Modele Romania Modele Romania

Gucci – conceptul “fara blana”

Gucci, marca favorita a mileniului, a interzis utilizarea blanurilor. Decizia se aplica colectiei pentru primavara-vara 2018. Gucci vinde multe articole de blana, deci este un pas imens. Printre cele mai populare produse Gucci cu blana, sunt manusile cu captuseala si paltoanele. Oricum, marca a decis sa inlocuiasca toate produsele din blana adevarata cu alternative de blana si materiale inovative.

Gucci a folosit multa blana in trecut. Deci decizia de a o interzice in colectiile lor a luat lumea prin surprindere. Oricum, activistii pentru drepturile animalelor au salutat cu aceasta decizie. Gucci a lucrat cu Humane Society si LAV (un grup italian bazat pe bunastarea animalelor) sa se alature aliantei importiva violentei animalelor. Directorul executiv al Gucci, Marco Bizzarri, a facut anuntul in timpul conferintei Kering Talk din 2017 de la London College of Fashion.

Directorul creativ Alessandro Michele sprijina, de asemenea, decizia. Chiar si colectia sa cea mai recenta a inclus blana, deci a fost putin surprinzator. Designerul a explicat ca aceasta decizie este un lucru pe care clientii il asteptau foarte mult. Deci, el este de acord ca Gucci are nevoie de conceptul “fara blana”.

Din fericire, multe marci de lux au trecut in ultima vreme la conceptul “fara blana”. Una dintre primele marci care au devenit fara blana a fost Calvin Klein inca din 1993. O conversatie intre Calvin Klein si activistul PETA a convins proiectantul sa nu mai foloseasca blanuri in colectiile sale. Ralph Lauren a facut aceeasi decizie in 2006. Tommy Hilfiger i-a urmat exemplul si a devenit “fara blana” in 2007. Una dintre cele mai placute surprize a fost retailerul de lux online Net-a-porter. Gigantul de moda de lux a eliminat toate produsele de blana de pe site-ul sau la inceputul acestui an. De ani de zile, Stella McCartney se concentreaza asupra modurilor de productie ecologice, fara a afecta mediul sau animalele. Utilizarea blanurilor in moda este inca prezenta, dar cel putin exista un progres lent in ultimul deceniu.

Noua colecţie de modele Karl by Karl Lagerfeld, lux la preţ redus

Karl Lagerlfeld a lansat cea de-a doua colecţie a brandului său cu preţuri accesibile, Karl by Karl Lagerfeld.

La fel ca prima colecţie, linia vestimentară este caracteristică stilului personal al celebrului designer, cu un mix sofisticat de haine şi accesorii, printre care jachete tuxedo, gulere ornamentale, rochii cu tăieturi îndrăzneţe, fuste feminine, rochii plisate şi, bineînţeles, nelipsitele mănuşi din piele. Nunaţele predominante ale colecţiei sunt alb şi negru însă Karl a avut grijă să includă şi modele de rochii colorate.

Colecţia are preţuri cuprinse între 40 şi 1800 de euro, iar piesele vestimentare pot fi achiziţionate de pe Net-A-Porter.

Prima colecţie Karl by Karl Lagerfeld a fost lansată în ianuarie, piesele vestimentare epuizându-se într-un timp record.

Karl Lagerfeld a anuntat, în octombrie 2011, că va lansa o linie vestimentară accesibilă, pentru femei, ce se va numi Karl, ce va cuprinde piese vestimentare cu preţuri mai mici.

“Este gustul şi stilul meu actual şi o părere despre cum cred că le-ar plăcea oamenilor să se îmbrace. Îmi doresc haine nu foarte scumpe pe care oamenii să-şi dorească să le poarte. Acesta a fost conceptul meu de foarte mult timp însă partenerii mei de business din trecut şi-au dorit să fie ca Chanel sau Fendi fără să se gandescă la ce este necesar pentru a fi aşa”, a declarat Llagerfeld , la lansarea colecţiei de debut.