Modele Romania Modele Romania

Povestea rochiei de mireasa purtata de Alina Maria Binder

Alina Maria Binder s-a măritat, duminică, 30 septembrie, cu fostul principe Nicolae, la Sinaia, în prima nuntă regală din România, din ultimii 70 de ani. Iar aceasta a ales să poarte o rochie de mireasă creată de un brand românesc.

Rochia, care a fost creată de brandul Parlor, a atras toate privirile oamenilor care au mers la Sinaia pentru a-i susține și felicita pe miri. Mii se oameni au fost cu ochii pe Alina, care a purtat o rochie spectaculoasă, cu inspirații occidentale, dar și tradiționale.

Creatorii rochiei au găsit surse de inspirație și referințe istorice atât în ținutele tradiționale purtate în România rurală a anilor trecuți, cât și în ținutele de mireasă occidentale, purtate de regalități.

Țesăturile alese sunt nobile, rochia fiind creată din 14 metri de mikado de mătase, voalul din patru metri din tul de mătase brodat manual cu flori de câmp, acestea fiind florile preferate ale soției lui Nicolae Medforth Millls. Croiala i-a pus în valoare silueta, iar Alina Binder a arătat superb în rochia cu spatele gol.

Ca detalii, pe lângă broderie au fost folosiți nasturi îmbrăcați în mătase, manșete desfăcute și un pliseu, care este un detaliu subtil inspirat din ținutele de seară purtate de doamnele din perioada anilor 1800.

 

Madonna – a îmbracat o rochie a brandului românesc Murmur in cel mai recent turneu

Madonna-performing-in-Montreal

Cel mai recent turneu al Madonnei – Rebel Heart, al 10-lea al carierei sale, a luat startul în Canada, iar fanii canadieni și din tot restul lumii au avut ocazia să o admire pe Regina Muzicii Pop în timpul reprezentației incendiare, și în postura de călugărită.

Pentru acest moment, diva a îmbracat o rochie Murmur, brandul românesc, semnat de designerul Andreea Badala, ale cărei creaţii le-a mai purtat.

Madonna-performing-in-Montreal 1

Colaborarea dintre MURMUR și Madonna a început in anul 2014, când artista a purtat pe scena Premiilor Grammy un corset MURMUR cu un costum Ralph Lauren. După acest eveniment, Madonna a cerut în continuare piese MURMUR pentru diferite proiecte și apariții publice.

Madonna-performing-in-Montreal 0

Rochia de calugăriță, din colecția Mumur Roleplay, o linie dedicată spațiului fanteziei, este unul dintre cele mai atractive costume ale acestui turneu. Astfel îmbrăcată, Madonna a interpretat bine cunoscutele cantece Holy Water și Vogue şi și-a aratat încă o data super puterile, învârtindu-se pe o cruce de metal urcata pe o alta dansatoare, apoi luand parte alaturi de dansatori la reinterpretarea scenei Cina cea de Taina.

Madonna-performing-in-Montreal 2

Pe toată perioada turneului mondial, garderoba Madonnei include piese semnate de branduri precum Prada, Miu Miu, Jeremy Scott for Moschino, Gucci și Alexander Wang, cel din urma creând si el o rochie de calugăriță.

madonna

Vedetele adoră modelele de eşarfe create de Malvina Cservenschi!

Eşarfele Malvensky din colecţia Marame, create de Malvina Cservenschi, au mare succes în rândul vedetelor din România!

Lansate de curând la New York, în cadrul unui eveniment glam, eşarfele create de Malvina Cservenschi sunt inspirate din portul tradiţional românesc.

Prin colecţia Marame, designerul de accesorii îşi propune să readucă în atenţia fashionistelor motivele tradiţionale.

Pline de culoare şi cu imprimeuri sofisticate, eşarfele Marame au cucerit New York-ul, dar şi Bucureştiul.

Printre clientele fidele ale Malvinei Cservenschi se află Valentina Pelinel, Rhea Costa, Raluca Lăzăruţ şi Dana Rogoz, toate cunoscute ca fashioniste convinse.

Malvina însăşi poartă eşarfele creaţie proprie la fiecare ocazie şi ştie cum să le asorteze aşa încât să le pună foarte frumos în valoare.

La cea mai recentă apariţie a ei la un eveniment monden, unde a purtat o ţinută simplă cu blugi, tricou alb, jachet de piele şi pantofi nude. Ca accesoriu a folosit o eşarfă Marame cu roşu şi roz!

ModeleRomania news – Musette, brand 100% romanesc la Paris

Musette, brand-ul femeilor puternice si independente, a inaugurat deschiderea primului boutique la Paris, în cel mai en vogue cartier, Le Marais.

Puteţi găsi aici colecţia de bază pentru femei, precum şi linia dedicată bărbaţilor, dar şi piese în linia dedicată bărbaţilor create doar pentru această locaţie.

Spaţiul se măndreşte şi cu o zonă de private shopping, unde cei mai pretenţioşi pot face cumpărături în intimitate.

În plus, clienţii îşi pot personaliza accesoriul preferat printr-o culoare specială sau o textură inedită, în funcţie de opţiunile disponibile.

Boutique-ul este situat pe Rue Saint Martin, nr.69, Paris.

Spor la cumpărături dragi parizieni!

Ostra-Berdo: modele de bijuterii cu personalitate

Ostra-Berdo este o linie românească de bijuterii ce combină materiale precum alamă, cupru, piele, lemn sau os, în forma lor naturală, pentru a crea o poveste atemporală despre amintiri, magie, munţi şi mare, redată într-o manieră minimalistă.

Conceptul brand-ului este complet dislocat de trendurile sezoniere şi încurajează puternic ideea de personalizare şi preţuire a fiecărui obiect în parte.

Toate piesele – brăţări şi coliere din cupru şi alamă, accesorii din piele cu mărgele şi franjuri – au un aer vintage, dar se aliniază perfect direcţiilor contemporane.

 

Fiecare bijuterie este lucrată manual, de unde şi micile diferenţe dintre ele.

WOLF 25 – un nou brand românesc de accesorii in modele minimaliste

WOLF25 este un nou brand de accesorii “made in RO”, ce pare să se prezinte cu produse minimaliste şi sigure de ceea ce ele aduc atunci când le veti purta: identitate. Pe principiul “we love to love”, WOLF25 vine să completeze ţinutele noastre şic, dar simple.

WOLF25 se dedică lărgirii orgizontului şi felului în care vedem lumea. Este vorba despre lucrurile simple din viaţă pe care ar trebui să le apreciem în prezent.

Brand-ul de accesorii, aflat la început de drum, promovează creşterea personală şi încurajează independenţă, în timp ce îndeamnă o întoarcere la adevăratele valori ale vieţii: iubire, încredere şi un pic mai multă dragoste.

Cine este mintea creativă din spatele brand-ului WOLF25? Numele ei este Penelope Pope şi are 25 de ani :

“WOLF 25 s-a născut din dorinţa de a nu mai amâna nimic. S-a născut din plăcerea de a trăi, din recunoştinţa pentru ceea ce există acum. Reprezintă o extensie a ceea ce sunt şi a ceea ce încerc să devin, în egală măsură. Am înfiinţat WOLF 25 când am împlinit 25 de ani. A fost o reîntoarcere, după trei ani de pauză în crearea de accesorii, la un proiect care nu mai are deadline de data aceasta pentru că e un proiect de-o viaţă.”

ATU – un nou brand românesc

ATU este cel mai recent brand românesc , iar creaţiile sunt ca o gură de aer proaspăt.

Colecţia ATU primăvară-vară 2012 este lejeră, în tendinţe – imprimeuri şi culoarea albastru mediteranean, este minimalistă pe alocuri, iar look-urile sunt „curate”.
ATU optează în acest sezon pentru simplitate şi rafinament, elemente la care râvnesc majoritatea consumatorilor feminini cu experienţă. În spatele ATU Body Couture se pare că stau tineri creativi instruiţi în UNARTE, care îşi doresc să aducă pe piaţa românească ţinute perfecte, din materiale de calitate.
Brand-ul românesc nu vrea să i se pună încă un label, vrea să respire liniştit, să înceapă cu dreptul şi cu bun gust, astea sunt ATU-urile lor şi piaţa noastră chiar avea nevoie de ele.Colecţia prezentă, chiar daca este de vară, ea este atemporală şi cuprinde: rochii, bluze, fuste şi chiar accesorii – gulere şi manşete.
Un lucru care o să va  surâdă la această colecţie, pe lângă creaţiile din bumbac sau tul elastic sunt preţurile mici şi faptul că piesele le puteti personaliza.