe şi descoperă în totalitate gleznele.

În toiul verii se ştia deja care va fi hit-ul toamnei, în materie de piese vestimentare ce înnebunesc pasionatele modei de oriunde.

Şi nu este vorba doar de adeptele neînfricate ale modei, de vreme ce brandurile, indiferent de categorie, au pus accentul pe această piesă: fusta midi.

Dacă pentru români, fusta mini are un soi de ecou rău famat, iar fusta maxi nu a prezentat niciun interes până anul trecut, lungimea fustei midi va atrage privirile cu siguranţă, tocmai pentru că vine cu ceva nou!

Cu toate că fusta midi nu este nouă, în teorie. A existat, în câteva variante, şi în sezoanele precedente, dar abia în această vară a devenit un „must-have”.

„Deasupra genunchilor nu este midi. Aşa cum nici piesele care ascund gleznele nu sunt midi. O fustă midi adevărată este cu 10 centimetri peste genunchi, oprindu-se la jumătatea gambei”, explică editorul de modă britanic Liz Jones.

Brandul Iutta lansează colecţia „Dor de românesc“- afla pe ModeleRomania

Atelierul de creaţie Iutta lansează cea de-a doua colecţie de genţi „Dor de românesc“, prin intermediul căreia pitorescul fiecărei zone din România este adus în atenţia publicului, prin motive tradiţioanale specifice.

„Dor de românesc“ adună o serie de piese lucrate din material textil şi piele naturală, policromatice, cu motive reprezentative din şase regiuni importante ale ţării.

Simbolurile alese sunt inspirate din tradiţia fiecărei zone şi exprimă principalele valori ale acestora, putând fi regăsite şi în arhitectura veche, în straiele populare, în picturi şi sculpturi tradiţionale sau alte elemente pur româneşti.

Nicoleta Chirica, designerul brandului Iutta, povesteşte de unde a pornit colecţia: „Este o idee la care lucrăm de foarte mult timp şi care a luat naştere din simplul motiv că avem regiuni puternice din punct de vedere cultural şi spiritual, care merită redate şi, mai ales, purtate. Prin noua colecţie Iutta, dorim să readucem în prim-plan atmosfera zonei de care ne simţim cel mai legaţi.“

“Purtând fiecare geantă în parte, purtăm, de fapt, dorul pentru regiunea pe care aceasta o simbolizează. Conceptul colecţiei, care se reflectă fidel şi în miza campaniei, a fost construit şi gândit pentru a valorifica sentimentele de dor, dovadă a ataşamentului puternic faţă de specificul românesc“, a adăugat Nicoleta.

Alături de Muzeul Naţional de Etnografie şi Istorie Naturală din Chişinău, care a aprobat utilizarea semnelor tradiţionale ce au inspirat designul colecţiei, brandul Iutta s-a bucurat şi de susţinerea comunităţii La Blouse Roumaine, recunoscută pentru pentru implicarea susţinută în promovarea valorilor româneşti la nivel internaţional. Genţile din noua colecţie pot fi achiziţionate de pe site-ul brandului, unde sunt disponibile sub forma unui catalog online.

Mini fusta-pantaloni, senzaţia anului- afla pe ModeleRomania

Din faţă fustă, din spate pantaloni, doar că în varianta mini, aşa arată piesa care a înnebunit Occidentul pe timpul verii şi care va deveni, cel mai probabil, bestseller în sezonul rece în ţara noastră, de vreme ce retailerii precum Zara au introdus varianta de toamnă/iarnă.

După colanţii care imitau blugii şi platformele ascunse sub teneşi, a venit rândul unui obiect vestimentar care a mai făcut furori la începutul anilor ’90: fusta-pantalon. Doar că, de această dată, a revenit într-o variantă mult mai stilată, fiind o opţiune pentru ţinuta de seara, chiar.

Alături de o pereche de ghete sau pantofi cu toc, în funcţie de preferinţe, un top simplu şi accesorii bine definite, combinaţia aceasta s-a numărat printre preferatele verii. Şi va mai sta printre noi, de vreme ce accesorii bine definite retalerii tocmai au introdus pe rafturi varianta un pic mai groasă, dar la fel de scurtă, a skort-ului (skirt – fustă şi shorts – pantalani scurţi).

Este preferata nu doar pentru că este uşor de combinat, are o alură elegantă, dar şi modestă, dar şi pentru că salvează de la posibilele întâmplări nefericite. În cazul în care vântul bate prea tare sau coborârea din taxi necesită prea multă elasticitate, fusta-pantalon nu va dezvălui nimic mai mult din ce trebuie.

Şi, în plus, cele mai multe reviste de modă s-au declarat în favoarea piesei vestimentare.
Poate şi pentru că are un istoric care datează, de fapt, din 1960, când brandul american Leon Levin a creat această piesă pentru femeile jucătoare de golf. Fusta-pantalon a tot revenit în tendinţe, dar fără un succes răsunător. Până în această vară, când Zara a reintrodus-o ca parte a curentului nouăzecist, alături de tricourile largi, blugii rupţi, pantofii butucănoşi şi cardigane tricotate.

 

 

 

Cercelul tip manseta- o bijuterie la mare moda la Hollywood!

Vedetele sunt cunoscute pentru faptul că lansează tendinţe noi odată cu primul pas pe covorul roşu. Dacă am fi văzut acest accesoriu la două, trei, vedete am fi spus că este o coincidenţă. Însă, fotografiile de mai jos sunt dovada că mai mulţi cercei, ca o manşetă, pe o singură ureche sunt un “must have”.
În cazul în care sunteti în căutarea următorului accesoriu statement cu care să atrageti atenţia la o petrecere sezonieră, o astfel de bijuterie este obligatorie. Uşor de purtat şi de asortat pentru un look cu vibe grunge, acest model de cercel este perfect pentru a întregi un look simplu, care are nevoie să fie scos din monotonie.

 

Bulinele,la mare moda in aceasta vara!

Bluze cu buline, rochii cu buline, pantaloni cu buline sau salopete cu buline, toate aceste itemuri fac senzaţie în ultima lună de vară din 2013!

Bluza cu buline

 

Pentru că august este o lună toridă, o cămaşă albă din mătase, stropită cu buline negre, este alegerea perfectă. Combinati bluza cu buline cu o pereche de jeanşi indigo evazaţi şi o pereche de platforme portocalii, exact aşa cum a procedat Jessica Alba.

Rochia cu buline

 

Fie că o preferati maxi, scurtă, midi, cu croi feminin, retro sau androgin, rochia cu buline trebuie să se regăsească în garderoba oricărei fashioniste. Alegeti printul alb-negru şi adaugati o pată de culoare: o pereche de pantofi roşu vibrant, un clutch galben solar sau un colier statement cu cristale mov!

Pantaloni cu buline

 

Pentru acelea dintre dumneavoastra care preferă pantalonii, atunci vă veţi bucura să ştiţi că pantalonii cu buline sunt în vogă! Alegeţi o pereche de jeanşi albi pudraţi cu buline negre sau invers. Mixaţi-i cu un top corai sau orice altă nuanţă neon sau îndrăzniţi să alegeţi încă un print pentru partea de sus! Efect garantat!

 

 

1 27 28 29 30 31 40