Modele Romania Modele Romania

Cum se contopeste moda cu sexualitatea?!

„Sex animalic. Asta face ca Pamantul sa se invarta si asta vinde haine“, spunea McQueen in Vogue UK in 2002.

Iata un clasament al designerilor ce fac sex direct pe podium:

Sexofilii: „Sonia Rykiel – libertatea femeilor“ , sub acest slogan se lansa linia Rykiel Woman in 2002, cuprinzand jucarii sexuale si lenjerie intima cu buze false care… vibrau. Nu e ca si cum Rykiel si-a dorit sa transforme boutique-ul intr-un sexshop, ci doar sa fie ludica, sa schimbe imaginea jucariilor sexuale sau preconceptiile femeilor in acest sens. Astfel, acestea sunt asociate nu cu „jocuri murdare“, ci cu obiecte de fashion.

Stella McCartney creeaza sexualitate pentru sine. Transparente, decupaje provocatoare, accente de lenjerie, dantelarii, texturi satinate senzuale strecurate peste tot… acesta e vocabularul de catwalk al lui McCartney. Un vocabular al seductiei, al intimitatii, al sexului ca spectacol public. Cat este pentru ca femeia sa se simta senzuala,cat este pentru ochiul privitorului…

Obsedatii: Roberto Cavalli – sau strategia nuditatii. „King of bling“ este campionul senzualitatii la tensiune maxima. Rochii scurte, topuri minuscule si mulate, slituri adanci, decolteuri si mai adanci, decupaje si transparente. Adica, o strategie a nuditatii. Cum altfel poti pune in valoare un corp frumos, daca nu aratandu-l, printre falduri fine si croieli senzuale? Desi s-a spus despre el ca incearca sa transforme femeia intr-un obiect sexual, Cavalli doar celebreaza frumusetea si senzualitatea corpului femeii.

Tom Ford – sau sexualitatea ca drog, strategia porno-sic inceputa la Gucci (brand pe care, de altfel, l-a scos din „nuditatea“ financiara in 1994) si continuata la YSL in 2000. Daca ne uitam atent la femeia pe care o propune Ford in colectiile sale, vom observa ca aceasta e imaginata ca si cum ar fi gata de o partida fierbinte de sex. El insusi afirma ca „ar putea fi femeia care toarna ceara fierbinte peste iubitul ei si apoi se napusteste asupra lui“. Desi s-a afirmat ca designerul si-a propus sa realizeze un obiect suprasexual din femeie, Ford nu face altceva decat sa determine femeile sa gaseasca atitudine si feminitate in sexualitate si erotism.

Antisexualii: Miuccia Prada, inamicul nuditatii, spunea: „Fetelor care poarta tocuri inalte si pielea la vedere le zic: cu cat ai o alura mai sexy, cu atat nu ai parte de sex in viata ta“. In acest sens, intr-un fel de opozitie a dezbracarii femeii in vestimentatia sa, milaneza se razbuna printr-o colectie barbateasca, in care modelele au purtat topuri mulate, de culoarea pielii.

Echilibristii: Stefano Pilati – momentul cand femeia YSL revine in forta. Preluand jobul de art-director al YSL, s-a hotarat sa refaca legatura dintre universul YSL si Tom Ford. A incercat sa diminueze sexualitatea pregnanta a colectiilor predecesorului sau. Si totusi, Pilati are o atingere de fetisism in creatile sale, cu accente androgine, stabilind o legatura intre putere si seductie, feminitate si afirmare, control si abandon. Daca femeia-dominatrix a lui Tom Ford isi dedica sexualitatea completamente barbatilor, femeia propusa de Pilati pentru YSL isi cauta autonomia, el insusi afirmand: „Vreau sa le redau femeilor sentimentul de incredere in ele insele si controlul asupra feminitatii lor“. Iata cum designerii, pasionati de corpul feminin si de sexualitate, si-au pus amprenta in moda si asupra perceptiei despre nuditate si erotism. Bondage, decupaje, lenjerie la vedere. Toate sunt concepute pentru femeia indrazneata ce se imbraca pentru a fi dezbracata, chiar si din priviri.

Hayden Christensen are o colecţie vestimentară- afla detalii pe ModeleRomania

Nu cred că l-am fi văzut până acum pe actorul Hayden Christensen în postura de designer!

Acesta a obţinut un parteneriat cu brandul canadian RW&CO, el lansându-şi propria colecţie vestimentară ce va fi disponibilă începând cu luna noiembrie.

 

Linia este formată din 20 de piese vestimentare pentru bărbaţi, Hayden declarând următoarele:” Crescând în Canada, atât fraţilor mei, cât şi mie, ne-a plăcut să ne facem cumpărăturile la RW&CO, unde ştiam că vom găsi haine în trend de calitate, care să se potrivească stilului nostru. Sunt încântat că am devenit partenerul brandului cu care am o conexiune atât de autentică şi care promovează atenţia pentru detaliu în ceea ce priveşte design-ul”.

 

Frumuselul Hayden se va ocupa şi de promovarea colecţiei, el fiind protagonistul campaniei publicitare.

Fotografii de modă care au intrat în istorie

Când spunem fotografie de modă, mulţi oameni se gândesc că este numai un mijloc pentru ca stiliştii, modelele şi produsele de designer să strălucească. Cu toate acestea, pentru profesionişti, este şi felul în care un artist ia naştere: fotograful.

Fotografia de modă nu este o categorie superficială a artei pe film sau a celei digitale. Mulţi oameni s-au făcut cunoscuţi datorită abilităţii lor de a surprinde frumuseţea în detaliu şi s-au diferenţiat între ei datorită faptului că ochiul vede lucrurile diferit.

Bineînţeles, fotografii de modă fac ca ţinutele considerate în trecut intangibile să vină mai aproape în văzul publicului larg, iar unii chiar au ajutat ca anumite produse să se vândă mai bine. Însă, pentru că piaţa fotografilor de modă este destul de competitivă, cei mai buni trebuie să îşi împingă limitele şi să le depăşească pentru a crea imagini memorabile.

În prezent, există nenumăraţi fotografi de modă care ne-au atras atenţia, precum marele Karl Lagerfeld, Mario Testino sau Annie Leibovitz. Deoarece aceştia sunt destul de cunoscuţi, iata si alţi fotografi şi cu o operă a fiecăruia care a intrat în istorie.

Aşadar, în galeria veti vedea operele stylish, clasice, dar încă moderne, ale unor fotografi care au creat acest stil fotografic. În plus, de admirat este faptul că, în prezent, sunt nenumăraţi fotografi care imită la perfecţie aceste cadre de succes. Un exemplu îl putem vedea chiar într-o campanie a unui brand de accesorii, Aldo, care s-a inspirat din opera fotografului Guy Boudin, cunoscut pentru imaginile cu posterioare.

Fotografia principală nu mai este o surpriză pentru oamenii care lucrează în industria modei. Richard Avedon reuşeşte chiar şi cu o fotografie alb-negru să transmită emoţie, prin intermediul amprentei sale: “capturarea” în imagini a personalităţii şi a sufletului modelelor.

Pe urmă, în fotografia următoare poţi vedea opera lui Helmut Newton, cel care a lucrat îndeaproape cu designer-ul legendar, Yves Saint Laurent. Ceea ce a declanşat această trecere în revistă a fotografiilor care au intrat în istoria modei este tocmai cea mai recentă campanie a brand-ului Saint Laurent, pictorial inspirat de această fotografie.

În galeria foto va veti întâlni cu alţi artisti şi alte fotografii legendare, cum sunt Irving Penn şi feminitatea retro, Steven Meisel şi sexualitatea din jocul luminilor, Herbert Ritts, Edward Steichen, Erwin Blumenfeld, Horst P. Horst, Martin MunKacsi şi Toni Frissell.

 

 

 

 

H&M toamnă 2013: modele cu croieli clasice şi masculinitate

Pentru sezonul toamnă-iarnă 2013, brand-ul suedez H&M şi-a dorit să ne surprindă. Colecţia prezentată în cadrul Săptămânii Modei din Paris este complet altceva faţă de elementele cu care ne-a obişnuit brand-ul până acum. În această toamnă, H&M prezintă haine mai mature şi decadente, ceea ce ne demonstrează că label-ul nu are nevoie de colaborări cu alte case de modă pentru a se afirma.

Colectia va intra oficial în magazine începând cu luna septembrie. Ceea ce a atras atenţia în această colecţie sunt elementele etno, aş spune chiar de inspiraţie românească.

Odată ce păşeşti în showroom-ul H&M nu ai cum să nu ocheşti “must have-urile” personale din această colecţie.
La capitolul nuanţe, noua colecţie H&M ne prezintă look-uri închise, prin apariţii negre, gri şi kaki, iar pentru a aduce un aer proaspăt ne propune elemente albe, nude şi strălucitoare, prin prezenţa paietelor şi a petelor de culoare roşie sau albastru.

Colecţia H&M pentru toamna 2013 a fost creată de echipa proprie a brand-ului şi prezintă haine din lână, bumbac, catifea, jerseu, blană artificială, paiete şi mătase. Ce este clar, în această toamnă nu trebuie să duceti lipsă de jachete, elemente din piele şi topuri cu decoraţii pe umeri!

Oscar De La Renta: noua colecție de rochii de mireasă in modele dantelate

Pentru cititoarele care vor să vadă unele dintre cele mai scumpe modele de rochii de mireasă create de Oscar De La Renta, iata o galerie și un video de la prezentarea de modă de săptămâna trecută la New York International Bridal Week 2014.

Noua colecție de rochii, care au prețuri începând cu 15.000$, a fost creată în linii clasice accentul fiind pus pe aplicațiile din dantelă!

INSPIRATIE pentru viitoarele mirese  cu “dare de mana”:

 

 

Care este noul model de geantă preferată a vedetelor?

Kate Moss, Gwyneth Paltrow şi Beyonce au un lucru în comun, toate trei au fost văzute cu un accesoriu chic, noua geantă IT în lumea vedetelor, de la Saint Laurent. Cele trei vedete se află printre primele cumpărătoare ale genţii cu care a debutat Hedi Slimane la cârma brand-ului.

Această geantă a fost lansată anul trecut, însă vedetele de abia acum au început să se adune. În august 2012, Gwyneth Paltrow a fost fotografiată în aeroport cu o versiune a genţii „duffle” gri, însă accesoriul nu a atras atenţia nimănui atunci.

După ce Hedi Slimane a căpătat faima mult dorită şi a stârnit controverse în urma înlăturării „Yves”, această geantă a devenit accesoriul „must have”. Kate Moss a fost următoarea vedetă fotografiată cu o variantă neagră, iar pe urmă am putut-o vedea pe Beyonce.

Geanta denumită simplu „duffle” vine în trei mărimi – 6, 12 şi 24 -, în diferite culori precum negru, gri, bej, albastru, roşu şi roz. Însă, detaliul care o face specială, este faptul că modelul simplu nu se va demoda, dar odată cu trecerea timpului îi va creşte valoarea, deoarece este prima geantă creată de Slimane la cârma Saint Laurent.

Vanessa Paradis, imaginea H&M a colectie de modele din bumbac organic Conscious

Vanessa Paradis este noua imagine a H&M Conscious Collection.

Colecţia este parte a „ angajamentului brandului pentru o dezvoltare durabilă a domeniului modei”.

Colecţia, care va putea fi găsită în magazine începând cu luna martie, este realizată doar din materiale care susţin demersul brandului, cum ar fi bumbacul organic sau poliesterul reciclat.
„Îmi place să fiu parte a colecţiei Conscious a H&M. Şi eu fac tot posibilul să cumpăr astfel de produse vestimentare, iar hainele vintage ocupă o parte semnificativă a garderobei mele. Îmi place acest stil şi faptul că este eco-friendly, deoarece îmi place să refolosesc hainele vechi”, a declarat Vanessa.

În acelaşi timp, H&M lansează şi o nouă iniţiativă, încurajând clienţii să aducă hainele pe care nu şi le mai doresc, de la orice brand, în unul din magazinele H&M din Marea Britanie sau Irlanda pentru a fi reciclate. În schimbul acestor haine, clienţii vor primi câte un voucher pentru fiecare pungă de haine, la o limită de două pungi/ client / zi. Aceasta este pentru prima dată când un brand high street promovează şi recompensează reciclarea la scară mare.

Ochelari Prada – modele cu personalitate pentru vara 2013

Colecţia Prada pentru vara 2013 a făcut deja furori şi înconjurul lumii, totul datorită elementelor neobişnuite pe care le propune Miuccia în noul sezon. De data aceasta, accesoriile cu personalitate ale brand-ului, respectiv ochelarii – de soare şi de vedere -, au parte de propria campanie de promovare.

Pentru a scoate în evidenţă caracterul fiecărei perechi de ochelari, casa de modă Prada ne dezvăluie campania pentru primăvară-vară 2013, cu modelele Raquel Zimmermann, Sasha Pivovarova, Vanessa Axente, Irene Hiemstra şi Saskia de Brau în rolurile principale.

Colecţia Prada de ochelari se adresează tuturor femeilor, atât celor îndrăzneţe care preferă modele animal print, cât şi celor care optează întotdeauna pentru eleganţa clasica.

Styling-ul campaniei fotografiată de Steven Meisel a fost făcut de Olivier Rizzo.

Noi modele de pantofi din colecţia STACCATO toamnă-iarnă 2012/2013

Brandul de accesorii STACCATO, recent introdus şi pe piaţa din Romania,  ne propune noi modele de încălţăminte destinate sezonului rece, ideale pentru un sfârşit de an în tendinţe.

Alături de celelalte piese ale colecţiei STACCATO pentru toamnă/iarnă 2012 – 2013, noile produse  vin să sa ne completeze garderoba pentru anotimpul rece, într-o notă casual chic, ideală ţinutelor de zi cu zi, dar şi outfit-urilor originale pe care le putem purta în ieşirile in oraş.

Detaliile prin care se fac remarcate modelele de pantofi, botine şi cizme sunt  cataramele, ţintele, platformele colorate sau cele cu tăieturi inedite.

Ghetele cu toc înalt, din piele întoarsă bej sunt alegerea potrivită pentru ţinutele office, în timp ce pentru zilele în care vrem să purtam o pereche de încălţăminte fără toc, cizmele şi botinele biker pot fi aliatul ideal.

Talpa ortopdică înaltă, cu decupaje deosebite, sunt o alternativă originală pe care o regăsim la noile botine STACCATO, pe nuanţe de maro cognac sau negru.

Bond Girl, Berenice Marlohe – noua fata model al ceasurilor Omega

Noua fată Bond, senzuala Berenice Marlohe , este imaginea brand-ului de ceasuri Omega, un label adorat de James Bond. Starul peliculei „Skyfall” s-a descurcat de minune în fotografiile campaniei, cu toate că nimeni nu se va uita la ceasuri.

Deşi a fost destul de ocupată cu cel mai recent film din seria agentului 007, Berenice Marlohe şi-a făcut timp, a lăsat covorul roşu, şi s-a dezbrăcat pentru noua campanie Omega.

În plus, actriţa de origine franceză, a devenit în acelaşi timp şi ambasadoare a brand-ului renumit. Elegantă ca o vampă, sau seducătoare în ţinute sumare, actriţa pune în valoare accesoriile preţioase.

Brand-ul Omega nu a mai avut de mult parte de o astfel de campanie.