Modele Romania Modele Romania

Top 5 tinute frumoase la Gala LACMA 2014

best-dressed-lacma

De la Kate Hudson, Selena Gomez sau Jennifer Lopez si pana la Cara Delevingne, Salma Hayek ori Amy Adams, iata care au fost cel mai bine imbracate vedete pe covorul rosu la exclusivistul eveniment LACMA Gala 2014!

Editia de anul acesta a Galei LACMA(Los Angeles County Museum of Art) a fost organizata in onoarea artistei Barbara Kruger si a cineastului Quentin Tarantino. Ca in fiecare an, o multime de celebritati au pasit pe covorul rosu, stralucind in creatii ce poarta semnatura Gucci, sponsor oficial al evenimentului.

Kate Hudson

Kate Hudson a aratat formidabil intr-o rochie roz pudrat semnata Gucci Premiere. Look-ul actritei este unul elegant, feminin si rafinat!

Jenifer Lopez

Tot o rochie Gucci Premiere a ales si Jennifer Lopez, dar intr-o superba nuanta sclipitoare de albastru inchis. Croiala ii pune foarte bine in valoare silueta, iar decolteul adanc ii completeaza perfect look-ul!

Selena Gomez

Selena Gomez a optat pentru o rochie din matase Gucci, acoperita din cap pana-n picioare cu cristale.

Salma Hayek

Salma Hayek a aratat foarte bine, afisand un look sofisticat intr-o rochie alba Gucci care ii acentueaza frumos talia, dar si umerii si linia gatului.

Amy Adams

Frumoasa Amy Adams a ales un look cat se poate de indraznet, imbracand o rochie din colectia de primavara/vara 2105 a brand-ului Gucci, a carei piesa de rezistenta este fara indoiala decolteul adanc.

Săptămâna Modei de la Milano – un plus de senzualitate

Prezentarea colecţiei Gucci

Creaţiile prezentate la Săptămâna Modei de la Milano au adus mult aşteptatul plus de senzualitate tendinţelor din sezonul de primăvară-vară 2015, faţă de ceea ce au propus designerii pe podiumurile de la New York şi Londra.

Maeştrii modei italiene şi-au pus amprenta inconfundabilă asupra tendinţelor pentru sezonul de primăvară-vară al anului viitor. Între 17 şi 23 septembrie, cât a durat Săptămâna Modei la Milano, numele mari ale industriei au încercat să aducă un suflu nou în moda internaţio-nală. Infuzia de sânge proaspăt cerută încă de la începutul acestui an de critici de modă renumiţi, printre care editorul internaţional al revistei „Vogue“, Suzy Menkes, dar şi Alexander Fury, editor de modă al publicaţiei britanice ” The Independent“, s-a observat în efortul legendarului Giorgio Armani. Acesta a supervizat prezentarea tânărului designer de origine greacă Angelos Bratis.

Rochie Angelos Bratis

Bratis a adus în secolul al XXI-lea faldurile togilor greceşti, simplitatea liniilor fiind completată de culori dispuse aproape geometric pe suprafaţa materialelor. Rochiile drapate, croite din materiale fluide, au fost accesorizate cu amulete, coliere şi brăţări supradimensionate realizate din materiale în tonuri pale.

prezentarea Armani

Eleganţa şi senzualitatea s-au regăsit şi în prezentarea Armani, intitulată „Sand“

show-ul casei Dolce & Gabbana

Pasional şi vibrant a fost show-ul casei Dolce & Gabbana

Colecţia Pucci

Colecţia Pucci o reîntoarcere în timp, la finalul anilor ’60 – începutul anilor ’70, cu puternice influenţe hippy

Donatella Versace

Donatella Versace, ţinute sofisticate, îndrăzneţe, pline de strălucire, dar sport în acelaşi timp

Casa de modă Prada

Casa de modă Prada s-a remarcat prin omagiul adus simplităţii şi ţinutelor lucrate manual

Brandul Burberry Prorsum spectaculos la Saptamana Modei de la Londra

Brandul Burberry Prorsum la Saptamana Modei de la Londra 0

Pe podiumul Saptamanii Modei de la Londra a fost prezentata cea mai noua colectie a brandului Burberry Prorsum. Culorile indraznete dar si incaltamintea fara tocuri inalte au dat un aer exotic tinutelor destinate sezonului primavara-vara 2015.

Brandul Burberry Prorsum la Saptamana Modei de la Londra

Cea mai noua colectie Burberry Prorsum, prezentata la Saptamana Modei de la Londra, a fost descrisa de criticii de specialitate ca fiind un joc de culoare, cu tinute indraznete.

Brandul Burberry Prorsum la Saptamana Modei de la Londra 6Brandul Burberry Prorsum la Saptamana Modei de la Londra 7Brandul Burberry Prorsum la Saptamana Modei de la Londra 8

„Ne-am tot gandit la aceasta idee cu pasarile si albinele. De aceea am optat pentru incaltaminte fara tocuri. Aceasta prezentare pune in valoare ideea de bucurie a modei, de aceea am folosit o gramada de culori, de texturi si de materiale“,a afirmat Christopher Bailey, directorul de creatie Burberry.

Brandul Burberry Prorsum la Saptamana Modei de la Londra 1

Curelele late si tulul au dat un aer sofisticat colectiei. Imprimeurile cu flori exotice au fost componenta de baza a noilor tinute Burberry Prorsum. Rochiile diafane au fost realizate intr-o paleta coloristica din care nu au lipsit nuante de rosu aprins, violet, ocru si verde smarald.

Brandul Burberry Prorsum la Saptamana Modei de la Londra 3Brandul Burberry Prorsum la Saptamana Modei de la Londra 4Brandul Burberry Prorsum la Saptamana Modei de la Londra 5

De la prezentare nu au lipsit celebritatile. Pe langa Cara Delevingne si Kate Moss, care sunt imaginea noului parfum al brandului Burberry, la show a asistat si editorul-sef al revistei Vogue, Anna Wintour.

Brandul Burberry Prorsum la Saptamana Modei de la Londra 10

„Cred ca este un lider inovator. Pune Anglia pe harta industriei modei. Este un lucru bun si din punct de vedere economic. Christopher este unul dintre personajele centrale ale modei britanice“, a declarat Anna Wintour, editor sef revista Vogue.

Brandul Burberry Prorsum la Saptamana Modei de la Londra 2

 

Tendinta sezonului : fast food!

Tendinta sezonului  fast food

Nu este un secret faptul că în spatele tendințelor globale din lumea modei stau câteva agenții mari care urmăresc starea de spirit în societate, în viața politică și culturală. Apoi, se creeză tendințe însoțite de o mulțime de fotografii, ilustrații și chiar modele de țesături. Astfel, ele devin o sursă de inspirație pentru designeri care sunt în căutare de noi idei.

Genti Moschino

Puteți împărtăși diferite viziuni politice, dar nu puteți nega faptul că în acest sezon tema gastronomică nu a intrat in lumea modei. Veți rămâne încântați de gențile de la Moschino sau cele de la Chanel, care seamănă cu pachetele de lapte.

Genti Chanel

Pentru cei care nu sunt gata să poate o haină care seamnănă mai mult cu uniforma de la McDonalds, vă recomandăm să optați pentru accesorii ironice, cum ar fi o husă pentru iPhone. Iar un top cu tematică fast-food sau o geantă în același stil poate diversifica dress-codul de birou.

tematică fast-food

Silueta clepsidra sau silueta snur?!

Silueta clepsidra sau silueta snur 0

Desi multe femei si-ar dori sa aiba silueta Mirandei Kerr – inalta si supla, fara rotunjimi, trebuie sa recunoastem ca anumite modele de rochii arata mai sexy pe femeile cu forme mai voluptoase cum este Kim Kardashian!

Miranda Kerr

Miranda Kerr , o aparitie impecabila ca de obicei, la un eveniment monden organizat de Escada, brand pe care vedeta il reprezinta. Rochia rosie mulata pe care a ales-o pentru a aparea in fata fanilor si a presei i-a evidentiat silueta supla, care a facut-o celebra printre ingerasii Victoria’s Secret.

Kim Kardashian

Pentru ca rochiile in nuante de rosu atrag atentia, nu se putea ca un asemenea model sa nu se regaseasca si in colectia impresionanta a lui Kim Kardashian. De curand, vedeta de reality show a fost la o petrecere intr-o rochie rosie mulata, care i-a evidentiat silueta tip clepsidra.

Acesta este modelul de rochie preferat de Kim – mulata si lunga pana la genunchi, deoarece o avantajeaza cel mai bine si ii scoate formele apetisante in evidenta.

Nu este insa prima data cand Miranda si Kim au apelat la rochii mulate, in nuante de rosu. Si in trecut s-au remarcat cu acest gen de outfit.

Pe cine avantajeaza mai bine rochiile mulate, in nuante de rosu: pe Kim sau pe Miranda?

Silueta clepsidra sau silueta snur

 

Eva Green vedeta noului calendar Campari

Eva Green vedeta noului calendar Campari

Una dintre cele mai frumoase femei din lume, Eva Green, a fost aleasă să promoveze băutura Campari într-un nou calendar.

Eva Green vedeta noului calendar Campari

Actrița franceză de 34 de ani este seducătoare în noul pictorial intitulat Mythology Mixology, până acum fiind făcute publice fotografii de la ședința foto și un scurt filmuleț.

Eva Green vedeta noului calendar Campari 1

Sa lucrezi pentru un brand simbol la nivel mondial precum Campari este o onoare şi un privilegiu. Este ceva foarte special legat de tema anului 2015, deoarece creează un echilibru convingător şi aproape magic între clasic şi contemporan. La baza fiecărei imagini stă încărcătura istorică a fiecărui cocktail clasic Campari, dar ele sunt prezentate dintr-un unghi ultra modern, dând dovada de multă imaginaţie şi stil. Este un fapt incredibil de frumos că, deşi unele dintre reţetele prezentate au peste 100 de ani vechime, sunt încă relevante şi adorate în prezent”, a declarat Eva Green despre colaborarea pentru calendarul Campari 2015.

Eva Green vedeta noului calendar Campari 3

Calendarul Campari este dedicat celebrării istoriei plină de culoare a băuturii ce emană pasiune şi poveştilor celor mai iubite 12 cocktailuri clasice, având ca ingredient principal pasiunea. Fiecare lună este dedicată unui cocktail clasic şi descrie în imagini frumoasele şi prea puţin cunoscutele anecdote, poveşti şi curiozităţi din spatele fiecărei reţete.

Eva Green vedeta noului calendar Campari 4

În spatele fotografiilor celei de-a 16-a ediţii a renumitului calendar stă Julia Fullerton-Batten, un fotograf recunoscut la nivel mondial şi, totodată, prima femeie fotograf care a colaborat cu renumitul brand pentru acest proiect anual.

Eva Green vedeta noului calendar Campari 7

Pe actrita franceza Eva Geeen, o vom vedea luna viitoare în ‘Sin City: A Dame to Kill For’, regizat de Robert Rodriguez, filmul urmând să aibă premiera pe 22 august.

Eva Green vedeta noului calendar Campari 0

 

Cara Delevingne, designer pentru DKNY!

cara-delevingne-dkny

Modelul Cara Delevingne demonstreaza ca nu este doar o fata frumoasa cu sprancene groase si indraznete!

Cara-Delevingne-wearing-Burberry-at-Art-of-the-Trench-Shanghai

Saptamana trecuta, englezoiaca in varsta de 23 de ani a debutat ca actrita in serialul TV Timeless, a aparut in Campania Globala de toamna-iarna 2014 a casei de moda Burberry si a anuntat lansarea unei colectii capsula cu DKNY!

Cara DKNY

Dupa ce a fost imaginea brand-ului DKNY doi ani la rand, Cara Delevingne a primit provocarea de a creea o colectie capsula pentru linia young Donna Karan New York, ce va contine 15 piese unisex printre care se vor afla tricouri, maiouri, caciuli beanies si jachete bomber din piele.

Burberry-Beauty-Lip-Velvet-Cara-Delevingne

“Intotdeauna am fost incurajata sa imi aduc contributia, stilul personal si ideile in aceasta relatie profesionala. DKNY este un brand urban si indraznet, dar care pune accent pe stilul personal!”, a declarat Cara.

Burberry-Prorsum-Womenswear-Autumn_Winter-2014Burberry-Prorsum-Womenswear-Autumn_Winter-2014 0

 

 

Armani Exchange a lansat bijuterii realizate din arme de foc şi gloanţe topite

Armani Exchange  bijuterii realizate din arme de foc şi gloanţe topite

Casa de modă Armani Exchange a realizat o colecţie de brăţări unisex confecţionate din metal reciclat, materie primă obţinută prin topirea armelor de foc şi a tuburilor de cartuş confiscate de poliţie.

Create în parteneriat cu „Liberty United”, un brand filantropic care produce bijuterii, care militează pentru reducerea violenţei provocate de folosirea armelor de foc în Statele Unite, brăţările au fost imprimate, fiecare în parte, cu seria armei din care au fost confecţionate.

O brăţară costă aproximativ 100 de dolari şi este disponibilă în două mărimi, 20% din profitul obţinut din vânzarea colecţiei urmând să fie donat programelor destinate reducerii violenţei armate, conform declaraţiilor reprezentanţilor casei de modă Armani Exchange.

Colectia Armani Exchange 0

 

Împletitura cu aspect antic simbolizează unitatea, potrivit lui Peter Thum, fondatorul „Liberty United”, iar numerele unice sunt, probabil, cele mai marcante caracteristici ale accesoriilor. „Numărul acela este tot ce mai rămâne din armă. Este ca o urmă de ADN”, a declarat Thum.

Această linie de bijuterii se adaugă unei colecţii mai mari de inele, brăţări şi coliere marca „Liberty United”.

Povestea „Liberty United” a început în urmă cu 14 ani, în timpul unei călătorii în Africa, unde Peter Thum a început să adune armele AK47 interzise pe continent, să le topească şi să le recicleze, transformându-le în bijuterii.

„Fiecare bijuterie reprezintă o armă care nu va mai ucide pe nimeni”, a spus Philip Crangi, designer „Liberty United”.

Colectia Armani Exchange

H&M va lansa rochia de mireasă de aproape 300 de lei

Retailerul suedez vine în ajutorul viitoarelor mirese care nu vor să cheltuiască o avere pe rochia de mireasă cu o versiune accesibilă a piesei vestimentare.

În măsura în care costul unei nunţi se ridică la peste 10.000 de euro, în medie, în România, orice modalitate de restrângere a bugetului este bine venită în numeroase cazuri.

Pentru miresele care nu văd de ce trebuie să cheltuiască o mică avere pe o rochie ce va fi purtată o dată, cel mai probabil va fi şi distrusă într-un pictorial incendiar, lanţul de magazine suedez va lansa o versiune mult mai ieftină a acestei piese vestimentare.

Inspirată de atmosfera anilor ’30, rochia de mireasă este simplă, înfrumuseţată cu broderie la baza decolteului, pentru cele care nu vor nimic pretenţios la nunta lor.

 

„Gama noastră de produse include foarte multe rochii de petrecere, dar am vrut să oferim ceva şi celor care urmează să se căsătorească: o rochie accesibilă şi minunată”, a spus unul dintre reprezentanţii brandului.

După ideea că oricine ar trebui să-şi permită o rochie grozavă de mireasă, retailerii internaţionali, precum Topshop, au încercat în trecut să ofere astfel de variante. „Sunt nehotărâtă în ceea ce priveşte această rochie. Este grozav că există şi opţiunea unei piese ieftine, dar, în acelaşi timp, mireasa trebuie să arate cel mai bine în ziua nunţii ei”, spune editorul unei publicaţii pentru mirese.

Retailerul suedez, reprezentat în acest sezon de Miranda Kerr, va pune la dispoziţie rochia în magazine începând cu finalul acestei luni.