Modele Romania Modele Romania

Roger Federer a renuntat la Nike pentru brand-ul japonez Uniqlo

Celebrul tenismen Roger Federer a renuntat la Nike dupa 21 de ani de colaborare. Sportivul elvetian a ajuns la o intelegere pe termen lung cu brand-ul japonez Uniqlo care a confirmat zvonurile si l-a numit pe Federer ambasador.

Anuntul a venit dupa ce Roger Federer a aparut la incalzire, inaintea meciului de la Wimbledon, cu Dusan Lajovic, intr-un echipament simplu, fara brand. In timpul partidei, vedeta tenisului a purtat un tricou, pantaloni si banderola de la Uniqlo si adidasi de la Nike.

Ultimul contract al lui Federer cu Nike a fost semnat in anul 2008, pe o durata de 10 ani si s-a spus ca a fost cel mai mare din istoria tenisului. Conform rapoartelor, intelegerea cu Uniqlo va fi tot pe 10 ani si se estimeaza ca va ajunge la 300 de milioane de dolari.

Publicatia Tennis World USA a mentionat anterior ca este ciudata trecerea lui Federer de la Nike la Uniqlo pentru ca brand-ul japonez produce doar imbracaminte, nu si incaltaminte, ceea ce inseamna ca tenismenul va purta in continuare adidasi de la Nike.

Jurnalistul sportiv, Ben Rothenberg a spus ca Uniqlo ar trebui sa redefineasca imaginea lui Roger Federer pentru ca legatura sa cu Nike este foarte puternica si va fi greu de asociat cu alt brand. Nike detine loggo-ul “RF” si cateva dintre cele mai iconice produse pe care tenismenul le-a purtat.

Starul elvetian a mai colaborat anterior si cu Moët & Chandon, Gillette, Rolex, Lindt si cu producatorul de rachete Wilson.

Incălţăminte sport de lux –modele propuse de designeri pentru primăvară

Atunci când vorbim despre pantofi, suntem mereu tentate să ne gandim la modele cu toc înalt, cu o alură super-feminină. Astfel, încălţămintea sport este mereu neglijată, chiar si fără intenţie, în detrimentul celei elegante.

Până nu demult, adidaşii, tenişii şi ghetele sport erau asociaţi strict brandurilor de specialitate. Numele mari din domeniu, precum Adidas, Nike, Puma sau Reebok sunt mărci cu care sunteti familiarizate, fie doar şi pentru echipamentul necesar la sala de sport. In prezent, colaborările dintre aceştia şi branduri high fashion au determinat o schimbare a pieţei încălţămintei de lux, promovând modele purtabile de cele mai îndârjite fashioniste, care ar fi jurat anterior că nu vor purta pantofi sport.

Isabel Marant a creat o adevărată isterie anul trecut, când a scos pe piaţă modelul de tenişi-gheată, cu o platformă interioară ascunsă. De un real succes, aceştia au generat apariţia multor altor modele similare, aparţinând unor branduri ca : Jimmy Choo, Miu Miu, Christian Louboutin, Kenzo, Giuseppe Zanotti, Lanvin sau Marc Jacobs.

Noii pantofi sport, de lux, sunt surprinzători atât prin brandurile ce îi promovează, dar şi prin aspectul deosebit. Tintele, pielea metalizată sau ştanţată cu monograma casei, glitterul, printul floral şi culorile puternice sunt trăsăturile ce îi caracterizează.
Forma lor respectă regulile încălţămintei sport, însă şochează prin toate celelalte detalii.