Modele Romania Modele Romania

Modele la moda de cizme UGG pentru iarna

Practice, comode si cu design din ce in ce mai atractiv, cizmele UGG nu pot sa lipseasca din garderoba de zile reci a oricarei femei. Ultramodernele cizme din piele de oaie tind sa cucereasca teren pe zi ce trece si sa inlocuiasca botinele, bocancii si cizmele cu toc.

De la o pereche la o intreaga colectie de Ugg-uri nu sunt decat cativa pasi, caci sunt atat de comode si caldute incat in cazul lor daca nu e dragoste la prima vedere, atunci sigur e dragoste la prima incaltare. Indiferent de stilul, varsta sau personalitatea fiecarei femei, cizmele UGG sunt extrem de versatile. Purtate cu jeansii preferati si cu un hanorac, ele devin perechea de cizme iconice pentru stilul casual din orice garderoba. Dar pot fi si foarte chic – cu rochia si cu atitudinea potrivite.

 

Cele mai frumoase modele de rochii de mireasă – Rosa Clara

Pentru primăvară-vară 2013, brand-ul spaniol de rochii de mireasă, Rosa Clara, ne face câteva propuneri cărora nu cred ca le vom rămâne indiferente. Rosa Clara este cunoscută pentru ţinutele moderne, însă în acelaşi timp de o eleganţă clasică.

În vara 2013, Rosa Clara aduce rochii voluminoase, pentru mireasa care îşi doreşte să fie o prinţesă în Marea Zi, dar şi modele ceva mai minimaliste sau faimosul look sirenă, pentru tinerele în pas cu moda.

Dacă înainte vi se părea un vis să găsiti acea rochie de mireasă care va face dintr-o femei, o lady, acum Rosa Clara va poate îndeplini visul, ca zâna din povestea Cenuşăresei.

Elementul cheie al colecţiilor Rosa Clara este volumul, dar unul minimalist. Fustele sunt voluminoase, însă corsetele au aplicaţii delicate, care pun în evidenţă silueta feminină.

Rosa Clara, încă din anii ’90, creează rochii aşteptate atât de miresele romantice, cât şi de cele care îşi doresc un pic de senzualitate în ţinuta pentru ziua nunţii. Multă lume asociază creaţiile spectaculoase cu cele haute couture, însă ele vin la preţuri accesibile chiar şi pentru mireasa care trebuie să respecte un buget.

Rochiile Rosa Clara sunt disponibile numai în cele mai selecte boutique-uri din lume, în Spania, Portugalia, România, Anglia, Belgia, Hong Kong, Grecia şi Statele Unite ale Americii.

Campania H&M pe ModeleRomania

Brand-ul H&M a lansat o nouă campanie de promovare a creaţiilor vestimentare pentru toamnă/iarnă 2012-2013 în care prezintă un concept inedit adoptat de curând: Divided Grey.

Iniţial această colecţie a fost destinată doar bărbaţior, dar mai târziu designerii au decis să includă şi piese vestimentare feminine. 

Georgia May Jagger, model pentru colectia de bijuterii a creatoarei Vivienne Westwood

Cu toate că debutul colecţiei de bijuterii a lui Vivienne Westwood a avut loc la Săptămâna Modei din Paris, odată cu colecţia pentru primăvară-vară 2013, designer-ul de abia acum a dezvăluit mai multe detalii, inclusiv faptul că Georgia May Jagger este imaginea campaniei.

Campania colecţiei „Gainsborough”, care o are ca ambasadoare pe tânăra Georgia, de numai 20 de ani, a fost fotografiată de Juergen Teller şi este creată din materialul Palladium.

“Am ales-o pe Georgia May deoarece este absolut superbă. Este atât de frumoasă şi arată spectaculos cu aceste bijuterii.”, a spus designer-ul.

Colecţia de bijuterii marca Vivienne Westwood este o reacţie modernă la Paris, iar metalul din care a fost creată este noul material IT al industriei şi preferatul designer-ului controversat.

 “Gainsborough” cuprinde numai nouă piese: colier, tiara şi cercei, decorate cu diamante şi safire.

Ce modele de lenjerie intimă se poartă toamna asta!?

Abbey Clancy, Sarah Harding, Peaches Geldof şi multe alte modele şi vedete din diferite domenii au prezentat la Londra cele mai noi tendinţe în materie de lenjerie intimă.

“London Lenjerie” a reunit mulţi creatori celebri de lenjerie printre care Agent Provocateur şi Atsuko Kudo.

Aceştia şi-au prezentat propunerile în materie de desuuri pentru acest sezon într-un show incendiar la care au asistat multe vedete.

Au defilat pe podium modele internaţionale, vedete, dar şi manechine XXL, toate la fel de sexy şi de aplaudate.

Se pare că în materie de lenjerie nu prea există nişte tendinţe clare. Se poartă şi albul, şi negrul, şi lenjeriile simple, dar şi cele complicate şi ultra sexy.

Una din cele mai aplaudate prezenţe a fost Sarah Harding care a apărut pe catwalk într-o ţinută de fată rea compusă din desuuri şi cizme negre. Negrul este în continuare considerat o alegere sexy pentru lenjerie, dar casele de modă au prezentat şi ţinute florale colorate şi proaspete, dar şi ţinute angelice în alb sau glam în auriu şi argintiu.\\

Maison Martin Margiela modele pentru colectia H&M

 

S-au lansat fotografiile cu toată colecţia Maison Martin Margiela pentru H&M, colectie care se va lansa in magazinele din intreaga lume pe 15 noiembrie.
Margiela a creat pentru H&M atât produse pentru femei, cât şi pentru bărbaţi.
Pentru toamna 2012, femeile se pot aştepta la tot felul de paltoane, geci şi cardigane, dar şi la accesorii „must have” cum sunt geanta plic în formă de bomboană sau portofelul în formă de mănusa.

Fiecare articol în parte este însemnat cu câte o etichetă unică, indicând astfel sezonul din care provine, de pe tot parcursul celor 23 de ani de la înfiinţarea casei de modă.

 Articolele cele mai semnificative din arhiva casei Maison Martin Margiela sunt recreate în forme şi materiale actualizate şi sunt oferite publicului larg ca un rezumat exclusiv al istoricului lor.

Doutzen Kroes model pentru Tiffany & Co.

Tiffany & Co. îşi „schimbă hainele” pentru sărbători, iar când Doutzen Kroes nu se pregăteşte pentru următorul show Victoria’s Secret, aceasta se pare că devine, ca un cameleon, o Grace Kelly a zilelor noastre.

Pentru noua campanie de bijuterii Tiffany & Co. Doutzen dă dovadă de graţie extremă, iar fotograful Michael Thompson a facut minuni, păstrând imaginea curată.

În fotografiile de mai jos, alături de Doutzen se află şi modelul Grace Gao, care se află la prima ei campanie mare.

Doutzen şi Grace vor face multe femei să râvnească la bijuteriile de lux pe care le poartă, în special colierul şi diadema, respectiv colierul retro cu piatră albastră.

Kate Hudson revine ca model în campania Ann Taylor pentru sărbători

Kate Hudson continuă colaborarea cu brand-ul Ann Taylor, iar pentru sărbătorile de iarnă cu  ţinute feminine, de o eleganţă clasică.

Cu toate că este încă mult prea devreme sa ne  gândim la sărbători, Ann Taylor pregăteşte din timp propunerile pentru una dintre cele mai aşteptate luni, cea cu sărbătorile de iarnă.

Luându-şi în primire rolul cu responsabilitate, Kate Hudson arată spectaculos în ţinutele Ann Taylor, fotografiate în această campanie de Norman Jean Roy.

Pentru luna decembrie, putem merge cu încredere pe peplum şi imprimeuri îndrăzneţe, alb cu negru, în ţinutele de zi, şi elemente glamour sau animal print pentru petrecerile nocturne.

„Sărbătorile sunt o perioadă atât de aglomerată, încât este drăguţ să vezi că Ann Taylor s-a gândit la o colecţie unde ţinutele de zi se pot transforma imediat în look-uri de seară. Bijuteriile sunt impunătoare, dar sexy, şi sunt îndeajuns de sclipitoare chiar şi pentru un cadou.”, a spus Kate Hudson.

Accesorii inedite:noile modele de bijuterii parfumate

Parfumierii Tom Binns si Lisa Hoffman au lansat luna aceasta o colectie ce revolutioneaza lumea bijuteriilor. Creatiile acestora sunt parfumate, permitand nu numai incorporarea unor esente in bujuterie, ci si schimbarea miresmelor dupa bunul plac al posesoarei.

Bratarile, colierele si cerceii au atasate mici bilute de lemn, puternic parfumate, care se pot schimba intre ele si care isi patreaza proprietatile timp indelungat.

Bijuteriile parfumate ofera astfel confortul ideii ca un parfum poate fi “purtat” si schimbat in functie de starea posesoarei, fara a se denatura in contact cu pielea. Cei doi designeri de parfumuri au creat aceste bijuterii pornind de la ideea ca femeile isi dau cu parfum in aceleasi locuri in care isi pun bijuteriile (la gat si incheieturi).

Doritoarele pot achizitiona aceste bijuterii online, costurile lor incepand de la 200 de dolari pentru cercei, 250 de dolari pentru coliere si 300 de dolari pentru bratari. Flacoanele cu bilute parfumate se pot achizitiona separat la pretul de 20 de dolari.

Tom Binns si Lisa Hoffman nu sunt primii care au lansat bijuterii parfumate. In urma cu 3 ani, Jean Paul Gaultier a propus o editie limitata de bijuterii si accesorii impregnate cu parfum, dar fara posibilitatea schimbarii esentelor.

Brad Pitt: imaginea Chanel – afla pe ModeleRomania

Brad Pitt este protagonistul ultimei campanii de promovare a celebrului parfum Chanel No. 5. El este primul actor care apare într-un spot publicitar al unui parfum pentru femei.

În trecut, în campaniile publicitare Chanel No. 5 au mai apărut Catherine Deneuve, Nicole Kidman, Audrey Tatou sau Vanessa Paradis. 

1 42 43 44 45 46 55