Modele Romania Modele Romania

Casa de modă Versace, achiziționată de grupul Michael Kors

Casa de modă Versace a fost cumpărată,la sfarsitul lunii spetembrie, de grupul de modă american Michael Kors, cu suma de 2,1 miliarde dolari. Totodată, compania a anunțat că își va shcimba denumirea în Capri Holdings ce va cuprinde brandurile Michael Kors, Versace și Jimmy Choo.

„Achiziționarea casei Versace este un pas important pentru grupul nostru. Cu resursele noastre, considerăm că Versace se va dezvolta pentru a depăşi o cifră de afaceri de 2 miliarde de dolari”, a declarat John Idol, directorul grupului Michael Kors.

„Este un moment foarte motivant pentru Versace. Sunt mândră că brandul rămâne foarte puternic atât în modă, cât şi în cultura modernă„, a declarat la rândul ei Donatella Versace, directorul artistic şi vicepreşedintele grupului Versace.

Versace era deţinută în procent de 20% de fondul american de investiţii Blackrock, restul de procente aflându-se în proprietatea familiei Versace.

Casa de modă a fost înființată în anul 1978 de stilistul Gianni Versace și fratele său, Santo, și a devenit o legendă a modei italiene. De-a lungul anilor a lansat numeroase colecții spectaculoase, ce au inclus atât vestimentații de lux, cât și sexy.

După asasinarea lui Gianni în anul 1997, casa de modă a trecut prin câţiva ani dificili, înainte de a-şi regăsi strălucirea graţie unei proceduri importante de reorganizare şi datorită iniţiativelor demarate de Donatella.

Vânzările grupului italian s-au redresat între 2009 şi 2016, trecând de la 268 de milioane de euro la 668,7 milioane de euro, înainte de a stagna în 2017.

Michael Kors este o marcă reputată în Statele Unite, iar printre admiratorii ei se află celebrităţi precum Michelle Obama, Catherine Zeta-Jones şi Nicole Kidman.

Grupul a fost fondat în 1981 de Michael Kors care încă este directorul creativ, la vârsta de 59 de ani.

Dacă marca americană ocupă nişa “şic” a produselor vârf-de-gamă, tarifele sale nu sunt încă comparabile cu cele ale casei Versace. O poşetă Michael Kors se vinde, de exemplu, cu preţuri cuprinse între 200 şi 600 de dolari.

Ugg Australia lansează o colecţie de modele pentru mirese

Majoritatea mireselor când se gândesc la “Marea Zi” şi la ceea ce vor purta în picioare, nume precum Jimmy Choo ies la iveală, nici de cum Ugg. Cu toate acestea, compania care produce unele dintre cele mai confortabile cizme a lansat o colecţie pentru mirese.

Ugg Australia încearcă să îşi revină în această vară şi se pare că îşi reorientează atenţia către încălţămintea ceva mai festivă.

Ugg au şi colecţii pentru sezoanele călduroase, iar pentru primăvară-vară 2012 chiar au câteva propuneri interesante, cizmele pentru mirese.

Gama “I Do” este destul de limitată, însă chiar şi aşa a atras atenţia.
Colecţia capsulă cuprinde trei produse: o pereche de cizme cu paiete denumită “Sparkles I Do!”, una aurie cu o piatră aplicată şi o pereche de flip-flops pufoşi pentru voiaj. Ugg a riscat destul de mult cu această colecţie, care numai glamour nu ne spune, iar online-ul le-a ridiculizat produsele în fel şi chip.

Incălţăminte sport de lux –modele propuse de designeri pentru primăvară

Atunci când vorbim despre pantofi, suntem mereu tentate să ne gandim la modele cu toc înalt, cu o alură super-feminină. Astfel, încălţămintea sport este mereu neglijată, chiar si fără intenţie, în detrimentul celei elegante.

Până nu demult, adidaşii, tenişii şi ghetele sport erau asociaţi strict brandurilor de specialitate. Numele mari din domeniu, precum Adidas, Nike, Puma sau Reebok sunt mărci cu care sunteti familiarizate, fie doar şi pentru echipamentul necesar la sala de sport. In prezent, colaborările dintre aceştia şi branduri high fashion au determinat o schimbare a pieţei încălţămintei de lux, promovând modele purtabile de cele mai îndârjite fashioniste, care ar fi jurat anterior că nu vor purta pantofi sport.

Isabel Marant a creat o adevărată isterie anul trecut, când a scos pe piaţă modelul de tenişi-gheată, cu o platformă interioară ascunsă. De un real succes, aceştia au generat apariţia multor altor modele similare, aparţinând unor branduri ca : Jimmy Choo, Miu Miu, Christian Louboutin, Kenzo, Giuseppe Zanotti, Lanvin sau Marc Jacobs.

Noii pantofi sport, de lux, sunt surprinzători atât prin brandurile ce îi promovează, dar şi prin aspectul deosebit. Tintele, pielea metalizată sau ştanţată cu monograma casei, glitterul, printul floral şi culorile puternice sunt trăsăturile ce îi caracterizează.
Forma lor respectă regulile încălţămintei sport, însă şochează prin toate celelalte detalii.