Modele Romania Modele Romania

Alexandre Vauthier: modele din colecţia iarnă 2012/2013

Alexandre Vauthier este un designer francez cunoscut pentru colaborăriile cu casele de modă Thierry Mugler (1993- 1997) şi Jean Paul Gaultier (1997- 2006) pentru care a realizat mai multe colecţii Haute- Couture. În anul 2009, el a pus bazele casei de modă ce îi poartă numele. Creaţiile sale au fost purtate de celebrităţi precum Beyonce şi Rihanna.

Pentru ultima sa colecţie, designerul a ales o paletă de nuanţe neutre: maro, crem, alb şi auriu. Ţinutele au fost completate de accesorii de aur cu inserţii de cristale Swarovski.

Desigual prezintă colecţia de modele pentru primăvară/ vară 2013

Casele de modă au început să prezinte noile colecţii pentru următorul an. În această categorie se înscrie şi brand- ul spaniol Desigual. Colecţia propusă este foarte interesantă şi cuprinde rochii lejere, fuste scurte şi pantaloni monocromatici. 

Imprimeurile utilizate sunt variate, predominând cele florale, dungile şi bulinele. Accesoriile sunt discrete: coliere de dimensiuni reduse şi genţi simple.

Asian Moods Resort 2012 by Simona Semen – pe ModeleRomania

Simona Semen nu este un nume nou în industria modei, însă de data aceasta vine cu o colecţie ce explorează spiritualitatea, Asian Moods Resort 2012. Înainte de a va  învălui în misterul colecţiei pret-a-porter, Heaven Inside, pentru toamna 2012, Simona va mai lasă să va bucurati de vară.

Publicul a făcut cunoştinţă prima oară cu o parte din această colecţie, cu ocazia evenimentului Soirees de la Mode, ediţia cu numărul XII. Asian Moods reprezintă o tentativă de a se întoarce la origini şi tradiţii, unde haina în maniera reinterpretată de Simona are funcţii contemporane de estetică şi reflectare personală.

Pentru crearea acestei colecţii, creatoarea a apelat la tehnici tradiţionale de croitorie japoneză, iar ţinutele ne uimesc prin actualitate şi versatilitate. Chimonoul pare să fie personajul principal feminin al colecţiei, însă chiar şi el a fost transformat cu ajutorul materialelor: voal şi tafta.

Personajul principal masculin sunt pantalonii hakama care simbolizează – prin cele 7 pliuri dispuse inegal în faţă şi spate – curajul, caritatea, dreptatea, respectul, sinceritatea, loialitatea şi onoarea.

Piesele neo-etnice ale colecţiei Asian Moods sunt comode, purtabile şi inedite, în culori calde, de vară: bej auriu, aramă stinsă, iar în campania de mai jos, făcută de fotograful Doina Ionescu, va veti întâlni cu ele pe modelele Medeea Pintilie şi Adriana Andreicuţ.

Fotografiile campaniei au fost realizate exclusiv pe film, pentru a întregi întoarcerea la origini şi puntea trecutului cu prezentul explorate în colecţie. Campania l-a avut ca art director pe Alin Galatescu, iar ca locaţie a fost ales Podul Basarab.

Ludmila Corlăteanu, noile modele din colecţia “The Swan Lady”

Atunci când o colecţie te determina sa iti faci  un “wishlist” mental, ştii clar că este specială.

Acest lucru s-a întâmplat şi cu cea mai recentă colecţie Ludmila Corlăteanu, “The Swan Lady”, pentru toamnă-iarnă 2012.
Cu primele fotografii o sa va dati seama că este o colecţie completă, feminină şi versatilă, fiind perfectă atât pentru ţinutele de zi cu zi la birou, cât şi pentru evenimente de gală.

„În fiecare sezon îmi aleg ţesăturile şi decid pe ce culori voi merge. De data aceasta am hotărât să aleg doar albul şi negrul (şi un pic de roşu), ca să menţin interesul vizual pe detaliile de croi sau contrastul de facturi ale ţesăturilor. M-a ajutat şi frumuseţea dantelei aurii (marca Sophie Hallette), care se contopea cu nuanţa pielii. În piesele mele preferate ea joacă rolul unui suport aproape invizibil, dar foarte preţios la o privire mai apropiată.”
După cum puteti veti vedea  culorile sunt simple, însă accentul pică pe fiecare rochie şi o face să iasă în evidenţă.”

“Drama” se petrece pe partea din spate a ţinutei unde Ludmila  folosit tehnici de decupare a voalului creponat.

Din acestea şi încă alte detalii s-a compus o colecţie splendinda de rochii semnata Ludmila Corlăteanu!

Isabella Rossellini în campania pentru noile modele Bulgari

Actriţă, muză, artist consacrat, Isabella Rossellini este considerată una dintre cele mai frumoase femei din lume, iar acum o puteti vedea în cea mai recentă colaborare Bulgari, dar şi ca imagine a genţilor pentru noul sezon.

Deşi de-a lungul anilor, are 60 de ani, Isabella a mai colaborat cu brand-ul Bulgari, este pentru prima oară când şi-a asumat rolul de ambasadoare a celei mai noi campanii.

Prima dată când cele două nume s-au asociat pentru o serie de genţi a fost în anul 2010, iar acum colaborarea continuă şi are parte de o campanie făcută de fotograful revoluţionar, Annie Leibovitz.

„Legătura mea cu Bulgari datează de pe vremea copilăriei, când o însoţeam pe mama în magazinul istoric de pe strada Via Condotti din Roma”.

Prima fotografie a campaniei scoate în evidenţă eleganţa clasică a lui Isabella şi luxul brand-ului Bulgari, fiind stilizată de George Cortina. Advertorialele vor fi lansate oficial în septembrie 2012.

Fiica a două legende cinematografice, Ingrid Bergman şi Roberto Rossellini, Isabella a fost considerată mereu o emblemă a frumuseţii sofisticate, dar naturale.

„O geantă este un accesoriu indispensabil pentru o femeie, de aceea am încercat să transformăm acest obiect într-unul elegant, de lux, ca o bijuterie. Mi-am pus amprenta pe genţi cu ajutorul desenelor pe care le-am făcut pentru filmele mele, cu intenţia de a combina arta, desing-ul, moda, cinematografia, umorul şi eleganţa.”

Mango modele toamnă/iarnă 2012-2013

Toamna este unul dintre anotimpurile mele preferate, vine perfect când deja nu mai suportăm canicula şi este romantic. Mango este unul dintre brand-urile retail care ne propune în fiecare sezon ţinute elegante şi feminine, iar toamna 2012 nu este o excepţie.

Dacă nu mai aveti răbdare până o să intre noua colecţie Mango pentru toamnă/iarnă 2012-2013 în magazine, în galeria foto puteti vedea cel mai recent lookbook. Cui nu îi place să ştie din timp ce îl aşteaptă în noul sezon, te simţi parcă mai puternic.

La Săptămâna Modei din Barcelona, Mango şi-a prezentat această colecţie, una cu ţinute atât pentru trecerea dintre vară şi toamnă, cât şi pentru zilele friguroase ale anotimpului rece. In acesta colecţie  culorile  vor lumina zilele în care natura  intră treptat în stare de hibernare.

În catalogul colecţiei veti face cunoştinţă cu ambasadoarea brand-ului, modelul Anna Selezneva în ţinute perfecte atât pentru birou, cât şi pentru ieşirile cu prietenii.

Un“wishlist”plin de inspiratie : sapca de inspiraţie army, cureaua cu lanţ auriu, geaca vintage din piele, pantalonii albi, cei cu imprimeu, dar mai ales cei cu dungi şi paltonul roşu.

Mango toamnă/iarnă 2012-2013 ne propune o vară cu influenţe army, rockish, de “femeie fatală”.

Accesorii si modele noi de la Swarovski pentru toamnă-iarnă 2012

În acest sezon, Swarovski va invită să descoperiti o colecţie inedită de accesorii feminine pe care le puteti pune pe o brăţară. Americanii le numesc “charms”, iar pentru toamna 2012 ele au fost inspirate de colecţia “Kingdom of Jewels”, ceea ce înseamnă influenţe rock, pariziene, chinezeşti şi chiar din epoca Barocă.

“Iubesc ideea de a fii capabil să îţi schimbi bijuteriile în funcţie de emoţii, ţinute sau ocazii. Aceste accesorii oferă oportunitatea distractivă de a-ţi exprima starea din acel moment. Am creat aceste bijuterii atât pentru femeia cu gusturi clasice, cât şi pentru cea rockish.”, a spus directorul de creaţie, Nathalie Colin, despre universul pe care îl puteti alcătui chiar dumneavoastra după preferinţe.
 

Elementele care domină această colecţie de brăţări sunt: tema muzicală, rock-ul, culoarea neagră, capul de schelete, chitara, microfonul, aripile, lacătul cu inimă şi cheie, florile, crucile, coroanele, căstile iar dacă nu va plac brăţările, puteti să va reorientati către broşe.

Dacă într-o vi s-a făcut dor de mult iubitul Paris, atunci Swarovski a pregătit special pentru dumneavoastra o colecţie de “charms” cu pantofi, geantă, ochelari şi nu putem să uităm de cana cu cafea şi o prăjitură macaroon.

În această toamnă, Swarovski a pregătit o colecţie de bijuterii cu multe surse de inspiraţie, ceea ce oferă libertate purtătorului să se exprime cu umor şi eleganţă, apelând la diferite lumi pentru a crea un look personal şi unic.

Designeri români la Săptămâna Modei de la Berlin vara 2013

Weekend-ul trecut a luat sfârşit Săptămâna Modei de la Berlin cu prezentările pentru sezonul primăvară-vară 2013. După ce Irina Schrotter a uimit cu creaţiile pentru anul viitor, ziua de sâmbătă a fost deschisă de alte trei brand-uri româneşti: Adelina Ivan, Twenty(2)too şi Patzaikin.
 
Sub umbrela “Romanian Designers”, label-urile Twenty(2)too, Adelina Ivan şi Patzaikin au prezentat trei direcţii creative diferite, fiecare cu un mesaj clar şi un target specific. Prezenţa românească la „Berlin Fashion Week” a fost posibilă datorită Asociaţiei FIT -Asociaţia designerilor şi producatorilor de colecţii proprii din industria textilă românească.

Adelina Ivan primăvară-vară 2013

Colecţia Adelina Ivan ne-a minunat vizual cu o mulţime de buline feminine, în ţinute minimaliste şi vaporoase datorită materialelor şi a culorilor precum albastru şi gri, dar şi a non-culorilor alb şi negru. Această colecţie are la bază geometria formei şi deviaţiile ce pornesc de la formele geometrice: romburi, triunghiuri, dungi şi puncte.

Designer-ul şi-a găsit inspiraţia în opera de artă a lui Victor Brauner, astfel încât colecţia dezvăluie poveşti impresionante prin intermediul modelelor marcate de săgeţi, ţinte şi cercuri ce prind viaţă în inconştient.

Twenty(2)too primăvară-vară 2013

Twenty(2)too este un brand la cârma căruia stă Mihai Dan Zarug, iar pentru vara 2013 acesta ne prezintă colecţia masculină „New Music for Old Boys”. Designer-ul şi-a găsit inspiraţia pentru această colecţie într-o experienţă personală de la Berlin – acesta a asistat la o invazie Navajo Robotic.

Colecţia pentru vara viitoare vorbeşte despre un tărâm neprietenos, Africa, populat de oameni cu feţele şi corpurile vopsite, purtând măşti din mărgele ce seamănă izbitor cu accesoriile care încă se mai realizează în zona Maramureşului.

Patzaikin primăvară-vară 2013

Într-un timp scurt, Patzaikin – cu Olah Gyarfas (Rozalb de Mură) la cârmă – şi-a făcut un nume pe piaţă şi nu se abate de la conceptul eco pe care este construit brand-ul.

Pentru primăvară-vară 2013, colecţia propune o paletă cromatică restrânsă, linii de croi experimentale, materiale şi accesorii realizate special în zona Deltei.  

Staccato, un brand asiatic de pantofi ajunge în România

În vara 2012, asiaticii Staccato, din Hong Kong, vin pe piaţa din România cu o colecţie colorată de pantofi.

Staccato este unul dintre cele mai cunoscute brand-uri de încălţăminte din lume, iar de luna aceasta ne onorează cu prezenţa în Bucureşti (AFI Palace Cotroceni) şi în Iaşi (Palas Mall).

Label-ul este cunoscut pentru spiritul tineresc şi pantofi care va vor reîmprospăta garderoba. Originar din capitala Japoniei, Staccato este sinonim cu eleganţa contemporană şi se adresează femeilor sofisticate, cu spirit ludic.

Prima colecţie Staccato pe piaţa românească este cea de primăvară-vară 2012 şi poartă denumirea de “Working Runway”. Această gamă este dedicată femeii active şi propune sandale cu şi fără platformă, sandale cu toc şi papuci cu talpa groasă pentru birou.

În “Working Runway” predomină nuanţele neon, verde, portocaliu, galben şi materialele îndrăzneţe, modelele transformând orice purtare într-o experienţă cu stil. Motivele etnice şi exotice va dau întâlnire în această colecţie cu care puteti să va alcătuiti ţinute: rebele, de nomadă sau demne de o frumuseţe inteligentă.

Dungile, bulinele şi carourile sunt detalii cheie, pe care fashionistele le vor integra perfect în outfituri îndrăzneţe. Piesele de rezistenţă ale colecţiei merg perfect cu pantaloni scurţi, fustele mini sau rochiile maxi.

Kate Moss pentru Salvatore Ferragamo, modele pentru campania de toamnă 2012

Kate Moss nu pare să îmbătrânească, iar cea mai recentă campanie pentru colecţia de toamnă 2012 a brand-ului Salvatore Ferragamo susţine această afirmaţie. Să fie oare natural sau e vina Photoshop-ului folosit în mod exagerat?

Fie că se căsătoreşte, face fotografii pentru Terry Richardson sau apare în campanii, nu cred că ne vom sătura vreodată de imaginea supermodelului revoluţionar, Kate Moss. Fotografiile pentru campania Ferragamo au fost făcute în Ambasada Rusiei din Berlin şi ne prezintă o Kate Moss cu zece ani mai tânără.

Campania Salvatore Ferragamo pentru toamnă/iarnă 2012-2013 a fost fotografiată de Mikael Jansson şi vrea să redea povestea impunătoare a unui ţar rus, înconjurat de ţinute glamour. Pe lângă celelalte modele ale campaniei, Karmen Pedaru şi Sean O’Pry, Kate Moss pare să fie o statuetă din ceară de la muzeul Madame Tussaud.

Nu ştiu de ce a fost Kate atât de editată în Photoshop, dacă cei de la Ferragamo îşi doreau o figură tânără, de ce nu au optat pentru altcineva? Cu toate acestea, vibe-ul de monarh pe care îl emană Kate Moss nu ştiu dacă putea fi interpretat de altcineva.

Colecţia pentru toamnă 2012 ne prezinţă ţinute de inspiraţie militară în combinaţie cu elemente romantice. Datorită acestei campanii ne putem da seama unde se regăseşte inspiraţia lui Massimiliano Giornetti pentru noul sezon.

Fotografiile vor fi lansate în mod oficial începând cu luna septembrie.