Modele Romania Modele Romania

Colectia Gucci primavara-vara 2018

Alessandro Michele stie cum sa faca o intrare. Directorul de creatie al companiei Gucci a lansat noua colectie la saptamana de moda pentru primavara-vara 2018 din Milano, stabilind standarde inalte pentru viitoarele spectacole.

Locatia a avut ca inspiratie o carte despre vilele din Horacio. In mod neasteptat, intr-o lumina slaba, designerul a prezentat ultimele oferte ale casei de moda Gucci. Alessandro Michele a reusit sa faca din Gucci cea mai de succes marca de moda. Deci, i se permite sa ia decizii atat de indraznete. Fiecare oaspete a primit o mica cutie acoperita cu simboluri oculte in manuscrisul gotic. In interiorul cutiei se afla un mini set de lumanari negre si un pachet de chibrituri cu cuvantul “hipnotism” scris pe ambalaj.

Colectia a fost o alta idee despre istorie. In ultimul timp, Alessandro a primit critici ca trebuie sa-si dezvolte estetica. Dar designerul excentric are o viziune diferita asupra brandului.

Colectia Gucci primavara-vara 2018 spune povestiri din istoria modei. Dar, in acelasi timp, piesele sunt foarte contemporane.

 

Gucci – conceptul “fara blana”

Gucci, marca favorita a mileniului, a interzis utilizarea blanurilor. Decizia se aplica colectiei pentru primavara-vara 2018. Gucci vinde multe articole de blana, deci este un pas imens. Printre cele mai populare produse Gucci cu blana, sunt manusile cu captuseala si paltoanele. Oricum, marca a decis sa inlocuiasca toate produsele din blana adevarata cu alternative de blana si materiale inovative.

Gucci a folosit multa blana in trecut. Deci decizia de a o interzice in colectiile lor a luat lumea prin surprindere. Oricum, activistii pentru drepturile animalelor au salutat cu aceasta decizie. Gucci a lucrat cu Humane Society si LAV (un grup italian bazat pe bunastarea animalelor) sa se alature aliantei importiva violentei animalelor. Directorul executiv al Gucci, Marco Bizzarri, a facut anuntul in timpul conferintei Kering Talk din 2017 de la London College of Fashion.

Directorul creativ Alessandro Michele sprijina, de asemenea, decizia. Chiar si colectia sa cea mai recenta a inclus blana, deci a fost putin surprinzator. Designerul a explicat ca aceasta decizie este un lucru pe care clientii il asteptau foarte mult. Deci, el este de acord ca Gucci are nevoie de conceptul “fara blana”.

Din fericire, multe marci de lux au trecut in ultima vreme la conceptul “fara blana”. Una dintre primele marci care au devenit fara blana a fost Calvin Klein inca din 1993. O conversatie intre Calvin Klein si activistul PETA a convins proiectantul sa nu mai foloseasca blanuri in colectiile sale. Ralph Lauren a facut aceeasi decizie in 2006. Tommy Hilfiger i-a urmat exemplul si a devenit “fara blana” in 2007. Una dintre cele mai placute surprize a fost retailerul de lux online Net-a-porter. Gigantul de moda de lux a eliminat toate produsele de blana de pe site-ul sau la inceputul acestui an. De ani de zile, Stella McCartney se concentreaza asupra modurilor de productie ecologice, fara a afecta mediul sau animalele. Utilizarea blanurilor in moda este inca prezenta, dar cel putin exista un progres lent in ultimul deceniu.

Vedetele iubesc incaltarile de la Gucci

Vedetele iubesc incaltarile de la Gucci si nu se pot abtine sa nu-si mai cumpere cate o pereche de cate ori se lanseaza o noua colectie.

Iata cateva dintre vedetele care poarta pantofi Gucci si care au fost surprinse incaltate corespunzator:

Dakota Fanning
Dakota Fanning
Emma Roberts
Emma Roberts
Gigi Hadid
Gigi Hadid
Gwen Stefani
Gwen Stefani
Katie Holmes
Katie Holmes
Jennifer Aniston
Jennifer Aniston
Kendall Jenne
Kendall Jenne
 Kesha
Kesha
Kris Jenner PREMIUM EXCLUSIVE - Kris Jenner arrives to Ivy at the Shore in Santa Monica for a ladies gathering, and she brings an expertly wrapped present with her. The Kardashian matriarch's ensemble consists entirely of white, with the exception of red slipper-sandals and her handbag. Sunday, March 13, 2016 X17online.com
Kris Jenner
Sienna Miller
Sienna Miller
Reese Witherspoon
Reese Witherspoon

 

Madonna – a îmbracat o rochie a brandului românesc Murmur in cel mai recent turneu

Madonna-performing-in-Montreal

Cel mai recent turneu al Madonnei – Rebel Heart, al 10-lea al carierei sale, a luat startul în Canada, iar fanii canadieni și din tot restul lumii au avut ocazia să o admire pe Regina Muzicii Pop în timpul reprezentației incendiare, și în postura de călugărită.

Pentru acest moment, diva a îmbracat o rochie Murmur, brandul românesc, semnat de designerul Andreea Badala, ale cărei creaţii le-a mai purtat.

Madonna-performing-in-Montreal 1

Colaborarea dintre MURMUR și Madonna a început in anul 2014, când artista a purtat pe scena Premiilor Grammy un corset MURMUR cu un costum Ralph Lauren. După acest eveniment, Madonna a cerut în continuare piese MURMUR pentru diferite proiecte și apariții publice.

Madonna-performing-in-Montreal 0

Rochia de calugăriță, din colecția Mumur Roleplay, o linie dedicată spațiului fanteziei, este unul dintre cele mai atractive costume ale acestui turneu. Astfel îmbrăcată, Madonna a interpretat bine cunoscutele cantece Holy Water și Vogue şi și-a aratat încă o data super puterile, învârtindu-se pe o cruce de metal urcata pe o alta dansatoare, apoi luand parte alaturi de dansatori la reinterpretarea scenei Cina cea de Taina.

Madonna-performing-in-Montreal 2

Pe toată perioada turneului mondial, garderoba Madonnei include piese semnate de branduri precum Prada, Miu Miu, Jeremy Scott for Moschino, Gucci și Alexander Wang, cel din urma creând si el o rochie de calugăriță.

madonna

Cum se contopeste moda cu sexualitatea?!

„Sex animalic. Asta face ca Pamantul sa se invarta si asta vinde haine“, spunea McQueen in Vogue UK in 2002.

Iata un clasament al designerilor ce fac sex direct pe podium:

Sexofilii: „Sonia Rykiel – libertatea femeilor“ , sub acest slogan se lansa linia Rykiel Woman in 2002, cuprinzand jucarii sexuale si lenjerie intima cu buze false care… vibrau. Nu e ca si cum Rykiel si-a dorit sa transforme boutique-ul intr-un sexshop, ci doar sa fie ludica, sa schimbe imaginea jucariilor sexuale sau preconceptiile femeilor in acest sens. Astfel, acestea sunt asociate nu cu „jocuri murdare“, ci cu obiecte de fashion.

Stella McCartney creeaza sexualitate pentru sine. Transparente, decupaje provocatoare, accente de lenjerie, dantelarii, texturi satinate senzuale strecurate peste tot… acesta e vocabularul de catwalk al lui McCartney. Un vocabular al seductiei, al intimitatii, al sexului ca spectacol public. Cat este pentru ca femeia sa se simta senzuala,cat este pentru ochiul privitorului…

Obsedatii: Roberto Cavalli – sau strategia nuditatii. „King of bling“ este campionul senzualitatii la tensiune maxima. Rochii scurte, topuri minuscule si mulate, slituri adanci, decolteuri si mai adanci, decupaje si transparente. Adica, o strategie a nuditatii. Cum altfel poti pune in valoare un corp frumos, daca nu aratandu-l, printre falduri fine si croieli senzuale? Desi s-a spus despre el ca incearca sa transforme femeia intr-un obiect sexual, Cavalli doar celebreaza frumusetea si senzualitatea corpului femeii.

Tom Ford – sau sexualitatea ca drog, strategia porno-sic inceputa la Gucci (brand pe care, de altfel, l-a scos din „nuditatea“ financiara in 1994) si continuata la YSL in 2000. Daca ne uitam atent la femeia pe care o propune Ford in colectiile sale, vom observa ca aceasta e imaginata ca si cum ar fi gata de o partida fierbinte de sex. El insusi afirma ca „ar putea fi femeia care toarna ceara fierbinte peste iubitul ei si apoi se napusteste asupra lui“. Desi s-a afirmat ca designerul si-a propus sa realizeze un obiect suprasexual din femeie, Ford nu face altceva decat sa determine femeile sa gaseasca atitudine si feminitate in sexualitate si erotism.

Antisexualii: Miuccia Prada, inamicul nuditatii, spunea: „Fetelor care poarta tocuri inalte si pielea la vedere le zic: cu cat ai o alura mai sexy, cu atat nu ai parte de sex in viata ta“. In acest sens, intr-un fel de opozitie a dezbracarii femeii in vestimentatia sa, milaneza se razbuna printr-o colectie barbateasca, in care modelele au purtat topuri mulate, de culoarea pielii.

Echilibristii: Stefano Pilati – momentul cand femeia YSL revine in forta. Preluand jobul de art-director al YSL, s-a hotarat sa refaca legatura dintre universul YSL si Tom Ford. A incercat sa diminueze sexualitatea pregnanta a colectiilor predecesorului sau. Si totusi, Pilati are o atingere de fetisism in creatile sale, cu accente androgine, stabilind o legatura intre putere si seductie, feminitate si afirmare, control si abandon. Daca femeia-dominatrix a lui Tom Ford isi dedica sexualitatea completamente barbatilor, femeia propusa de Pilati pentru YSL isi cauta autonomia, el insusi afirmand: „Vreau sa le redau femeilor sentimentul de incredere in ele insele si controlul asupra feminitatii lor“. Iata cum designerii, pasionati de corpul feminin si de sexualitate, si-au pus amprenta in moda si asupra perceptiei despre nuditate si erotism. Bondage, decupaje, lenjerie la vedere. Toate sunt concepute pentru femeia indrazneata ce se imbraca pentru a fi dezbracata, chiar si din priviri.

Papusi stilate create de cele mai renumite case de moda!

Chanel, Dior si Lanvin se numara printre brandurile de lux care au creat papusi unicat care au fost vandute, pe 2 decembrie, in cardul unei licitatii organizate de UNICEF.

Evenimentul anual Frimousses de Créateurs, care se afla la cea de-a 11-a editie, are in prim plan papusile create de branduri renumite, ce au ca tema centrala „Minunatul Paris”.

La evenimentul de anul trecut a fost pus la incercare talentul a 42 de case de moda si designeri.

Banii stransi in urma vanzarii papusilor vor ajuta la vaccinarea copiilor din zona Darfur din Sudan.

Jean Paul Gaultier

 

Chanel

 

Dolce and Gabbana

 

Gucci

 

Chantal Thomass

 

Lanvin

Noul model de frumuseţe la Săptămâna Modei de la Paris: femeia mulatră, cu forme!

În capitala franceză se celebrează diversitatea. Creatorul Rick Owens a adus pe podium, pe lângă propriile manechine, şi un grup de mulatre voluptoase pentru a atrage atenţia asupra discriminării rasiale şi a tiparului 90-60-90 promovat de industrie.

Anticonsumerism, antirasism, anticonformism. Acestea au fost mesajele pe care designerului american a vrut să le transmită prin intermediul ţinutelor expuse joi la Paris. Pentru a trage un semnal de alarmă asupra lacunelor cu care industria modei se confruntă, Rick Owens a cooptat în echipa sa, pe lângă propriile modele, şi câteva mulatre cu o constituţie robustă.

Showul regizat de Owens a fost o sărbătoare a diversităţii, căci designerul a reuşit să demonteze mitul potrivit căruia moda înseamnă tinere albe şi anorexice, în ţinute de milioane de dolari.

Spectacolul de la Paris reprezintă un răspuns adus la adresa celor care au acuzat industria de rasism şi conturarea unei imagini false vizavi de idealul de frumuseţe. Cu două săptămâni în urmă, supermodelele Naomi Campbell (43 de ani) şi Iman (58 de ani) au sesizat că designerii refuză să mai colaboreze cu modele de culoare, argumentând că în anii ʼ70 şansele ca o mulatră să fie distribuită în cadrul unei prezentări erau mult mai mari decât acum.

Potrivit declaraţiilor celor două manechine, designeri precum Victoria Beckham şi Marc Jacobs fie au omis să coopteze în echipa lor manechine de culoare, fie au avut o singură reprezentantă din această categorie.

Calvin Klein, Donna Karan, Chanel, Armani, Gucci, Saint Laurent şi Roberto Cavalli completează lista caselor de modă, în culisele cărora modelele de alte etnii nu au avut un „bilet“ de acces.

Acţiunea lui Rick Owens nu a fost singura care „a zguduit“ universul modei. În luna martie, un retailer de îmbrăcăminte din Suedia a avut parte de o rundă de aplauze virtuale după ce o fotografie cu două manechine voluptoase îmbrăcate în lenjerie intimă, a ajuns pe cea mai cunoscuta retea de socializare din lume, unde a strâns peste 57.000 de aprecieri în doar câteva zile de la postare.

 

Ce modele de rochii au purtat vedetele la Festivalul de Film de la Cannes

A 66-a editie a Festivalului de Film de la Cannes a debutat aseara cu proiectia filmului “Marele Gatsby”, dupa romanul omonim al lui F. Scott Fitzgerald.

Cindy Crawford a optat pentru o rochie alba, cu croiala tip sirena si accente aurii, Roberto Cavalli. Artista de 47 de ani a stralucit pe covorul rosu, afisand un decolteu foarte sexy.

Isla Fisher, frumoasa actrita de 37 de ani, a ales o rochie rosie superba, semnata Oscar de la Renta.

Carey Mulligan mizeaza pe eleganta si simplitate, alegand o rochie roz pal, din matase, semnata Christian Dior.

Paz Vega a ales o rochie destul de transparenta, semnata Roberto Cavalli, Freida Pinto poarta o tinuta Gucci, iar Lana del Rey arata fabulos intr-o rochie vintage, din matase, dantela si flori brodate.

Nicole Kidman si Julianne Moore arata impecabil in tinute Dior.

Pantoful burgundy – un model rafinat în culoarea vinului

Sezonul de toamnă/iarnă 2012 – 2013 readuce în atenţia lumei modei o culoare căreia designerii nu i-au acordat importanţa necesară în ultimii ani: burgundy. Una dintre cele mai interesante nuanţe de roşu închis, asociată desigur cu vinul de Burgundia, care i-a servit şi ca sursă de inspiraţie pentru denumire, burgundia este cu siguranţă una dintre culorile must have ale acestui anotimp.

Simbol al eleganţei, nuanţe burgundy se află pe linia fină şi discretă dintre maro şi grena. Modelele de pantofi ce poartă acestă culoare sunt însă mult mai versatile ca aceştia, fiind uşor de asortat cu aproape orice culoare, de la negru, bej, albastru, gri sau alb.

Designerii de încălţăminte ne-au rezervat ca de obicei o serie de surprize plăcute, inventând şi revinventând modele deosebite de pantofi pentru a ne uşura alegerile vestimentare.

Miu Miu, Gucci, Christian Louboutin, Chloe sau Charlotte Olympia sunt doar câteva dintre numele cu rezonanţă internaţională unde veti găsi cele mai inedite perechi de pantofi în cel mai pur roşu burgundia, fie aceştia cu toc sau fără.

Pentru ţinutele de zi, alegeti un model cu jos sau kitten-heel, din piele întoarsă burgundy. Unul dintre  mai apreciate modele ale sezonului sunt slipperşii semnaţi Charlotte Olympia, ce au brodat în vârful pantofilor un cap de pisică. Cu un aer jucăuş, aceştia sunt arma ideală contra monotoniei, dar şi cheia de succes a unei ţinute casual de efect.

Un look business poate fi completat şi el de o pată de culoare, chiar dacă regulile codului vestimentar impun nuanţe închise. Roşul burgundia este suficient de cuminte pentru a fi purtat în orice circumstanţe, fie că este vorba despre o întâlnire de afaceri sau în timpul liber.

Cu o pereche de pantofi cu tocul mediu, conic, în culoarea vinului, nu veti risca să ieşiti prea tare în evidenţă ca în cazul roşului pur, însă suficient cât să primiti aprecieri.

Pentru seară, alegeti o pereche de botine  brodate, cum sunt cele de la Isabel Marant, care au făcut ravagii în acest sezon printre impătimitele de modă. Cu o uşoară inspiraţie western, acestea sunt ideale în combinaţie cu fuste sau rochii scurte, cu volan şi pulovere croşetate scurte –  puteti alege un model cu mânecă scurtă.

Pentru că anul acesta piesele vestimentare din piele sau imitaţie de piele sunt la mare căutare, puteti incerca un look compus dintr-o fustă de piele, varianta pix sau plisată, o cămaşă simplă bej şi o pereche de pumpşi cu tocul înalt, burgundy.