Modele Romania Modele Romania

Reese Witherspoon- cea mai eleganta vedeta din lume

Reese Witherspoon- cea mai eleganta vedeta din lume

Cea mai eleganta vedeta din lume a fost desemnata, de revista People, Reese Witherspoon.

Actrita, in varsta de 39 de ani, este apreciata pentru tinutele vestimentare alese si pentru stilul calitativ dovedit in apartiile publice.

Desi a avut aparitii vestimentare apreciate, Reese s-a declarat, la un moment dat, deranjata de faptul ca, la ceremoniile de tip Oscar sau Golden Globes, reporterii intreaba actritele mai mult despre ce haine poarta si mai putin despre rolurile pe care le interpreteaza.

golden-globes-red-carpet-reese-whiterspoon

reese-witherspoon-bine-imbracati-oscar-2015

reese-whiterspoon-bijuterii-oscar

reese-whiterspoon-oscar

Catrinel Menghia a lansat o colectie de genti

Modelul si actrita de origine romana Catrinel Menghia a inaugurat o colectie de genti sub brandul Catherinelle si in Romania, participand la Feeric Fashion Days, festivalul de moda de la Sibiu.

Colectia noua, lansata sub brandul Catherinelle, contine 20 de modele ce au pretul intre 250 si 750 de euro.

Gentile si clutchurile din piese se gasesc in magazine din Elvetia si Monte Carlo.

Spre sfarsitul acestui an, brandul Catherinelle va include si haine si accesorii.

Iata cum arata colectia :

Catrinel Menghia a lansat o colectie de genti Catrinel Menghia, alaturi de fashion bloggerul roman Carmen Negoita, la Feeric Fashion Days (Sibiu), dupa prezentarea colectiei Catherinelle

geanta-catrinelle-diva

catherinelle-sophia

catrinel-menghia-genti-sibiu

\geanta-catrinelle-giulietta-blu

geanta-catrinelle-sconosciuta

geanta-catrinelle-giulietta-wine

geanta-catrinelle-teresa

geanta-catrinelle-vertigonew

V for Vintage Portobello Market la Sala Dalles 5-6 aprilie

V for Vintage e cel mai mare targ de design romanesc si cultura vintage. Portobello Road Market din Londra reprezinta cea mai faimoasa piata de antichitati din lume. Pe 5 si 6 aprilie, mixul de imagini, conversatii, personaje, comori si senzatii care le caracterizeaza pe amandoua isi gaseste o exprimare inedita in cadrul V for Vintage. Desfasurata in cel mai pur stil britanic, cea de-a 12-a editie a targului poarta numele de V for Vintage Portobello Market!

Pentru doua zile, atmosfera cosmopolita, intensa si ametitoare a pietei londoneze se muta in centrul Bucurestiului si transforma Sala Dalles in locul ideal pentru iubitorii de moda si mancare buna, muzica si piese vintage cu povesti neasteptate!

V for Vintage aduce impreuna mai bine de o suta de expozanti, in sectiunile cunoscute: Vintage Autentic, Designeri romani de Haine, Bijuterii si Accesorii, zona Molecule F & Friends. Ca de fiecare data, tema da tonul! Vor fi expuse colectii noi, inspirate de cele mai reusite curente britanice, precum si selectii de articole vintage, aduse din faimoasa piata londoneza.

Invitatii speciali al acestei editii: brandul MURMUR care pregateste o colectie capsula generata de destinatia londoneza, pe care o gasiti in exclusivitate la V for Vintage Portobello, si brandul PORTOBELLO cu o selectie speciala inspirata de tematica british.

Tombola V for Vintage, una din traditiile targului, pregateste zeci de premii pentru toti vizitatorii.

V for Vintage – Portobello Market aduna cele mai adorabile clisee despre britanici, astfel ca fiecare vizitator sa incerce propria sa experienta british. Un dress-code “put your hat on” va transforma participantii in ladies and gentlemen – un moment pe care trebuie sa il imortalizati, mai ales ca zona foto dedicata are si ea un set-up british sofisticat. Nu lipseste nici celebrul “five o’clock tea” adus de Tea Forte.

In premiera, V for Vintage organizeaza la etaj Kids Room by Reciclare Creativa, cu workshopuri inteligente si amuzante care ii vor tine ocupati pe copii in timp ce parintii lor descopera comorile targului.

Kiki de Montparnasse aduce noua colecţie de modele de lenjerie Fleur du Mal

Să ajungi maestru în arta seducţiei nu este un lucru uşor, însă lenjeria care îţi dă un „boost” încurajator nu strică niciodată. De aceea, după ce a plecat de la cârma de creaţie a brand-ului Victoria’s Secret, Jennifer Zuccarini a creat brand-ul Kiki de Montparnasse.

Cofondatorul brand-ului de lenjerie şi nu numai, Jennifer Zuccarini, ne incită simţurile de data aceasta cu o colecţie inedită, Fleur du Mal. Această gamă sărbătoreşte în mod egal atât îmbrăcatul senzual, cât şi dezbrăcatul lasciv.

„Am avut mereu o viziune pentru acest brand. Ideea are la bază întrebarea: ce porţi pe dedesubtul unei cămăşi glamour, dar transparentă?”, explică Jennifer Zuccarini.

Cu această viziune a pornit la drum designer-ul, iar astfel ne rezolvă ambele dileme, dacă le aveati, ce să purtati pe dedesubt, dar şi pe deasupra, dedicând această colecţie soţiei cuminţi şi amantei din substraturi.

Despre platforma online, cofondatoarea explică că şi-a dorit să fie un site personalizat, care să cuprindă toate lucrurile pe care aceasta le iubeşte: haine şi lenjerie, cultură şi muzică.

Colectia de modele Anna Karenina de la Banana Republic – pentru fashionistele nostalgice si romantice

Filmul “Anna Karenina”, cu Keira Knightly si Jude Law, va avea premiera in cinematografele americane pe 16 noiembrie.

Banana Republic lanseaza colectia de haine si accesorii “Anna Karenina”, dedicata fashionistelor pasionate de costume de epoca si de tinutele glam ale secolului XIX.

Colectia, inspirata de romanul lui Tolstoi si de filmul lui Joe Wright, contine mai multe rochii, fuste, cape de lana, dar si gulere, caciuli si manusi din piele si blana ecologica, bijuterii si pantofi.

Pentru realizarea pieselor, cei de la Banana Republic au colaborat cu designerul care a creat si costumele din film, Jacqueline Durran. Nu este prima data cand Jacqueline o imbraca pe Keira in costume de epoca, insa, cele doua au mai colaborat si pentru filmul “Atonement”.

“Mici accente, precum dantela si blana zugravesc un lux clasic, fara sa fie nevoie de o tinuta completa, care aduce prea mult a costum. Chiar daca incorporezi piese vintage, nu trebuie sa arati specific secolului XIX din cap pana in picioare. In schimb, amesteca piesele clasice cu altele mai moderne pentru un look actual.”, a spus designerul pentru revista “InStyle”.

Cele 76 de piese ale colectiei includ atat haine si accesorii pentru femei, cat si pentru barbati si au preturi cuprinse intre 29.50 si 500 de dolari.