Modele Romania Modele Romania

Miranda Kerr, imaginea Swarovski pentru colectia “Winter Gardens”

Miranda Kerr, imaginea Swarovski  pentru colectia “Winter Gardens”

Swarovski a prezentat noua colecție de bijuterii pentru sezonul Toamnă-Iarnă 2015 a cărei imagine este Miranda Kerr. La campanie au luat parte și fotografii Inez&Vinoodh, care au contribuit la succesul campaniei Primăvară-Vară 2015.

Miranda Kerr, imaginea Swarovski  pentru colectia “Winter Gardens” 4

Muza acestei campanii, Miranda Kerr, transpune perfect imaginea sofisticată a femeii contemporane, al cărei stil și mod de accesorizare a ținutelor se schimbă în funcție de ținute, ocazie și stare de spirit.

Miranda Kerr, imaginea Swarovski  pentru colectia “Winter Gardens” 5

Miranda Kerr se află în centrul acestei mișcări artistice concepută de Inez&Vinoodh, care reflectă un aer sofisticat, în ton cu spiritul Swarovski și bijuteriile ușor de purtat și de adaptat la orice ținută.

Miranda Kerr, imaginea Swarovski  pentru colectia “Winter Gardens” 8

În cadrul campaniei, Miranda Kerr poartă bijuterii care reflectă esența colecției Toamnă-Iarnă 2015, “Winter Gardens”, care a fost realizată cu ajutorul directorului de creație Nathalie Colin, și care include including brățări, ceasuri combinate cu brățări și coliere care-ți fură privirea.

Miranda Kerr, imaginea Swarovski  pentru colectia “Winter Gardens” 0

Miranda Kerr, imaginea Swarovski  pentru colectia “Winter Gardens” 1

Incepând din toamna 2015, campania globală va prezenta patru concepte, la care se vor adăuga alte câteva imagini reprezentative, în sezonul sărbătorilor de iarnă. În centrul acestora se află cele mai interesante bijuterii din noua colecție Swarovski.

Miranda Kerr, imaginea Swarovski  pentru colectia “Winter Gardens” 6

Colecția Toamnă – Iarnă 2015, ”Winter Gardens” de la Swarovski este inspirată din natură, mai exact din somptuoasele grădini britanice, care au un aer vintage. Colecția oferă piese care pot fi purtate la orice ocazie, în orice timp al zilei, pornind de la bijuterii simple, la unele sofisticate.

Miranda Kerr, imaginea Swarovski  pentru colectia “Winter Gardens” 7

”Natura este o sursă infinită de inspirație și după ce am sărbătorit florile în ultima noastră colecție, Primăvară – Vară 2015, acum ne-am oprit asupra florei și faunei de toamnă. Am fost inspirată de materiale textile și am portretizat natura la modul idealist: tapiseria din conacele britanice, catifeaua și dantela ornamentală care prezintă accente romantice, feminine. Am transformat toate acestea în bijuterii moderne, cu aer istoric”, a declarat directorul de creație Nathalie Colin.

Miranda Kerr, imaginea Swarovski  pentru colectia “Winter Gardens” 2

 

Rochii in modele moderne cu vibe vintage, noul look boem de vară

Moda este subiectivă, este schimbătoare ca o femeie, dar are gusturi bune – de a propune cu succes tendinţele din decadele trecute. Pentru sezonul primăvară-vară 2013, brand-uri precum Bottega Veneta, Saint Laurent sau Valentino au trimis pe catwalk rochii moderne, cu vibe vintage, ultra-feminine.

Ca un omagiu „reminiscentist” adus decadelor ’60-’70, designerii propun pentru sezonul călduros rochii moderne, ce emană graţie. Ele au fost adoptate cu succes de vedetele internaţionale. Fie că ca va doriti un look romantic-retro, fie unul hippie-boem, aceste modele de rochii sunt un “must” pentru o ieşire nocturnă de vară.

Industria modei propune sezon după sezon tendinţe care sunt reinterpretări moderne ale unora mai vechi. Cu toate acestea, noile look-uri nu sunt o reflexie a trecutului, nici replici fidele a ceea ce se purta pe vremuri. Ele propun o abordare subtilă, care necesită să ne întoarcem în trecut pentru a înţelege care generaţie de femei este muza anului 2013.

Această tendinţă, este că ea se va continua discret şi în sezonul toamnă-iarnă 2013.

Elementele vintage reinterpretate nu reprezintă un concept nou. Ne-am obişnuit să vedem în fiecare sezon o apariţie de acest gen. Însă, este de apreciat când brand-urile mari, precum Valentino sau Oscar de la Renta, se inspiră din istoria industriei, remodelează hainele retro şi le transformă în creaţii spectaculoase. Acest lucru se numeşte progres.

Louis Vuitton şi Marc Jacobs, Chanel şi Zac Posen, toate brand-urile mari s-au lăsat inspirate de ce purtau femeile pe vremuri. Anul 2013 se vrea a fi o revenire la principiile de bază ale stilului clasic, la culorile naturale – cu verde şi albastru în frunte -, dar şi la investiţii rare, chibzuite.

Pentru primăvară-vară 2013, garderoba femeilor stylish are nevoie de un „make-over”. Primul pas este achiziţia unor rochii cu volane, imprimeuri florale, de lungime medie sau maxi. Nu trebuie să uitati de următoarele detalii: materiale „fluide”, transparenţe, umeri uşor bufanţi şi curea în talie.

La capitolul accesorii, pe lângă curelele subţiri sau late, nu trebuie să va lipsească o pălărie „oversize”, ochelari rotunzi sau „cat eye”, pantofi transparenţi, nude, cu botul ascuţit sau tocul gros, gulere „peter pan”, clutch-uri delicate, coliere, inele din abundenţă şi bentiţe.

Accesorii inedite:noile modele de bijuterii parfumate

Parfumierii Tom Binns si Lisa Hoffman au lansat luna aceasta o colectie ce revolutioneaza lumea bijuteriilor. Creatiile acestora sunt parfumate, permitand nu numai incorporarea unor esente in bujuterie, ci si schimbarea miresmelor dupa bunul plac al posesoarei.

Bratarile, colierele si cerceii au atasate mici bilute de lemn, puternic parfumate, care se pot schimba intre ele si care isi patreaza proprietatile timp indelungat.

Bijuteriile parfumate ofera astfel confortul ideii ca un parfum poate fi “purtat” si schimbat in functie de starea posesoarei, fara a se denatura in contact cu pielea. Cei doi designeri de parfumuri au creat aceste bijuterii pornind de la ideea ca femeile isi dau cu parfum in aceleasi locuri in care isi pun bijuteriile (la gat si incheieturi).

Doritoarele pot achizitiona aceste bijuterii online, costurile lor incepand de la 200 de dolari pentru cercei, 250 de dolari pentru coliere si 300 de dolari pentru bratari. Flacoanele cu bilute parfumate se pot achizitiona separat la pretul de 20 de dolari.

Tom Binns si Lisa Hoffman nu sunt primii care au lansat bijuterii parfumate. In urma cu 3 ani, Jean Paul Gaultier a propus o editie limitata de bijuterii si accesorii impregnate cu parfum, dar fara posibilitatea schimbarii esentelor.