Modele Romania Modele Romania

Stradivarius, campanile de modele black&white pentru toamna 2012

Pentru toamna 2012, Stradivarius îşi schimbă “hainele” şi ni le propune într-o poveste “black&white”. În sezonul toamnă-iarnă 2012, brand-ul dedicat femeilor ne recomandă ţinute casual, romantice şi tinereşti, cu un vibe boem, dar în tendinţe.

În galeria foto  va veti întâlni cu campania şi lookbook-ul Stradivarius pentru toamna 2012, iar ambasadoarea acestui sezon este modelul Julia Frauche, fotografiată de Nico. De make-up şi păr s-au ocupat Sonia Pena şi Karim Belghiran, iar styling-ul stă sub amprenta lui Lidia Aguilera.

Campania Stradivarius pentru toamna 2012 atrage imediat atenţia, asta pentru că în acest sezon toate brand-urile par să se reinventeze cu pictoriale inedite. Ţinutele label-ului sunt uşor de adoptat şi cu siguranţă vor aduce elemente moderne în garderoba ce necesită a fi reîmprospătată.
Pentru sezonul friguros Stradivarius va propune câteva piese „must have”, cum sunt jachetele din denim, bluzele lejere şi aplicaţiile punk-glamour. Pentru un look boem optati pentru fuste maxi, jachete de biker, ţinte şi culori închise.

În acest sezon se poartă jacheta din denim cu mânecile imitaţie de piele, brăţările aurii cu ţinte, animal şi camuflaj print, mocasini, skinny jeans şi cămăşile din denim cu un sacou negru pe deasupra.

Ludmila Corlăteanu –noile modele din colecţia toamnă/iarna 2012/2013

The Swan Lady, colecţia Ludmilei Corlăteanu pentru sezonu toamnă iarnă 2012/2013, este caracterizată de liniile clasice, volanele din sifon decupat în formă de pene, detalii din catifea şi trene lungi.

Deşi adoptă un nou stil, mai feminin şi mai exclusivist, brandul Ludmila Corlăteanu păstrează acelaşi slogan: “Made for Supergirls”

“The Swan Lady este doamna care tace, îşi ascunde sentimentele, este stăpână pe sine şi are o putere aparte. Acestea sunt aparenţele. Ce se petrece în interior însă, este o drama şi o luptă constantă între mai multe personalităţi, care dintr-o nefericire şi-au găsit lăcaşul într-un singur corp. Vorba cântecului “sometimes I think I am too many people”. Lupta interioară dintre forţele albe şi negre este realitatea ei zilnică”, spune Ludmila Corlăteanu.

Paleta cromatică este restransă la alb/negru pentru rochiile de zi şi cocktail, iar piesele de seară au inserţii de roşu.

Ţesăturile folosite sunt dintre cele mai preţioase: dantelă Sophie Hallette, sifon creponat de mătase, catifea de mătase.

Colecţia The Swan Lady poate fi achiziţionată din boutique-uri din Cote d’Ivoire, Kuwait, Arabia Saudită, Bahrein şi Qatar, iar în curand si online.

Silence II ,colecţia toamnă/iarnă 2012/2013 semnată de Ştefan Muscă pe ModeleRomania

Pentru sezonul de toamnă/iarnă 2012/2013 designerul Ştefan Muscă propune o colecţie în nunanţe de negru, gri si alb, cu piese caracterizate de reprezentanţii brandului ca fiind simple şi moderne.

Pentru realizarea colecţiei designerul şi-a găsit inspiratia în locurile pe care le-a vizitat în întreaga lume.

“Calatoriile si locurile noi pe care le-am vizitat in ultimul timp au fost intr-adevar o sursa de inspiratie”, spune Ştefan.

Iata cateva  piese vestimentare propuse de  Ştefan Muscă pentru sezonul rece:

Noua colecţie de modele Karl by Karl Lagerfeld, lux la preţ redus

Karl Lagerlfeld a lansat cea de-a doua colecţie a brandului său cu preţuri accesibile, Karl by Karl Lagerfeld.

La fel ca prima colecţie, linia vestimentară este caracteristică stilului personal al celebrului designer, cu un mix sofisticat de haine şi accesorii, printre care jachete tuxedo, gulere ornamentale, rochii cu tăieturi îndrăzneţe, fuste feminine, rochii plisate şi, bineînţeles, nelipsitele mănuşi din piele. Nunaţele predominante ale colecţiei sunt alb şi negru însă Karl a avut grijă să includă şi modele de rochii colorate.

Colecţia are preţuri cuprinse între 40 şi 1800 de euro, iar piesele vestimentare pot fi achiziţionate de pe Net-A-Porter.

Prima colecţie Karl by Karl Lagerfeld a fost lansată în ianuarie, piesele vestimentare epuizându-se într-un timp record.

Karl Lagerfeld a anuntat, în octombrie 2011, că va lansa o linie vestimentară accesibilă, pentru femei, ce se va numi Karl, ce va cuprinde piese vestimentare cu preţuri mai mici.

“Este gustul şi stilul meu actual şi o părere despre cum cred că le-ar plăcea oamenilor să se îmbrace. Îmi doresc haine nu foarte scumpe pe care oamenii să-şi dorească să le poarte. Acesta a fost conceptul meu de foarte mult timp însă partenerii mei de business din trecut şi-au dorit să fie ca Chanel sau Fendi fără să se gandescă la ce este necesar pentru a fi aşa”, a declarat Llagerfeld , la lansarea colecţiei de debut.

Campanie publicitară Guess – fresh pictures pe ModeleRomania

A apărut un pictorial ce promovează colecţia vestimentară pentru sezonul toamnă/iarnă 2012-2013 a brand-ului Guess By Marciano.

 În photoshoot apar modelele Heidi Lindgren şi Klara Wester însoţite de Eugen Bauder.

De coordonarea acestuia s-a ocupat echipa de fotografi Hunter & Gatti.

Iata  ultima colecţie de accesorii lansată de Guess:

Katie Holmes este glamour pentru H.Stern – afla pe ModeleRomania

După ce am primit vestea că unul dintre cuplurile noastre preferate, Katie Holmes şi Tom Cruise, a divorţat oficial, astăzi vedem mai clar ce a pierdut pentru totdeauna actorul: o spectaculoasă femeie cum ar trebuie să fie mereu, înconjurată de bijuterii preţioase de la H.Stern.

Actriţa Katie Holmes ne arată încă o dată latura sa sexy şi fermecătoare în cea mai recentă campanie pentru bijuteriile H.Stern. Katie nici că putea să revină mai bine în atenţia noastră, iar micuţa Suri Cruise are pe cine să urmeze.

Campania a fost fotografiată de Tom Munro şi prezintă o Katie eliberată de constrângerile unei căsătorii pe care nu şi-o mai dorea, alături de cei mai buni prieteni ai unei femei, diamantele. Multe diamante.

Dacă actriţa a făcut furori când s-a dezbrăcat pentru cealaltă campanie H.Stern, sunt curioasă ce feedback o să primească acum.A ici pare mult mai matură şi mai sigură pe ea.

Puternică şi sofisticată, imaginea lui Katie Holmes nu are cum să facă altceva decât să înflorească de acum înainte.

Alexandra Ivaşcu ne prezintă colecţia de modele vestimentare„Four Moments of Love”

Aveti nevoie de o gură de aer proaspăt? Vreti să fugiti de nebunia şi agitaţia contemporană? Nu trebuie să va duceti prea departe: iata colecţia de debut a Alexandrei Ivaşcu, „Four Moments of Love”.

Alexandra Ivaşcu este marea câştigătoare din cadrul Galei Universităţii de Artă şi Design a tinerilor din Cluj. Stilul acesteia a fost de cele mai multe ori descris ca făcând parte din „deconstructivism”, însă unul romantic şi cu totul special.

Colecţia acesteia, „Four Moments of Love”, se învârte în jurul celor patru stadii ale iubirii: îndrăgostirea, pasiunea, rutina şi separarea. Această colecţie romantică şi destructurată este realizată din materiale fine, naturale, precum mătasea, voalul şi stofa din lână, care au fost imprimate cu ajutorul sitei şi a vopselelor textile.

Deşi colecţia prezentă este, oficial, cea de debut, în urmă cu doi ani, Alexandra Ivaşcu ieşea de pe băncile facultăţii cu o colecţie de diplomă care a avut impact şi a atras atenţia.

„Four Moments of Love” este un film, unul plin de romantism, este sensibil şi ne oferă un mesaj optimist de care toţi avem nevoie în perioadele dificile, lipsite de inspiraţie.

Creatiile si modelele excentrice Dinu Bodiciu, de acum la Idelier Concept Store

Dinu Bodiciu, designerul care a cucerit-o pe Lady Gaga prin creatiile excentrice din colectia sa de absolvire, isi prezinta de acum piesele vestimentare si la Idelier Concept Store din Bucuresti.

Aceasta nu este prima colaborare dintre designerul roman si Idelier Concept Store. In urma cucativa ani, Idelier a dat startul platformei “Famous Ideas… to Be”, iar unul dintre tinerii promovati a fost Dinu Bodiciu cu colectia lui de genti 3RROR. “Cand am lansat platforma <Famous Ideas… to Be> ne-am propus sa aducem in atentia presei si publicului oameni talentati in ale caror idei credem. Dinu a fost printre primii in care am crezut ca va deveni faimos si iata ca nu ne-aminselat”, a declarat Silvia Serban, designer vestimentar si fondator Idelier Concept Store.

Originar din Timisoara, Dinu Bodiciu a absolvit anul trecut un master in Fashion Design&Tehnology la London College of Fashion. La scurt timp dupa prezentarea colectiei de absolvire, a fost contactat de catre unul dintre stilistii lui Lady Gaga, iar artista a purtat o creatie semnata de el in show-ul lui Jay Leno. In scurt timp, piesele sale au ajuns pe bloguri de fashionlondoneze celebre, dar si in reviste precum Vogue Japan, Dazed&Confused, Elle Romania, L’Officiel Ucraina si Vision China.

Colectia intitulata I.R.R.I exploreaza interesul sau pentru corpul uman si interactiunea acestuia cu hainele. Conceptul pe care se concentreaza este oglindirea in psihoanaliza: momentul in care ne descoperim reflectia in oglinda corespunde momentului in care oamenii devin constienti de proprialor identitate. Elementele hainelor sunt intotdeauna prezentate pe partea din fata, spatele acestora neavand detalii. Culorile sunt alese astfel incat simbolistica lor sa continue povestea pe care designerul isi doreste sa o spuna. Griul reprezinta metalul colectiei, bejul simbolizeaza culoarea pielii, iar rosul este simbolul vietii si al caldurii corpului uman.

Dinu Bodiciu a declarat despre colaborarea cu Idelier Concept Store urmatoarele: “Sunt incantat ca am sansa de a fi prezent pentru a doua oara la Idelier Concept Store, de aceasta data cu o colectie de haine. Ma bucura faptul ca lumea modei din Romania se dezvolta si incepe sa capete putere.”

Designerul a fost prezent si la cea mai recenta gala AVANPREMIERE, unde a prezentat colectia “Transient Bodies”, o abordare conceptuala a constructiilor si culorilor in designuri hipnotice, nuante gradate si texturi care conduc privitorul catre o lume iluzorie.

Genţi Chanel: accesorii clasice-modele moderne pentru toamna 2012

Chanel ne dezvăluie o pre-colecţie cu genţi şi clutch-uri elegante pentru sezonul toamnă-iarnă 2012/2013. Fiecare piesă din această colecţie ar stârni un “o vreau!” din partea oricărei fashioniste cu stil şi bun gust!

De cele mai multe ori, show-urile Chanel ne prezintă genţi ciudate, cum ar fi clutch-ul scoică, în alte ocazii ne introduce accesoriile clasice cu care ne-a obişnuit Karl Lagerfeld până acum, însă în sezonul de toamnă, toată lumea de abia aşteptă să vadă ce genţi mai apar pe podium.

Aceasă colecţie, pre-toamnă, este perfectă dacă nu aveti ocazia să admirati colecţia oficială şi vine în tonuri închise, naturale, pe genţi care deşi par clasice, elementele moderne nu rămân nesesizabile.

Dacă va permiţi să visati, voi pe care o preferati ?!

Anca Adina Cojocaru prezintă colecţia de modele delicioase “Ana are mere”

Va mai aduceti aminte de primele zile de şcoală? Emoţii, educatoare, copii noi şi acele caieţele cu linii pe care mereu trebuia să scrieti cât mai eligibil „Ana are mere”. Ei bine, ilustratoarea Anca Adina Cojocaru va oferă biletul de intrare într-o călătorie şic în prezent, cu aromă de trecut.

Anca Adina Cojocaru, din ceea ce am putut afla, este o ilustratoare şi cu toate că a mai cochetat cu moda până acum – colecţia de primăvară „Autentic românesc” cu şaluri care a putut fi găsită în Librăriile Cărtureşti – începând cu acest sezon se ia mai serios „în joacă” şi scoate prima colecţie.

Colecţia cu care debutează oficial poartă numele ludic de „Ana are mere” şi cuprinde ţinute simple, delicioase, care au luat formele unor maieuri şi rochii cu imprimeuri diferite, de la fructe, la omuleţii jocului copilăriei „spânzurătoarea”.

Voi vreti  să va jucati cu colecţia „Ana are mere”?