Modele Romania Modele Romania

Naomi Campbell – imaginea Agent Provocateur 2015

Naomi Campbell – imaginea Agent Provocateur 2015 0

Topmodelul Naomi Campbell este imaginea noii campanii de promovare a colecţiei de lenjerie intimă sexy pentru primăvara-vara anului 2015. La vârsta de 44 de ani, după o carieră de 30 de ani în industria modei, manechinul arată incredibil de bine.

Naomi Campbell for Agent Provocateur

Supermodelul Naomi Campbell a fost alesă la 44 de ani să prezinte noua colecţie a firmei de lenjerie intimă Agent Provocateur, iar opţiunea casei de modă britanice s-a dovedit inspirată dacă ţinem cont de silueta de invidiat pe care a afişat-o.

Naomi Campbell – imaginea Agent Provocateur 2015 2

În ciuda vârstei înaintate, Naomi încă este foarte solcitată de o mulţime de companii şi de case de modă cunoscute. La începutul acestei săptămâni casa de modă Burberry a anunţat că topmodelul de culoare va face echipă cu colega de breaslă Jourdan Dunn pentru o campanie publicitară.

Naomi Campbell – imaginea Agent Provocateur 2015 3

Naomi Campbell a fost descoperită ca model la vârsta de 15 ani, în Marea Britanie, dar prima sa apariţie publică a fost într-un videoclip al lui Bob Marley, „Is This Love?“, la vârsta de numai şapte ani.

Naomi Campbell – imaginea Agent Provocateur 2015

„Este minunat să fiu imaginea colecţiei Agent Provocateur pentru primavara-vara lui 2015, mai ales la 40 de ani“, a declarat Campbell pentru o cunoscuta publicaţie britanica, adăugând că acest lucru dovedeşte că o femeie poate să fie sexy la orice vârstă. 

Sedinţa foto pentru noua colecţie Agent Provocateur a fost realizată de fotograful Ellen von Unwerth, specializat în imgini care surprind erotismul feminin.

Jennifer Lopez – super sexy la Gala Fashion Rocks

Jennifer-Lopez

Jennifer Lopez a fost una dintre invitatele celebre ale galei Fashion Rocks găzduită de Barclays Center din New York.

Cea care a atras atenţia în mod deosebit este însă Jennifer care a apărut într-un outfit all black, extrem de sexy.

Ţinuta foarte decoltată cu care făcut senzaţie este o creaţie Atelier Versace din colecţia toamnă 2014-iarnă 2015 pe care a pus-o în valoare cu accesorii aurii.

Jennifer-Lopez

Organizat pentru a celebra Săptămâna Modei care se desfăşoară în aceste zile în metropola americană, evenimentul a reunit cântăreţe şi top modele ca: Naomi Campbell, Joan Smalls, Rita Ora, Karolina Kurkova, Lily Aldridge, Louise Roe, Miranda Lambert, Nicky Minaj sau Bella Thorne.

Bella-Thorne

Joan-Smalls

Karolina-Kurkova

Lily-Aldridge

Louise-Roe

Miranda-Lambert

Naomi-Campbell

Nicky-Minaj

Rita-Ora

Naomi Campbell si Claudia Schiffer pentru Tommy Hilfiger

In acest an, topmodelele Naomi Campbell si Claudia Schiffer sprijina campania realizata de Tommy Hilfiger impreuna cu organizatia Breast Health International (BHI).

Pentru cea de-a saptea colaborare consecutiva, Tommy Hilfiger a creat o geanta de zi, in editie limitata, iar un procent din fiecare vanzare va fi directionat catre programul Fund For Living.

Misiunea acestuia este imbunatatirea calitatii vietii pentru persoanele afectate de cancerul la san si pentru familiile acestora.

Fotografiile campaniei sunt realizate de celebrul Patrick Demarchelier, iar geanta prezentata este disponibila, incepand cu aceasta luna, in magazinele Tommy Hilfiger selectate din intreaga lume.

„Implicarea in aceasta campanie admirabila inseamna foarte mult pentru mine. Din cauza ca mama mea a suferit de cancer la san, am vazut de aproape care sunt greutatile si provocarile pe care le cauzeaza aceasta boala. Sustin cu pasiune educatia pentru sanatatea sanului si sunt onorata sa pot contribui la impresionanta munca depusa de BHI”, a declarat Naomi Campbell.

Claudia Schiffer s-a declarat si ea onorata de a fi parte din acest proiect si spera ca acesta sa creasca awarness-ul despre importanta depistarii precoce a acestei boli si, totodata, sa sprijine cat mai multe persoane si familii aflate in nevoie.

Noul model de frumuseţe la Săptămâna Modei de la Paris: femeia mulatră, cu forme!

În capitala franceză se celebrează diversitatea. Creatorul Rick Owens a adus pe podium, pe lângă propriile manechine, şi un grup de mulatre voluptoase pentru a atrage atenţia asupra discriminării rasiale şi a tiparului 90-60-90 promovat de industrie.

Anticonsumerism, antirasism, anticonformism. Acestea au fost mesajele pe care designerului american a vrut să le transmită prin intermediul ţinutelor expuse joi la Paris. Pentru a trage un semnal de alarmă asupra lacunelor cu care industria modei se confruntă, Rick Owens a cooptat în echipa sa, pe lângă propriile modele, şi câteva mulatre cu o constituţie robustă.

Showul regizat de Owens a fost o sărbătoare a diversităţii, căci designerul a reuşit să demonteze mitul potrivit căruia moda înseamnă tinere albe şi anorexice, în ţinute de milioane de dolari.

Spectacolul de la Paris reprezintă un răspuns adus la adresa celor care au acuzat industria de rasism şi conturarea unei imagini false vizavi de idealul de frumuseţe. Cu două săptămâni în urmă, supermodelele Naomi Campbell (43 de ani) şi Iman (58 de ani) au sesizat că designerii refuză să mai colaboreze cu modele de culoare, argumentând că în anii ʼ70 şansele ca o mulatră să fie distribuită în cadrul unei prezentări erau mult mai mari decât acum.

Potrivit declaraţiilor celor două manechine, designeri precum Victoria Beckham şi Marc Jacobs fie au omis să coopteze în echipa lor manechine de culoare, fie au avut o singură reprezentantă din această categorie.

Calvin Klein, Donna Karan, Chanel, Armani, Gucci, Saint Laurent şi Roberto Cavalli completează lista caselor de modă, în culisele cărora modelele de alte etnii nu au avut un „bilet“ de acces.

Acţiunea lui Rick Owens nu a fost singura care „a zguduit“ universul modei. În luna martie, un retailer de îmbrăcăminte din Suedia a avut parte de o rundă de aplauze virtuale după ce o fotografie cu două manechine voluptoase îmbrăcate în lenjerie intimă, a ajuns pe cea mai cunoscuta retea de socializare din lume, unde a strâns peste 57.000 de aprecieri în doar câteva zile de la postare.

 

Naomi Campbell, ne prezinta modelele campaniei Love Republic

Naomi Campbell, după o viaţă în faţa aparatului de fotografiat şi pe podium, îşi permite să îşi aleagă proiectele, iar acestea, în ultimii ani, au fost din ce în ce mai rare. De aceea, apariţia sa în  în campania 2012-2013 pentru Love Republic a fost o supriza pentru toata lumea!

Radiantă ca un star, supermodelul Naomi Campbell străluceşte în fotografiile campaniei şi pune în evidenţă hainele casual sau elegante, pe care le face să pară confortabile.

Stilul pare ceva simplu şi care vine de la sine când o vezi pe încrezătoarea Naomi purtând aceste haine. Alternative stylish la ceea ce ai văzut pe podium în acest sezon.

Toate ţinutele de mai jos sunt alcătuite din elemente care nu trebuie să va lipsească din garderobă, cum este o rochie senzuală roşie, un tricou chic sau o geacă feminină. Cu aşa idei stilistice, sărbătorile nu va vor găsi nepregătită.

Naomi arată ca o zeiţă atât într-o rochie albă, simplă, un “must have” al toamnei, deşi dificil de purtat, cât şi într-o ţinută fresh, alcătuită din pantaloni şi tricou!

Zac Posen: modelele Spring Collection 2013

La New York Fashion Week, designer-ul Zac Posen şi-a prezentat creaţiile ce vor constitui noua colecţie pentru primăvara anului 2013.

El a valorificat prin aceasta stilul retro al anilor ’40; o altă sursă de inspiraţie pentru Zac este perioada de glorie a faimosului club Studio 54.

Pe podium au defilat modele celebre precum Naomi Campbell, Karolina Kurkova sau Coco Rocha.