Modele Romania Modele Romania

Papusi stilate create de cele mai renumite case de moda!

Chanel, Dior si Lanvin se numara printre brandurile de lux care au creat papusi unicat care au fost vandute, pe 2 decembrie, in cardul unei licitatii organizate de UNICEF.

Evenimentul anual Frimousses de Créateurs, care se afla la cea de-a 11-a editie, are in prim plan papusile create de branduri renumite, ce au ca tema centrala „Minunatul Paris”.

La evenimentul de anul trecut a fost pus la incercare talentul a 42 de case de moda si designeri.

Banii stransi in urma vanzarii papusilor vor ajuta la vaccinarea copiilor din zona Darfur din Sudan.

Jean Paul Gaultier

 

Chanel

 

Dolce and Gabbana

 

Gucci

 

Chantal Thomass

 

Lanvin

Noul model de frumuseţe la Săptămâna Modei de la Paris: femeia mulatră, cu forme!

În capitala franceză se celebrează diversitatea. Creatorul Rick Owens a adus pe podium, pe lângă propriile manechine, şi un grup de mulatre voluptoase pentru a atrage atenţia asupra discriminării rasiale şi a tiparului 90-60-90 promovat de industrie.

Anticonsumerism, antirasism, anticonformism. Acestea au fost mesajele pe care designerului american a vrut să le transmită prin intermediul ţinutelor expuse joi la Paris. Pentru a trage un semnal de alarmă asupra lacunelor cu care industria modei se confruntă, Rick Owens a cooptat în echipa sa, pe lângă propriile modele, şi câteva mulatre cu o constituţie robustă.

Showul regizat de Owens a fost o sărbătoare a diversităţii, căci designerul a reuşit să demonteze mitul potrivit căruia moda înseamnă tinere albe şi anorexice, în ţinute de milioane de dolari.

Spectacolul de la Paris reprezintă un răspuns adus la adresa celor care au acuzat industria de rasism şi conturarea unei imagini false vizavi de idealul de frumuseţe. Cu două săptămâni în urmă, supermodelele Naomi Campbell (43 de ani) şi Iman (58 de ani) au sesizat că designerii refuză să mai colaboreze cu modele de culoare, argumentând că în anii ʼ70 şansele ca o mulatră să fie distribuită în cadrul unei prezentări erau mult mai mari decât acum.

Potrivit declaraţiilor celor două manechine, designeri precum Victoria Beckham şi Marc Jacobs fie au omis să coopteze în echipa lor manechine de culoare, fie au avut o singură reprezentantă din această categorie.

Calvin Klein, Donna Karan, Chanel, Armani, Gucci, Saint Laurent şi Roberto Cavalli completează lista caselor de modă, în culisele cărora modelele de alte etnii nu au avut un „bilet“ de acces.

Acţiunea lui Rick Owens nu a fost singura care „a zguduit“ universul modei. În luna martie, un retailer de îmbrăcăminte din Suedia a avut parte de o rundă de aplauze virtuale după ce o fotografie cu două manechine voluptoase îmbrăcate în lenjerie intimă, a ajuns pe cea mai cunoscuta retea de socializare din lume, unde a strâns peste 57.000 de aprecieri în doar câteva zile de la postare.

 

Andreea Diaconu în noua campanie Dolce & Gabanna- afla pe ModeleRomania

Modelul Andreea Diaconu a fost aleasă să fie protagonista noii campanii pentru colecţia toamnă-iarnă Dolce & Gabanna, alături de Monica Bellucci, Kate King şi Bianca Balti.

Fotografiile pentru campanie au fost realizate de Domenico Dolce.

Andreea Diaconu este una dintre modelele din România care se bucură de un succes răsunător. Recent, aceasta a apărut şi pe coperta numărului din iunie al ediţiei franceze a revistei Vogue.

Nu a fost însă pentru prima oară când Andreea a pozat în paginile Vogue Paris, în luna februarie ea apărând într-un pictorial dedicat Manhattan-ului, realizat de celebrul fotograf de modă David Simms.

Atunci, modelul în vârstă de 21 de ani a fost considerat de către editorii revistei “revelaţia numărului din februarie 2013”.
Andreea Diaconu a mai colaborat cu nume celebre precum Chanel, Giorgio Armani, Isabela Marant sau Giambattista Valli.

 

Philip Treacy – Palariile ca sculpturi purtabile

Cand celebritatile vorbesc despre palarii, Philip Treacy este cel mai probabil personajul principal al discutiei. Designerul britanic creeaza prin accesoriile sale adevarate sculpturi purtabile. ‘Imi plac palariile care iti fac inima sa bata mai tare’, a declarat el in urma cu doi ani intr-un interviu pentru The Guardian. Si reuseste sa o faca. Creatiile lui cu cele mai inedite forme si texturi depasesc trendurile si ajung sa fie deseori prima alegere a celor mai multe staruri din intreaga lume. Sarah Jessica Parker, Lady Gaga si Victoria Beckham sunt doar trei exemple.

Philip Treacy a absolvit Colegiul National de Arta si Design din Dublin. Apoi, si-a dezvoltat pasiunea pentru accesoriile millinery urmand, in 1988, cursurile de la Royal College of Art din Londra. Creatiile sale au fost realizate la inceput din materiale achizitionate de la diferite bazaruri locale, insa maiestria cu care reusea sa transforme cele mai simple materiale in cele mai sofisticate povesti a fost remarcata inca din timpul studiilor. Acest lucru i-a adus colaborari cu designeri importanti din industria modei.

In prezent, Treacy are un portofoliul impresionant. A lucrat cu cele mai importante case de moda, de la Alexander McQueen pana la Chanel sau Valentino, iar palariile sale au devenit piese statement pe covorul rosu. De altfel, nunta lui Kate Middleton cu Printul William nu ar fi aratat la fel fara creatiile nonconformiste ale lui Philip Treacy. Peste 30 de invitate au purtat palariile sale. Criticata palarie in forma de funda, purtata de Printesa Beatrice, ii poarta semnatura!

Chanel lansează o campanie controversată cu modele minore

Chanel a lansat campania oficială pentru colecţia primăvară-vară 2013 . Fotografiată şi gândită de marele Karl Lagerfeld, pictorialul, inspirat de cultura japoneză, le are ca „ambasadoare” pe modelele Stella Tennant, Ondria Hardin şi Yumi Lambert.

Deşi conceptul campaniei este mai liniştit faţă de restul pictorialelor pe care şi-a pus Karl Lagerfeld amprenta, asta nu înseamnă că nu poate stârni controverse, ceea ce a şi făcut, deoarece Ondria şi Lambert sunt minore.

Campania minimalistă a fost fotografiată în luna octombrie, în New York, iar modelului veteran Stella Tennant, care are 42 de ani, i s-au alăturat “novicele” Yumi Lambert şi Ondria Hardin, care la momentul respectiv se zvonea că are numai 15 ani.
 

Deşi nici domnişoara Lambert nu este mai mare, are 16 ani, la americani atunci primeşti dreptul să conduci însoţit, iar ei consideră că de abia la această vârstă ar trebui să îşi înceapă modelele cariera.

Despre aceasta alegere designer-ul a spus “Nu arată de 15 ani, pare de 18 sau 19.”.

Pantofi cu modele de tocuri spectaculoase

Alături de modelele clasice pe care trebuie să le deţineti în garderobă, pantofii spectaculoşi au şi ei locul lor bine stabilit în crearea unor ţinute de efect. In sezonul toamnă/iarnă 2012 – 2013, tocurile texturate, cu forme inedite şi aplicaţii speciale ţin primul rand al preferintelor în materie de încălţăminte.

Fascinaţia exercitată de pantofi asupra femeilor nu mai este de mult timp o necunoscută, iar designerii de încălţăminte flatează gusturile împătimitelor dupa accesorii „wow” cu propuneri  ce nu pot fi refuzate.

Podiumurile defilarilor pentru sezonul de toamnă/iarnă 2012 – 2013 au demonstrat pasiunea designerilor pentru pantofii cu tocuri speciale, propunând adevărate opere de arta pentru fashionistele urbane de pretutindeni.

Tocuri metalice atent sculptate, materiale ca părul de ponei sau plexiglasul se numără printre preferinţele marilor case de modă. Dacă prezentarea Chanel, desfăşurată într-un cadru de gheaţă, imitând un iceberg, a adus pe catwalk pantofi cu tocul transparent, asemănător stalagmitelor, în cazul lui Ralph Lauren am putut admira motive de inspiraţie barocă, în combinaţii decadente de negru şi auriu.

Tocurile retro propuse de Rochas, cu textură lucioasă sunt contralansate de propunerile futuriste imaginate de designerii de la Erdem sau Rodarte.

La polul opus, Dolce & Gabbana propune însă o colecţie de încălţăminte în culori diafane, pastelate, cu tocuri înalte şi sculptate.

Este aproape unanim acceptat că materialul anului este plexiglasul. Pantofii cu tocurile transparente au făcut furori încă din vară, însă în propunerile pentru anotimpul rece au cucerit cu adevărat teren.
Iar dacă restul modelelor v-au lăsat rece, nu aveti cum să fi ratat încălţămintea semnată Maison Martin Margiela pentru H&M, din cea mai nouă colaborare a brandului suedez.

In topul preferinţelor se găsesc si accesoriile metalice sau detaliile din animal print. La mare căutare, tocurile din texturi diferite de restul pantofilor sunt adesea îmbrăcate într-unul din cele 2 materiale.

Ideali pentru ţinutele extrem de simple, cum ar fi o pereche de jeans si un tricou de bumbac, pantofii cu tocuri spectaculoase va garantează nu doar un look cool, ci şi o prezenţă remarcată fără dar şi poate.

Nu ezitat să îi purtati nici la ţinute de cocktail, având însă mare grijă la alăturarea pieselor, vestimentaţia trebuie să rămână în acest caz în zona „cuminte” pentru a echilibra întregul aspect.

Brad Pitt: imaginea Chanel – afla pe ModeleRomania

Brad Pitt este protagonistul ultimei campanii de promovare a celebrului parfum Chanel No. 5. El este primul actor care apare într-un spot publicitar al unui parfum pentru femei.

În trecut, în campaniile publicitare Chanel No. 5 au mai apărut Catherine Deneuve, Nicole Kidman, Audrey Tatou sau Vanessa Paradis. 

Chanel modele pentru vara 2013 – panouri solare pe catwalk?!

Karl Lagerfeld a surprins cu o nouă colecţie Chanel, o surpriză şi în acelaşi timp nu, pentru că lumea se aşteaptă să descopere ceva inedit, în exces, în colecţiile label-ului. Pentru primăvară-vară 2013, Chanel prezintă apocalipsa în modă.
De ce au fost prezente panouri solare pe catwalk? Karl Lagerfeld a explicat simplu „vântul şi soarele sunt libere”. Revenind la hainele prezente în show, pentru vara 2013, Chanel s-a axat pe rochii linia A, bolero-uri, imprimeuri florale, ţinute colorate şi altele „black or white”, fuste-rochii şi transparenţe.
Sunt multe elemente interesante în fiecare show Chanel, un lucru este cert, Karl a dat dovadă de exces creativ cu această colecţie unitară, dar cu elemente atât de diferite.

Femeia Chanel a verii 2013 este una care valorează hainele elegante şi feminine. Tendinţa asiatică din sezonul toamnă-iarnă 2012/2013 se regăseşte şi în această colecţie, însă elementele care au atras atenţia cel mai mult au fost accesoriile: pălăriile opulente, sandalele cu platformă, coliere din perle, si geanta „Hula-Hoop”, care evidenţiază încă o dată importanţa genţilor în ţinute.
Colecţia a fost prezentata în cadrul Săptămânii Modei din Paris, la Grand Palais, unul dintre locurile preferate ale directorului de creaţie.

Noua colecţie de modele Karl by Karl Lagerfeld, lux la preţ redus

Karl Lagerlfeld a lansat cea de-a doua colecţie a brandului său cu preţuri accesibile, Karl by Karl Lagerfeld.

La fel ca prima colecţie, linia vestimentară este caracteristică stilului personal al celebrului designer, cu un mix sofisticat de haine şi accesorii, printre care jachete tuxedo, gulere ornamentale, rochii cu tăieturi îndrăzneţe, fuste feminine, rochii plisate şi, bineînţeles, nelipsitele mănuşi din piele. Nunaţele predominante ale colecţiei sunt alb şi negru însă Karl a avut grijă să includă şi modele de rochii colorate.

Colecţia are preţuri cuprinse între 40 şi 1800 de euro, iar piesele vestimentare pot fi achiziţionate de pe Net-A-Porter.

Prima colecţie Karl by Karl Lagerfeld a fost lansată în ianuarie, piesele vestimentare epuizându-se într-un timp record.

Karl Lagerfeld a anuntat, în octombrie 2011, că va lansa o linie vestimentară accesibilă, pentru femei, ce se va numi Karl, ce va cuprinde piese vestimentare cu preţuri mai mici.

“Este gustul şi stilul meu actual şi o părere despre cum cred că le-ar plăcea oamenilor să se îmbrace. Îmi doresc haine nu foarte scumpe pe care oamenii să-şi dorească să le poarte. Acesta a fost conceptul meu de foarte mult timp însă partenerii mei de business din trecut şi-au dorit să fie ca Chanel sau Fendi fără să se gandescă la ce este necesar pentru a fi aşa”, a declarat Llagerfeld , la lansarea colecţiei de debut.

Cele mai frumoase modele de creatii Haute Couture din ultimii ani!

Fie ca sunteti fashion addict sau nu, este imposibil sa nu exclamati “WOW” atunci cand vedeti o creatie cu totul deosebita! Iar cand va ganditi la creatii deosebite,  va vine imediat in minte conceptul de haute couture……

Haute Couture este un termen frantuzesc ce se traduce prin “high fashion” (moda la cel mai inalt nivel).

Astfel de creatii sunt unice, realizate din materiale fine si cusute cu atentie concentrata pe detalii.

Astazi va prezentam o colectie de fotografii alei celor mai spectaculoase tinute haute couture prezentate in ultimii ani de cei mai renumiti designeri ai lumii, de la Chanel si pana la Christian Dior.

Christian Dior Couture – Primavara 2007

 

Jean Paul Gaultier Couture – Primavara 2007

 

Elie Saab Couture – Primavara 2007

 

Armani Prive Couture – Toamna 2007

 

Christian Dior Couture – Primavara 2008

 

Christian Dior Couture – Primavara 2008

 

Christian Dior Couture – Toamna 2008

 

Givenchy Couture- Toamna 2008

 

Stephane Roland Couture – Toamna 2008

 

Christian Lacroix Couture – Primavara 2009

 

Stephane Rolland Couture – Primavara 2009

 

Chanel Couture – Toamna 2009

 

Valentino Couture – Toamna 2009

 

Armani Prive Couture – Primavara 2010

 

Givenchy Couture  – Primavara 2010

 

Christian Dior Couture  – Toamna 2010

 

Jean Paul Gaultier Couture – Toamna 2010

 

Elie Saab Couture – Primavara 2011

 

Elie Saab Couture – Toamna 2011

 

Giambattista Valli Couture – Toamna 2011

 

Givenchy Couture – Toamna 2011

 

Elie Saab Couture – Primavara 2012

 

Giambattista Valli Couture – Primavara 2012

 

 

Valentino Couture – Primavara 2012

 

Stephane Rolland Couture – Primavara 2012