Modele Romania Modele Romania

Milano, capitala modei pentru o săptămână

După Londra a venit rândul Italiei să găzduiască Săptămâna Modei. Aşa că cei mai cunoscuţi designeri vestimentari au venit în Milano cu cele mai noi colecţii pentru sezonul primăvară-vară 2013.

Primele colecţii prezentate au fost ale lui Roberto Cavalli şi ale casei Gianfranco Ferre, care au uimit prin nonconformism.

Cele mai noi trenduri în modă sunt stabilite la Milano.  Culori vii, croieli geometrice, tocuri de cel puţin 15 centimetri şi nonconformism. Cu aceste elemente a fost deschisă  Săptămâna Modei din Milano.

Casa Gianfranco Ferre a redescoperit formele geometrice în colecţiile primăvară-vară 2013. Cei doi designeri au creat rochii foarte scurte şi strânse pe corp în alb şi negru. Fotomodelele au fost la înălţime, la propriu. Acestea au purtat pantofi din materiale asortate, inspirate din anii 70, cu tocuri foarte înalte. Jachetele din piele sau bumbac au completat ţinutele modelelor.

La Milano au fost readuse în prim-plan ţesăturile lucioase, pentru un look de invidiat. Roberto Cavalli a ieşit la rampă cu o colecţie sofisticată, completată de jachete de piele combinate cu rochii uşoare din mătase, bogat imprimate. Fustele lungi au curs liber şi au acoperit elegant picioarele fotomodelelor. Colecţia, care a inclus şi pantaloni lungi, este disponibilă într-o varietate de culori delicate de vară.

Silviu Tolu şi Ştefania Ivănescu modele în cea mai recentă campanie Il Passo

Silviu Tolu, cel mai titrat model masculin din România din toate timpurile, în ultimii doi ani a colaborat şi cu brand-uri internaţionale, este noua imagine a brand-ului Il Passo. Pentru campania toamnă – iarnă 2012/2013, alături de el, o vei putea admira pe Ştefania Ivănescu, revelaţia modelling-ului autohton.

„Pentru sezonul toamnă – iarnă 2012/2013, ne-am dorit să lucrăm cu două modele IT ale momentului, care să exprime cu succes spiritul brandului Il Passo şi procesul nostru continuu de dezvoltare. Noua campanie este una puternică şi de impact, iar Silviu Tolu şi Ştefania Ivănescu au fost alegerea perfectă. În plus, am continuat colaborarea cu Tibi Clenci, păstrând acelaşi art director, Alin Gălăţescu, aceştia reuşind să dea viaţă unei poveşti ce reflectă stilul unic IL PASSO.”, a declarat Anca Buzatu, Marketing Manager IL PASSO.

Silviu este cel mai de succes model masculin român, fiind inclus în top 100 cele mai influente modele ale lumii de către revista Client, pe poziţia 28. Cunoscut pentru cele sase campanii principale consecutive ale brand-ului Guess, modelul a realizat de asemenea campanii pentru branduri precum Longcroft, sOliver, Garnier şi Drykorn.

Pe catwalk el a colaborat cu brand-uri precum Christian Dior, Tom Ford, Hermes, Gianfranco Ferre, Donna Karan sau Comme des Garçon, iar în acest sezon Silviu Tolu reprezintă bărbatul IL PASSO: puternic şi stylish.

Partenera sa în campania brandului de pantofi este Ştefania Ivănescu, model în ascensiune al agenţiei Allure Management, ce a semnat la numai două săptămâni de când a fost descoperită contracte cu două dintre cele mai influente şi mai selective agenţii din lume: DNA NY şi VIVA Paris.

Cu o frumuseţe inspirata parca din anii ’80, Ştefania a atras deja atenţia unor clienţi celebri, fiind selectată în lista scurtă pentru a prezenta în exclusivitate următoarele două colecţii Christian Dior şi Jil Sander.